quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:20 schreef WupWup het volgende:
Wat een drama dit spul!!
wees blij dat ik je van tevoren gewaarschuwd hebquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:23 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik had mijn hoop op dit spul gevestigd.
Ben je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:47 schreef WupWup het volgende:
[..]
wees blij dat ik je van tevoren gewaarschuwd heb
Dat krijg ik dus echt niet fatsoenlijk op de muur. Heb hier een muur van ongeveer 8 x 2.3mtr gestuct en dat doe ik dus nooit meer. Zo'n groot oppervlak krijg ik niet helemaal precies vlak, ook niet bij het gebruikt van afrij profielen (of hoe die dingen ook heten mogen).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:04 schreef fokkieslim het volgende:
Alabastine Muurglad,alleen de naam al.
Glad zal de muur wel worden,maar vlak is de kunst van de gebruiker.
Wat is er mis met een zak roodband?????????
Dat rigips lijkt me wel wat. Als ik nou mijn nieuwbouwapp. ruw laat opleveren in plaats van behangklaar, zou ik het dan gewoon netjes kunnen stucen met rigips? Aangezien ik toch ga boren en frazen voor elektra in de murgen moet ik toch de leidingen weer opvullen met cement of roodband.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:35 schreef Beckster het volgende:
Tipje: Muurglad is best dure zooi. Ik gebruik zelf Rigips Topstuc (7,95 bij de Gamma per zak), onwijs lekker spul om mee te werken. Stucen is niet zo gek moeilijk hiermee, het is mij ook gelukt. Zie ook de leuke instructievideo van Dennis Mulder (Eigen Huis in Puin). Echter maakt Dennis heel veel van het spul tegelijk aan, dit doe ik noooit meer want het droogt dan te snel.
http://www.rigips.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |