quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Bikkel ben je! En je hebt een bikkelin!
Ja dat begrijp ik nu, Ik had zoiets:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was bedoeld als een compliment, Elfje. Allemaal slank en gezond, maar als je er iets leuks van maakt oh zo lekker
SHE!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:22 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en kweenie wie t gepost heeft: maar groene thee ijsthee met wodka is lekkeren nasty want t klokt zo lekker naar binnen
wrs jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
SHE!![]()
kan alleen maar she geweest zijn..
Nee, eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Iemand weleens Martini-ijsthee gedronken? Vriend van mij vindt dat de bomb, maar ik wa te dronken om te onthouden of het lekker was.
Nee man, best lekker op z'n tijd. Maar de combi met ijsthee lijkt me erg... Naarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:29 schreef DarkElf het volgende:
ik vind Martini echt om van te rillen zo vies dus ik zal t niet snel proberen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:29 schreef DarkElf het volgende:
ik vind Martini echt om van te rillen zo vies dus ik zal t niet snel proberen
ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee man, best lekker op z'n tijd. Maar de combi met ijsthee lijkt me erg... Naar
is t ook (staat in Nigella express, is zo klaar ook en heeeeel lekker)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef Oblivion het volgende:
Oh, klinkt heerlijk, DE!![]()
Nog geen idee wat we hier eten...
Het is vrijdag en tja....
Einde van de week, niet veel zin om te koken, blabla...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is t ook (staat in Nigella express, is zo klaar ook en heeeeel lekker)
"het is vrijdag en tja..."?
Hmm, het is toch echt middag...quote:
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, het is toch echt middag...![]()
JA!!! En ik ga wat doen, van mijn luie reet af!Allemaal, vond het gezellig!
ah... ja ken het daarom flans ik vanavond een hartige taart in elkaar... doet de oven het meeste werkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Einde van de week, niet veel zin om te koken, blabla...![]()
Zo maar eens boodschappen doen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Over Nigella, ik las laatst in de Elle Eten dat zij ook weleens Fluff in haar recepten gebruikte. Nou kan ik met Google niks vinden.
Iemand tips?
Och... om het op een zoete taart te smeren lijkt me wel geinig, eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar opm het met koken te gebruiken
Hoog tijd zeg, dat gelanterfanter moet maar eens over zijn hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
JA!!! En ik ga wat doen, van mijn luie reet af!Allemaal, vond het gezellig!
Bwehehequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens heeft mijn broer geen vriendin en al helemaal geen zoontje!
In Nigella Express gebruikt ze het volgens mij in een chocolademousserecept. Zag er supersimpel uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ken fluff wel.
Alleen geen recepten. Ben eigenlijk best benieuwd.
doen doen doen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bwehehe
Beter begin je een topic: 'ik erger me zo aan mensen die hun kinderen volstoppen met slecht eten, van die kleine vetklepjes, yadada...' Hoe doen jullie dat? Dan zeggen ze allemaal, oh, wij eten zooo gezond. En dan laat je SHE op ze los, rooaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
veul plezier Tezzke!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:26 schreef Tezz het volgende:
Ik kom nog even zwaaien naar jullie!
Ik heb toch wel stiekem zin in het voetbalkamp. Lekker kneuterig slapen in een stapelbed, bbq-en en pilsjes drinken, hihi. Best gezellig voor een keer!
Netjes oppassen allemaal!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik iets zou drinken wat vies was.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:22 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en kweenie wie t gepost heeft: maar groene thee ijsthee met wodka is lekkeren nasty want t klokt zo lekker naar binnen
veel plezierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:26 schreef Tezz het volgende:
Ik kom nog even zwaaien naar jullie!
Ik heb toch wel stiekem zin in het voetbalkamp. Lekker kneuterig slapen in een stapelbed, bbq-en en pilsjes drinken, hihi. Best gezellig voor een keer!
Netjes oppassen allemaal!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ohnoesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er is hier touwens een Murph die allemaal vieze filmpjes besteld....
Ik drink mn wodka momenteel puur of met een limoentje en veel ijs. Verkoudheid bestrijdenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Alsof ik iets zou drinken wat vies was.
Je weettochhhhhhhhh
Uhhhhhh... Nou... Uh.... dat is een goede vraag!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, weet jij of gecondenseerde melk/dulce de leche glutenvrij is?
O RLY???quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Uhhhhhh... Nou... Uh.... dat is een goede vraag!
Geen idee! En natuurlijk geen blikje bij de hand waar het op staat.
Waar zitten gluten allemaal in? Volgens mij heb ik gister wel de samenstelling van het blikje bekeken en er zat iig melk en heel veel suiker in.
Gluten zitten in verschillende graansoorten (tarwe enzo), en vaak ook in allerlei bewerkte producten/ pakjes & zakjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Uhhhhhh... Nou... Uh.... dat is een goede vraag!
Geen idee! En natuurlijk geen blikje bij de hand waar het op staat.
Waar zitten gluten allemaal in? Volgens mij heb ik gister wel de samenstelling van het blikje bekeken en er zat iig melk en heel veel suiker in.
quote:
Nee, dat zie ik nou niet zitten...quote:
Geen idee dat onstaat altijd spontaan met stappen enzoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
Hob! Wanneer ben je weer eens in Arnhem als ik er wél ben?
Het was erg lekker hoor!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik nou niet zitten...
Vlees met fruit...![]()
Trouwens zoonlief eet geen fruit na 5 uur, maar dat wist jij niet.
Hmmm, iets anders...
Dat komt ook doordat je nep-arnhemmer bent natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:12 schreef Faithy het volgende:
dan ben ik altijd spontaan ergens anders, en dat vind ik niet leuk
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo weer terug van het sjoppen. Heb mezelf op een truitje getrakteerd en schoenen waar ik volgens mij nooit op kan lopen zonder weer door mijn enkel te gaan, maar ze waren zo mooi en staan zo elegant![]()
Vanaaf denk ik maar de fik in de bbq, geen zin om te koken, dus daar kom ik dan weer mooi onderuit![]()
Oh en ik heb op de markt lekker pruimen, kiwi's en kersen gehaaldIk voorzie dat die kiwi's de grinder ingaan met wat bronwater en daarna een scheut wodka erbij...want het is weekend
je hebt een kater?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke werkdag? Heb de hele dag al het gevoel dat het zaterdag is
Ja, en niet zo zuinig ook, na drie Erdinger en een stuk of 5 DAB en nog een stuk of wat andere biertjesquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en om cnk tegemoet te komen omdat we woorden hadden over het voetbal heb ik knaloranje chrysanten gekocht en verdeeld over 2 vazen, en ik heb knaloranje rozen gekocht die in een oranje vaas gaan.
Ook heb ik nog een flesje oranje bitter gekocht voor hem en ik heb mijn oranje shirt met holland erop meegenomen.
Baal alleen dat ik mijn oranje stringetje niet kon vinden met de nederlandse vlag erop
daar kom je vast wel weer over heenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en niet zo zuinig ook, na drie Erdinger en een stuk of 5 DAB en nog een stuk of wat andere biertjes
en jij hebt geen rel zag ik net, gaan die mutsen over lekker eten verderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens heeft mijn broer geen vriendin en al helemaal geen zoontje!
Op zich geen plannen, maar zie wel net dat m'n salaris gestord is, dus wie weetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Faithy het volgende:
was gisteren echt te beroerd om nog de stad in te gaan.. wel de wedstrijd gekeken, maar daarna meteen gaan slapen...
ga je vanavond nog ergens heen?
Hmmm, maar daar heb je thaise pasta voor nodig he?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het was erg lekker hoor!
Maar geen fruit na 5 uur is wel een praktisch probleem.
Thaise curry dan?
tv dwars zettenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:46 schreef octopussy het volgende:
Faithy, heb je een Wii gekocht![]()
hoe wilde je dat gaan doen met de *ruimte* in je woonkamer dan?
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:49 schreef FleshWound het volgende:
Oh my god, ik heb zojuist het meest briljante stukje marketing/merchandise ooit gekregen. Even een digicam zoeken, dit geloof je nooit
Go Girl!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Ow![]()
Gewoon een laagie wokda en 3/4 ijsthee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |