Is 'ie nog steeds zo goed? Speelden ze nog wat CCR-tijd nummers?quote:

Ik denk ruim de helft CCR en z'n stem was nog lekker rauw, ik heb genotenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 'ie nog steeds zo goed? Speelden ze nog wat CCR-tijd nummers?

Vetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk ruim de helft CCR en z'n stem was nog lekker rauw, ik heb genoten

I knowquote:

In het groep-8 kamp heb ik wel zwart-wit poeder gesnoven: je niest er van maar voor de rest gebeurt er helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
probeer het uit.
if possible: film het ook nog even

oh tegenvallerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In het groep-8 kamp heb ik wel zwart-wit poeder gesnoven: je niest er van maar voor de rest gebeurt er helemaal niets

quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
Zou het heel erg pijn doen als je salmiakpoeder opsnuift?

Ik wilde zo graag dat ik toch maar naar Ahoy ben geredenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat het in Ahoy was, had het graag willen bijwonen...

Ik plaats 'm maar even uit gewoonte:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat het in Ahoy was, had het graag willen bijwonen...

Ik heb gewoon een hekel aan Ahoy als concert locatie, daar hebben we het al eens over gehad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik plaats 'm maar even uit gewoonte:

ben ik even blij dat ik gister in paniek een vriendin heb opgebeld na het 'nog maar 5000 kaarten' bericht, ze heeft vanochtend een van de laatste kaarten voor me bemachtigt
 ben ik even blij dat ik gister in paniek een vriendin heb opgebeld na het 'nog maar 5000 kaarten' bericht, ze heeft vanochtend een van de laatste kaarten voor me bemachtigt  

Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
Lowlands is uitverkochtben ik even blij dat ik gister in paniek een vriendin heb opgebeld na het 'nog maar 5000 kaarten' bericht, ze heeft vanochtend een van de laatste kaarten voor me bemachtigt
 het gaat erg tof worden volgens mij
  het gaat erg tof worden volgens mij  

lijkt me niet gezondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vannacht tot 3x toe een vriendin overeind getrokken nadat ze flauw was gevallen
We hebben haar maar naar huis gebracht toen het weer ietsje beter ging. De derde keer was ze echt even weg

WTF serieus?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
Lowlands is uitverkochtben ik even blij dat ik gister in paniek een vriendin heb opgebeld na het 'nog maar 5000 kaarten' bericht, ze heeft vanochtend een van de laatste kaarten voor me bemachtigt

Nee, mij ook nietquote:
 Ik snap ook echt niet zo goed waar het nou van kwam. Het enige kan zijn dat de waterpijp (met gewoon appeltjestabak) verkeerd is gevallen, maar ze rookt zelf dus ze zou van die lichte rook niet echt last hoeven hebben.
  Ik snap ook echt niet zo goed waar het nou van kwam. Het enige kan zijn dat de waterpijp (met gewoon appeltjestabak) verkeerd is gevallen, maar ze rookt zelf dus ze zou van die lichte rook niet echt last hoeven hebben.  

En het was niet duidelijk waarom ze flauwviel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vannacht tot 3x toe een vriendin overeind getrokken nadat ze flauw was gevallen
We hebben haar maar naar huis gebracht toen het weer ietsje beter ging. De derde keer was ze echt even weg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |