Langzaam verdwijn je in het niets.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:38 schreef Lu_Malu het volgende:
Er zit geen lipje op.
Ik wens dat ik nooit meer aankom
En hopla je komt niet meer aan, wel val je aan een stuk door af en heb je geen honger meer dus sterf jequote:Op maandag 28 juli 2008 17:38 schreef Lu_Malu het volgende:
Er zit geen lipje op.
Ik wens dat ik nooit meer aankom
Alstu, maar werken doet ie nog steeds niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:41 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
En hopla je komt niet meer aan, wel val je aan een stuk door af en heb je geen honger meer dus sterf je van de honger
Ik wil een gsm die niet uit elkaar valt
Wens vervuld: je krijgt een gsm van 17.50 Kg.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:41 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
En hopla je komt niet meer aan, wel val je aan een stuk door af en heb je geen honger meer dus sterf je
Ik wil een gsm die niet uit elkaar valt
Je hebt je test gehaald, helaas krijg je een ongeluk en ben je vanaf je nek naar beneden verlamd.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef DeathProof het volgende:
[..]
Wens vervuld: je krijgt een gsm van 17.50 Kg.
Ik wens dat ik mn sporttest haal!!
Alstublieft, de airco bij jou ff op -10 gezet.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je hebt je test gehaald, helaas krijg je een ongeluk en ben je vanaf je nek naar beneden verlamd.
Ik wens dat het een paar graadjes frisser wordt.
Hayden Panettiere staat voor je neus. Ze stuikelt echter en ze breekt haar nek. Haar helende gave werkt niet meer dus ze is dood.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alstublieft, de airco bij jou ff op -10 gezet.
Ik wens dat er een bloedgeyl wijf voor m`n neus staat, iets met een Hayden Panettiere
Ze is onderweg. Maar wil helemaal niets van je weten.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alstublieft, de airco bij jou ff op -10 gezet.
Ik wens dat er een bloedgeyl wijf voor m`n neus staat, iets met een Hayden Panettiere
Is m`n wens toch uitgekomenquote:Op maandag 28 juli 2008 18:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hayden Panettiere staat voor je neus. Ze stuikelt echter en ze breekt haar nek. Haar helende gave werkt niet meer dus ze is dood.
Ik wens dat Twente wereldberoemd wordt.
Je hebt ze, de ganggreen aan je voeten krijg je er gratis bijquote:Op maandag 28 juli 2008 18:11 schreef iamredleader het volgende:
Twente wordt wereldberoemd als de eerste stad die zichzelf uitroeit met een nucleaire bom.
Ik wens nieuwe sportschoenen
Zodra we in Twente de techniek hebben om atoombommen te maken bel ik je wel evenquote:Op maandag 28 juli 2008 18:11 schreef iamredleader het volgende:
Twente wordt wereldberoemd als de eerste stad die zichzelf uitroeit met een nucleaire bom.
Obama wordt president. Hij wordt echter net als Kennedy vermoord. McCain wordt zijn vervanger.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:16 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Mini diepvries van de rommelmarkt, maar och wat jammer, hij ging gelijk stuk wat resulteerde in een hoop gesmolten ijs, dus een ondergelopen kamer.
Obama for president!
Je krijgt zelfs minder.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zodra we in Twente de techniek hebben om atoombommen te maken bel ik je wel even![]()
![]()
[..]
Obama wordt president. Hij wordt echter net als Kennedy vermoord. McCain wordt zijn vervanger.
Ik wens niet zoveel.
Gebeurd, een dag bestaat nu uit 48 uur. Je bent teruggegaan naar het jaar 1004.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs minder.
Ik wens een aantal uur extra per etmaal er bij.
Done, deze stuurt alleen wel je kop naar de middeleeuwen, je romp naar de steentijd en je ledematen naar de toekomstquote:Op maandag 28 juli 2008 19:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Gebeurd, een dag bestaat nu uit 48 uur. Je bent teruggegaan naar het jaar 1004.
Ik wens een tijdmachine.
Ik heb een tank voor je besteld bij het leger, ze hebben het echter verkeerd begrepen. Dit is wat ik je kan geven:quote:Op maandag 28 juli 2008 19:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Done, deze stuurt alleen wel je kop naar de middeleeuwen, je romp naar de steentijd en je ledematen naar de toekomst![]()
Ik wens een tank, want tanks zijn tof.
Overgewicht is een steeds meer voorkomend probleemquote:Op maandag 28 juli 2008 19:34 schreef Trashcanman het volgende:
[ONZ FB] Waar de TS koffie serveert.
Maar nu post er niemand meer.
Ik wil graag ogen waarmee je door kleding kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |