quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Bikkel ben je! En je hebt een bikkelin!
Ja dat begrijp ik nu, Ik had zoiets:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was bedoeld als een compliment, Elfje. Allemaal slank en gezond, maar als je er iets leuks van maakt oh zo lekker
SHE!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:22 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en kweenie wie t gepost heeft: maar groene thee ijsthee met wodka is lekkeren nasty want t klokt zo lekker naar binnen
wrs jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
SHE!![]()
kan alleen maar she geweest zijn..
Nee, eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Iemand weleens Martini-ijsthee gedronken? Vriend van mij vindt dat de bomb, maar ik wa te dronken om te onthouden of het lekker was.
Nee man, best lekker op z'n tijd. Maar de combi met ijsthee lijkt me erg... Naarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:29 schreef DarkElf het volgende:
ik vind Martini echt om van te rillen zo vies dus ik zal t niet snel proberen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:29 schreef DarkElf het volgende:
ik vind Martini echt om van te rillen zo vies dus ik zal t niet snel proberen
ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee man, best lekker op z'n tijd. Maar de combi met ijsthee lijkt me erg... Naar
is t ook (staat in Nigella express, is zo klaar ook en heeeeel lekker)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef Oblivion het volgende:
Oh, klinkt heerlijk, DE!![]()
Nog geen idee wat we hier eten...
Het is vrijdag en tja....
Einde van de week, niet veel zin om te koken, blabla...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is t ook (staat in Nigella express, is zo klaar ook en heeeeel lekker)
"het is vrijdag en tja..."?
Hmm, het is toch echt middag...quote:
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, het is toch echt middag...![]()
JA!!! En ik ga wat doen, van mijn luie reet af!Allemaal, vond het gezellig!
ah... ja ken het daarom flans ik vanavond een hartige taart in elkaar... doet de oven het meeste werkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Einde van de week, niet veel zin om te koken, blabla...![]()
Zo maar eens boodschappen doen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Over Nigella, ik las laatst in de Elle Eten dat zij ook weleens Fluff in haar recepten gebruikte. Nou kan ik met Google niks vinden.
Iemand tips?
Och... om het op een zoete taart te smeren lijkt me wel geinig, eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar opm het met koken te gebruiken
Hoog tijd zeg, dat gelanterfanter moet maar eens over zijn hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
JA!!! En ik ga wat doen, van mijn luie reet af!Allemaal, vond het gezellig!
Bwehehequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens heeft mijn broer geen vriendin en al helemaal geen zoontje!
In Nigella Express gebruikt ze het volgens mij in een chocolademousserecept. Zag er supersimpel uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ken fluff wel.
Alleen geen recepten. Ben eigenlijk best benieuwd.
doen doen doen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bwehehe
Beter begin je een topic: 'ik erger me zo aan mensen die hun kinderen volstoppen met slecht eten, van die kleine vetklepjes, yadada...' Hoe doen jullie dat? Dan zeggen ze allemaal, oh, wij eten zooo gezond. En dan laat je SHE op ze los, rooaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
veul plezier Tezzke!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:26 schreef Tezz het volgende:
Ik kom nog even zwaaien naar jullie!
Ik heb toch wel stiekem zin in het voetbalkamp. Lekker kneuterig slapen in een stapelbed, bbq-en en pilsjes drinken, hihi. Best gezellig voor een keer!
Netjes oppassen allemaal!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik iets zou drinken wat vies was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:22 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en kweenie wie t gepost heeft: maar groene thee ijsthee met wodka is lekkeren nasty want t klokt zo lekker naar binnen
veel plezierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:26 schreef Tezz het volgende:
Ik kom nog even zwaaien naar jullie!
Ik heb toch wel stiekem zin in het voetbalkamp. Lekker kneuterig slapen in een stapelbed, bbq-en en pilsjes drinken, hihi. Best gezellig voor een keer!
Netjes oppassen allemaal!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ohnoesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er is hier touwens een Murph die allemaal vieze filmpjes besteld....
Ik drink mn wodka momenteel puur of met een limoentje en veel ijs. Verkoudheid bestrijdenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Alsof ik iets zou drinken wat vies was.
Je weettochhhhhhhhh
Uhhhhhh... Nou... Uh.... dat is een goede vraag!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, weet jij of gecondenseerde melk/dulce de leche glutenvrij is?
O RLY???quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Uhhhhhh... Nou... Uh.... dat is een goede vraag!
Geen idee! En natuurlijk geen blikje bij de hand waar het op staat.
Waar zitten gluten allemaal in? Volgens mij heb ik gister wel de samenstelling van het blikje bekeken en er zat iig melk en heel veel suiker in.
Gluten zitten in verschillende graansoorten (tarwe enzo), en vaak ook in allerlei bewerkte producten/ pakjes & zakjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Uhhhhhh... Nou... Uh.... dat is een goede vraag!
Geen idee! En natuurlijk geen blikje bij de hand waar het op staat.
Waar zitten gluten allemaal in? Volgens mij heb ik gister wel de samenstelling van het blikje bekeken en er zat iig melk en heel veel suiker in.
quote:
Nee, dat zie ik nou niet zitten...quote:
Geen idee dat onstaat altijd spontaan met stappen enzoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
Hob! Wanneer ben je weer eens in Arnhem als ik er wél ben?
Het was erg lekker hoor!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik nou niet zitten...
Vlees met fruit...![]()
Trouwens zoonlief eet geen fruit na 5 uur, maar dat wist jij niet.
Hmmm, iets anders...
Dat komt ook doordat je nep-arnhemmer bent natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:12 schreef Faithy het volgende:
dan ben ik altijd spontaan ergens anders, en dat vind ik niet leuk
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo weer terug van het sjoppen. Heb mezelf op een truitje getrakteerd en schoenen waar ik volgens mij nooit op kan lopen zonder weer door mijn enkel te gaan, maar ze waren zo mooi en staan zo elegant![]()
Vanaaf denk ik maar de fik in de bbq, geen zin om te koken, dus daar kom ik dan weer mooi onderuit![]()
Oh en ik heb op de markt lekker pruimen, kiwi's en kersen gehaaldIk voorzie dat die kiwi's de grinder ingaan met wat bronwater en daarna een scheut wodka erbij...want het is weekend
je hebt een kater?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke werkdag? Heb de hele dag al het gevoel dat het zaterdag is
Ja, en niet zo zuinig ook, na drie Erdinger en een stuk of 5 DAB en nog een stuk of wat andere biertjesquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en om cnk tegemoet te komen omdat we woorden hadden over het voetbal heb ik knaloranje chrysanten gekocht en verdeeld over 2 vazen, en ik heb knaloranje rozen gekocht die in een oranje vaas gaan.
Ook heb ik nog een flesje oranje bitter gekocht voor hem en ik heb mijn oranje shirt met holland erop meegenomen.
Baal alleen dat ik mijn oranje stringetje niet kon vinden met de nederlandse vlag erop
daar kom je vast wel weer over heenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en niet zo zuinig ook, na drie Erdinger en een stuk of 5 DAB en nog een stuk of wat andere biertjes
en jij hebt geen rel zag ik net, gaan die mutsen over lekker eten verderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens heeft mijn broer geen vriendin en al helemaal geen zoontje!
Op zich geen plannen, maar zie wel net dat m'n salaris gestord is, dus wie weetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Faithy het volgende:
was gisteren echt te beroerd om nog de stad in te gaan.. wel de wedstrijd gekeken, maar daarna meteen gaan slapen...
ga je vanavond nog ergens heen?
Hmmm, maar daar heb je thaise pasta voor nodig he?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het was erg lekker hoor!
Maar geen fruit na 5 uur is wel een praktisch probleem.
Thaise curry dan?
tv dwars zettenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:46 schreef octopussy het volgende:
Faithy, heb je een Wii gekocht![]()
hoe wilde je dat gaan doen met de *ruimte* in je woonkamer dan?
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:49 schreef FleshWound het volgende:
Oh my god, ik heb zojuist het meest briljante stukje marketing/merchandise ooit gekregen. Even een digicam zoeken, dit geloof je nooit
Go Girl!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Ow![]()
Gewoon een laagie wokda en 3/4 ijsthee?
jah, alles voor niks. De mensen willen een balkon/buiten-achtig iets.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Bummer Los, maargoed het is nu wel 'opgeruimd'![]()
Cnk is even houtskool halen en was aangenaam verrast door alle oranje bloemen in huis![]()
En aangenaam verrast dus dat we gaan bbq-en![]()
Ohhh en de kiwi-wodkamix vond hij ook perfect
Oh god, zo herkenbaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:31 schreef latislos het volgende:
[..]
jah, alles voor niks. De mensen willen een balkon/buiten-achtig iets.
ik zou zeggen: lees dan ff de omschrijving...
De altijd meelevende Mrsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:33 schreef DarkElf het volgende:
de MR heeft code rood op t werk, dus crisis ...
dus ik eet lekker zijn deel van de avocado op![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar tis doodzonde van een halve avocado natuurlijk
XKCDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef borisz het volgende:
Kroatie of Turkije ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de saaiste wedstrijden van dit EK.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:10 schreef Oblivion het volgende:
Geen idee, Borisz....
Is geloof niet zo'n geweldige wedstrijd?
Volgens mij ook, de heren liggen volgens mij te slapen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Een van de saaiste wedstrijden van dit EK.
Ho stop.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:50 schreef Liejannuh het volgende:
Hi Dude!
Ik heb bij de toko een zak maismeel voor Polenta gekocht. Omdat ik de naam polenta kende maar niet zo goed kon plaatsen. Kun je er nog iets anders mee dan een pap van maken?
zeer logisch. Dat ze nog maar een half uur door kunnen slapenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volgens mij ook, de heren liggen volgens mij te slapen...
Kijk, dan is het maar goed dat ik een kilo heb meegenomen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Ho stop.
Polenta is geen pap. Polenta is een verfijnd bijgerecht.
Stevig inkoken met veel water en zout tot de lepel rechtop staat.
Uitgieten in een grote schaal.
Plakken van snijden. Die plakken om en om in een ovenschaal leggen, met daarboven op, feta, dan weer laag polenta, dan laag zachtgekookt ei, dan laag feta, dan laag pancetta, dan laag feta, dan laag pancetta, afsluiten met laag ei.
Daarboven op een laag pecorino en op 190 graden in de oven voor 20 minuutjes.
Luie flikker? Geen probleem, maak de polenta, uitgieten in schaal, wachten tot het uitgehard is en dan rondjes uitsteken. Serveren met een gegrilde ossehaas in een saus van balsamico en tijm.
En mocht je ooit scallopini leren maken,..dan ben je godverdomme blij dat er polenta bestaat!
*adem in*
*adem uit *
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:15 schreef Oblivion het volgende:
@ SHE: Gefeliciteerd met je vader!![]()
GOEDEMORGEN!
Leg nog een bijna nachtsnack op de BBQ zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook ff online. Cnk wilde niet meer buiten zitten maar even voetbal kijken, dus dan mag ik ff fokken![]()
BBQ was helemaal lekker, ook Milou heeft lekker meegesmuld
WOW!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En dit filmpje moet je kijken op high quality en full screen natuurlijk!! Uitermate tof!
Hij heeft een hele serie rare dansfilmpjes van over de hele wereld. Gesponsord en wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik was je niet vergeten!
Leuk dat je het gezellig hebt gehad!
Wat heb je gegeten?
quote:
Je meldt echt elke dag dat je een Turkse buuf hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef Oblivion het volgende:
TURKEN gaat door!!!![]()
Vind ik wel leuk voor mijn buuf en man!![]()
Alhoewel het haar geen **** kan schelen..
Stoort het je?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je meldt echt elke dag dat je een Turkse buuf hebt
Geenszins. Het valt me enkel opquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Stoort het je?
Want dan heb je pech!
Lekker hè? Als je je ergert...quote:
dan ga je zeker ook nog even naar Little Italy?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:45 schreef DarkElf het volgende:
darlings ik ga zo naar bed... morgen eens lunchen in rotjeknor.. en verder weinig dit weekend:![]()
Ja maar ik erger me nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lekker hè? Als je je ergert...![]()
*Checked nog even de TT...
quote:
Zo mag jij mij zondag noemen!quote:
Tut
Geen alcohol meer voor Obliquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, natuurlijk niet...![]()
[..]
Zo mag jij mij zondag noemen!![]()
Is mijn zondagse naam!
TUT!
oeh daar had ik nog niet eens aan gedacht : Bon plan!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:56 schreef latislos het volgende:
[..]
dan ga je zeker ook nog even naar Little Italy?
you're welcomequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh daar had ik nog niet eens aan gedacht : Bon plan!
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Mensch schiet op, ik zit aan de ice tea...![]()
Weten we wel weer wat er in jouw glaasje zit...
goed puntquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:02 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens ik schrijf altijd zo kut, met of zonder alcohol...
Heb ik nu altijd een keer bij alcohol controle willen zeggen:quote:
Mijn mister zit nog heel hard na te denken over leuke sigsquote:
Jetzt geht's Los!quote:
Lekker!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn mister zit nog heel hard na te denken over leuke sigs
Ik ga zoet een glaasje water drinken. Morgen fris zijn; er komt een stel vrienden eten en ik maak een tex-mex buffet
Heb dan ballen en zeg dan gewoon, nee.quote:
camera ligt in Belgiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb dan ballen en zeg dan gewoon, nee.![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
Nu mijn PC officieel overleden is post ik maar even een paar dagen vanaf Bluezz haar plekkie.
Zo! Dat is een leuke binnenkomer!quote:
Vanavond telefoontje gekregen van de ex van Bluezz en de vader van het Aussie-Bluezzekind dat wij op ZIJN kosten een digicam moeten gaan aanschaffen om in Aussie wat bewegende opnames van het joch te maken als we hem daar gaan ontmoeten.
Dat laten we ons natuurlijk geen 2x zeggen, dus we gaan dit weekend eens op jacht.
quote:
Sweet dreams!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
Tof zeg, van die camera!
En nu ga ik echt echt echt naar bed![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
VoetbalMorgen maareens een oranje stringetje zien te scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
Flo! Over twee weken hier in huis
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik ga morgen geen foto's maken hoor, mijn camera ligt nog in het Vlaamse
Maar het worden in ieder geval nachos met jalapenos, tomaat, lente-ui, veel kaas en een sour cream/korianderdip, kipfajitas, gehaktprut voor de taco's, bonensalade, veel mexicaanse biertjes... En banoffee pie toe
wtf? inbraak ofzo?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:12 schreef AKnynke het volgende:
<knip> tijdens de avond een belletje dat de oma van een vriend van me vermoord vrijdagavond, dat maakte de hele avond dan wel weer wat vreemd.
Wat een prutsers. Lijkt ziggo welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:11 schreef Vork het volgende:
Kunnen ze nou helemaal niets goed doen daar bij UPC? Blijkbaar weten ze nogsteeds niet wat voor abonnement ik heb en ondertussen schrijven ze diverse zaken wel dubbel af waari k overigens de factuur ook ineens nietmeer van ontvang.
Ze hebben in twee maanden tijd in ieder geval 4 kosten dubbel afgescheven (in totaal onderhand al iets van 85 euro), tot 2 keer aan toe een correctie doorgevoerd op m'n abonnementsvorm, omdat dat niet goed was doorgevoerd, ze hebben de laatste 3 facturen niet opgestuurd, de juiste mediabox nog niet opgestuurd en m'n activeringscode om de facturen online te bekijken, daar wacht ik ook al een maand op. Aardig he? ik hoop dat het nu wel goed is gegaan, want bij iedere fout lijkt het alleenmaar ingewikkelder te worden, terwijl er concreet nog niets in opgelost.quote:
En dan? De wedstrijd niet zien?quote:
Ja, nou, voorlopig heb ik dus nog geen mogelijk om zelf de facturen in te zien, omdat die niet zijn opgestuurd en ik voor het online bekijken van de facturen de activeringscode nog steeds niet heb ontvangen. Ik zou het dolgraag zelf uit willen zoeken, maar dat kan dus ook al niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:16 schreef Oblivion het volgende:
Als je het hun laat uitzoeken ben je dan niet verder van huis?![]()
Als er eenmaal een fout gemaakt is in zo'n bedrijf....
Berg je maar...![]()
Not Funny!
Je kan alles wat automatische geïncasseerd wordt, gewoon storneren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, nou, voorlopig heb ik dus nog geen mogelijk om zelf de facturen in te zien, omdat die niet zijn opgestuurd en ik voor het online bekijken van de facturen de activeringscode nog steeds niet heb ontvangen. Ik zou het dolgraag zelf uit willen zoeken, maar dat kan dus ook al niet.
We zien het wel volgende maand. Gelukkig heeft de belastingdienst nu ook eindelijk m'n huursubsidie rond, anders had ik die automatisch afgeschreven foute factuur nieteens kunnen betalen. Achteraf was dat eigenlijk wel beter geweest. Als het deze maand niet is opgelost betaal ik gewoon helemaal niets meer, daar is vast wel iets op te verzinnen.
Ongetwijfeld, hoewel die lijst volgens mij al jaren wordt gedomineerd door KPN, Orange en zo nu en dan eens een nieuwkomer in de lijst, wat dus al weken Ziggo is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Stond UPC niet heel lang op nr. 1 van de klachtenlijst bij Kassa
Dat klinkt als de eerstvolgende actie bij de eerstvolgende foute factuur, want als ze het nu wel goed hebben gedaan krijg ik de komende maand geld in plaats van dat ik zou moeten betalen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef Oblivion het volgende:
Je kan alles wat automatische geïncasseerd wordt, gewoon storneren.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:50 schreef SHE het volgende:
[..]
En niet zeuren over de buikpijn die volgt he?
nog een keer proberen (die / pakt ie niet goed in de quotes)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou mijn geld er niet om verwedden, Vork...![]()
Sara Bareilles - Little Voice (2007) - Pop 8-sara_bareilles-love_on_the_rocks.mp3
Lekker nummer!![]()
Wist niet eens dat het op de pc stond...![]()
Wel iets voor Bluezz, als ik het goed inschat.
prima muziek hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:35 schreef Oblivion het volgende:
Ben benieuwd wat jij er van vindt.
chequita bananenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
whoehaaa
visjes
hm...
Bloes!
kappers!
[ afbeelding ]
laagjes
jaquote:
je doelt op de weg van Breda naar Antwerpen, waar de belgen continu links blijven rijden omdat er 1 km verderop nog een vrachtwagen rechts rijdt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:05 schreef DarkElf het volgende:
Nou en me ergeren deed ik net zeg; wat een randdebielen bestaan er in t verkeer
Jaaaaaaaaa Sara Bareilles is cool!!!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou mijn geld er niet om verwedden, Vork...![]()
Sara Bareilles - Little Voice (2007) - Pop\08-sara_bareilles-love_on_the_rocks.mp3
Lekker nummer!![]()
Wist niet eens dat het op de pc stond...![]()
Wel iets voor Bluezz, als ik het goed inschat.
Ik wil later als ik groot ben ook een Wii met mario kartquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
zenks jullie
net even getennist, gebowled en gebaseballed op de Wiierg leuk
helaas is mario kart nagenoeg nergens te krijgendus daar moeten we nog even op wachten.. Misschien wel goed, want anders ga ik denk ik nooit meer aan tentamens leren toekomen
Zit je er weer klaar voor PeRi?
als we hem hebben én we zijn verhuisd doen we hier gewoon een CUL-Wii-Kook-meetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil later als ik groot ben ook een Wii met mario kart
Vandaag lekker op de motor door de file heen gescheurdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:05 schreef DarkElf het volgende:
Nou en me ergeren deed ik net zeg; wat een randdebielen bestaan er in t verkeer
Ik heb een WII met mario kartquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil later als ik groot ben ook een Wii met mario kart
weet niet welke eikels jij tegen komt dan maar neequote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:03 schreef latislos het volgende:
[..]
je doelt op de weg van Breda naar Antwerpen, waar de belgen continu links blijven rijden omdat er 1 km verderop nog een vrachtwagen rechts rijdt?
Awww, ik zie mijn (nu grote mannen) weer zitten als kleine bloesemannetjes zitten mariokartenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
en we hebben ook deze nog staan:
[ afbeelding ]Mario en Duckhunt
Heb je wel je inentingen bij gehouden?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:08 schreef DarkElf het volgende:
zo, weer in de auto stapt naar Rotjeknor om echtgenoot op te halen.
![]()
wee de rukker die me dwars zit![]()
Tetanus Check! maar voor woest mopperen en hevig met je arm gebaren en iemand vervloeken ( en natuurlijk zijn of haar toekomsige generaties) hoéf je volgens mij niet ingeent te zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je wel je inentingen bij gehouden?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:21 schreef DarkElf het volgende:
nee maar voor woest mompelen en met je arm gebaren en iemand vervloeken ( en natuurlijk zijn of haar toekomsige generaties) hoéf je volgens mij niet ingeent te zijn
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
mensen die op het laatste moment afzeggen
*kuch, Rotterdam is een hele fijne stad ja?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]Haar op elfs tanden en gaan met die banaan naar die foute stad
Je weet het maar nooit in Rotterdanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tetanus Check! maar voor woest mopperen en hevig met je arm gebaren en iemand vervloeken ( en natuurlijk zijn of haar toekomsige generaties) hoéf je volgens mij niet ingeent te zijn
Ik heb met het redden van documenten en foto's op golfers pc een foto gevonden van jou en mij op een tafeltennistafel in Utreg tijdens de 2 jaarsmeetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:59 schreef Liejannuh het volgende:
Doe maar rustig aan hoor Golfer, je hebt nog bijna 2 uur!
Zien!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb met het redden van documenten en foto's op golfers pc een foto gevonden van jou en mij op een tafeltennistafel in Utreg tijdens de 2 jaarsmeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |