quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Collega van me is zondagavond naar het ziekenhuis afgevoerd omdat ze 17 Ibuprofen had geslikt.
quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het nog dommer als je niet eens bewust een overdosis wil slikken...
Wow... wat een onnozelheid.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Collega van me is zondagavond naar het ziekenhuis afgevoerd omdat ze 17 Ibuprofen had geslikt.
tering, dan ben je een beetje simpel vind ikquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef Againzender het volgende:
Mijn leidinggevende en meest directe collega vanmiddag vertelt dat ik weg ga.
Eerst even apart met mijn leidinggevende. Ik ga zitten, eerste wat hij zegt: "Je gaat weg! Ik geef je eigenlijk groot gelijk, gefeliciteerd!"
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef Againzender het volgende:
Eerst even apart met mijn leidinggevende. Ik ga zitten, eerste wat hij zegt: "Je gaat weg! Ik geef je eigenlijk groot gelijk, gefeliciteerd!"
Whehehequote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef Againzender het volgende:
Zometeen weer een nieuwe ronde dillema's toch?quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zometeen weer een nieuwe ronde dillema's toch?
ik heb een fluisterpaalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:31 schreef SCH het volgende:
Heb jij ook een luisterpaal rubber?
* SCH luistert nu
Hij houdt zich koest bedoel je?quote:
stilletjesquote:
De vriend van mijn zusje is de drummer, hij zat eerst bij Sauna West maar die band heeft 3 weken geleden haar afscheidsoptreden gegeven.quote:Maarreh....wat een gave plaat, heerlijk man. Wat speelt die broer. Ben niet helemaal weg van de zangeres maar wel van de muziek.
Vele delen van hools zijn zo gespeld in de TTquote:
Staat er weerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef tong80 het volgende:
Alsjeblieft Bos
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 9
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Turkije zo, die moeten door!
Ik ben het happen dus nog steeds niet verleerdquote:
Je kijkt te veel Peinenburg reclamesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben het happen dus nog steeds niet verleerd
Dat valt wel mee. Wel ruik ik de geur regelmaitg. Wat wil je ook als het nog geen kilometer van hier wordt geproduceerd.quote:
ja ,. lkekerquote:
Al wat bier op?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:36 schreef Againzender het volgende:
iki ga niet tot ziondag op regen wachtren, toch maar even de oleanders water geven nu
valt bset meequote:
het is tohc nog jhelemaal hgeen bedtijd bij jou?quote:
beide jongens zijn standaard al voorzien van een sirenequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Axel wil zijn nieuwe toeter uitproberen ?
Ngeen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is tohc nog jhelemaal hgeen bedtijd bij jou?
ok, dat is matig iddquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ngeen.
Mwaar njeem je eerdr vrij om fussball te kiek'n krijg je dit.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
beide jongens zijn standaard al voorzien van een sirene
ja, lach maarquote:
Ik heb die kerel van mij lekker bij de oppas gelaten, lekker deze saaie grafwedstrijd kijken. The joy.quote:
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Turkije zo, die moeten door!
Het was een Bos81 uit de tent lok post van Doesquote:
geloof mij, dat lukt eht welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef rubbereend het volgende:
ik moet er niet aan denken dat het morgen bij Oranje zo lang gaat duren dat kan ik niet aan
even geluisterd. er wordt al vuurwrek afgestoken, en reedlijk getoterd.quote:
Okeequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
even geluisterd. er wordt al vuurwrek afgestoken, en reedlijk getoterd.
Let wel,m dit is Slotervaart, niet echt ene Turkenbuurt
de Beckhamrevolutiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef popolon het volgende:
Zelfs een nabeschouwing op ESPN, wat gebeurt er in dit land? Revolutie !!!!!!
Wereldwonder #8quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef popolon het volgende:
Zelfs een nabeschouwing op ESPN, wat gebeurt er in dit land? Revolutie !!!!!!
En in Duitsland zekerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Againzender het volgende:
Als die Turken nu van Duitlsand winnen is het hier eht een volksfeest straks
dat is hun probleemquote:
ga eesn naar buiten manquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef popolon het volgende:
Ik vind 't mooi. Alsof die SCH's van Kroatie zo goed waren.
Ze kunnen meteen door naar de gay parade samen met de Tsjechen.
't Probleem is, 118 minuten is het kut !quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:46 schreef RayMania het volgende:
Geweldige wedstrijden van Turkije. Wat een ontknopingen.
Boston Celtics van de week gezien in die laatste wedstrijd?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:55 schreef tong80 het volgende:
Popo basketbal is toch ook 2 uur uitkijken naar het slot. Ze scoren beiden 100 punten en het komt aan op de laatste minuut.
Ja dat was de uitzondeftring. Wel ghenietfren trouwensquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Boston Celtics van de week gezien in die laatste wedstrijd?.
Dat krijg je als er zoveel Turken in Duitsland wonen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef popolon het volgende:
[..]
't Probleem is, 118 minuten is het kut !
En dan krijg je dit.
Alweer een historische finish door de Turken. Duitsland eat your heart out. De Turken kunnen dit veel beter.
Je gaat toch niet thuis kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:41 schreef borisz het volgende:
Mogge
tijd voor het huishouden, er moet tenslotte goed voetbal gekeken kunnen worden
voetbal kijk ik liever alleen of met mensen die er verstand van hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je gaat toch niet thuis kijken
Tenzij je veel vrienden hebt uitgenodigd
Zoals de livetopics tijdens Nederlandse wedstrijdenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:49 schreef borisz het volgende:
[..]
voetbal kijk ik liever alleen of met mensen die er verstand van hebben
Je moeder heeft er verstand van?quote:
Moeders heeft er een beetje verstand van.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Je moeder heeft er verstand van?
Ik kijk ook thuis vanavond. Mocht Nederland verder komen, dan is het kroeg of eventueel een groot scherm op een plein. Livetopics doe ik bij belangrijke wedstrijden niet aan als ik tv kijk.
zoals hier, mannetje of 10 a 12 in huis vanavond! Dadelijk even bier koud leggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je gaat toch niet thuis kijken
Tenzij je veel vrienden hebt uitgenodigd
Grolsch zeker...?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:17 schreef rubbereend het volgende:oi
Basel is vol en er staat nog een file voor de Zwitserse grens
[..]
zoals hier, mannetje of 10 a 12 in huis vanavond! Dadelijk even bier koud leggen
Dat is dan natuurlijk weer een ander verhaal!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:17 schreef rubbereend het volgende:oi
Basel is vol en er staat nog een file voor de Zwitserse grens
[..]
zoals hier, mannetje of 10 a 12 in huis vanavond! Dadelijk even bier koud leggen
Valeriaantje?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:11 schreef RayMania het volgende:
Iemand een chillpill voor mij voor de zenuwen?
Neequote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:35 schreef popolon het volgende:
Is dit het live topic zonder klappernootjosti's?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:44 schreef Grulez het volgende:
josti ftw.
Honkbal? wasda?quote:
Hoi Boes, ze zijn wat laat op gang gekomen. Ik zal binnenkort eventjes eenquote:
Dan kunnen wij die mooiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoi Boes, ze zijn wat laat op gang gekomen. Ik zal binnenkort eventjes een[ afbeelding ] plaatsen.
Idem dito.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:11 schreef SCH het volgende:
Ik zit naar die live stream uit Basel te kijken
Teringjopie, wat erg
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH, doe eens niet zo VVD.
quote:
We buigen, we buigen, we buigen voor Oranjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:15 schreef RayMania het volgende:
VIVVVVVAAA HOLLANDIAAAAAAAAAAAAAA.
Zou het niet weten. Ben tijdens de wedstrijd niet in de stad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:42 schreef Suijk het volgende:
Hey Ray, zenden ze het voetbal eigenlijk ook op dat scherm uit in de stad of niet?
Vergeet de shoarma niet en het zo romantisch uitvallen van internet voor een paar uur per weekquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:46 schreef popolon het volgende:
Zo rond deze tijd zou ook ik wel in NL willen zijn.
Misschien kom ik wel een paar dagen als ze de finale halen.Lekker logeren bij tong, hele dag nasi en kip eten.
Ja logisch met Budweiser en milwaukee's best light wil je snel wat anders natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:52 schreef popolon het volgende:
Nou ik hoef nou ook weer niet tussen die hossende mafketels te lopen. Gewoon in de bar, lekker voorpilsen enzo.
Ik heb nog geen Bud aangeraakt hier.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja logisch met Budweiser en milwaukee's best light wil je snel wat anders natuurlijk
en terechtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Bud aangeraakt hier.
Of limonadequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:25 schreef popolon het volgende:
Allemaal aan de Oranjeboom mensen!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:25 schreef popolon het volgende:
Allemaal aan de Oranjeboom mensen!
Ze waren erg lekkerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil een pannekoek.
Sientjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ben jij ff gekquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:29 schreef SCH het volgende:
Ik ga een goed boek lezen vanavond!
Kijk dat is nog eens literatuurquote:
Davids is de analist ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:48 schreef popolon het volgende:
Nederland op ABC, toe maar. Een van de grootste netwerken.
Cool.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:49 schreef popolon het volgende:
Ze beginnen kwart over twee. Analist is Hans Kraay.
Jr.?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:49 schreef popolon het volgende:
Ze beginnen kwart over twee. Analist is Hans Kraay.
Welke zender bedoelde ikquote:
Dat zeg ik net, op ABC.quote:
Ik dacht dat je het altijd op ESPN keek. Vandaar.quote:
Ja maar dit is zo belangrijk dat 't op national television komt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het altijd op ESPN keek. Vandaar.
Bitterballen Bluezzie....die brengen gelukquote:
Iki postte net in het wedstrijdtopic dat ze me doen denken aan het WK-86 Waar ze onterecht met 4-3 verloren van de Belgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef popolon het volgende:
Russen doen me denken aan het team uit '88, geslepen, gevaarlijk, technisch uitstekend.
Misschien wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iki postte net in het wedstrijdtopic dat ze me doen denken aan het WK-86 Waar ze onterecht met 4-3 verloren van de Belgen.
Maar daar ben jij misschien net te jong voor
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zat eraan te komen ook
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het lijkt me sterk dat jij daadwerkelijk in slaap valt, maar ik hoop het voor jequote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
Typisch, drie wedstrijden lang was ik pessimistisch over Oranje, ben ik een keer optimistisch, verliezen ze.
ik had dus ook zoietsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
Typisch, drie wedstrijden lang was ik pessimistisch over Oranje, ben ik een keer optimistisch, verliezen ze.
yes we hebben hem te pakken/quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben jij dus schuldig aan dit verlies
Ik zal volgend seizoen wel optimistisch zijn voor Ajax dan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ben jij dus schuldig aan dit verlies
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal volgend seizoen wel optimistisch zijn voor Ajax dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |