Doe mij ook eens wat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het voordeel is dat ik nu het chillste eten heb; zelf gemaakte maaltijdsalade met rucola, excellent tomaatjes, geitenkaas, gerookte kip, komkommer en honingmosterddressing. En zo frambozen toe![]()
Ik had het zo willen delenquote:
Dat was vanochtend. Je dacht toch niet dat ik de hele dag niks meer ga eten, hè?quote:
Schrokop.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had het zo willen delenmaar het is op
Aan gewicht in je koffer?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:14 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een vraag aan Madmaster
Weet jij misschien hoeveel ik nou eigenlijk mag meenemen uit de VS? En hoe streng controleren ze?
Ik gok voor vanavond op Japans of Indonesisch voor jou...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was vanochtend. Je dacht toch niet dat ik de hele dag niks meer ga eten, hè?![]()
Ik gooi zo nog een bak Thais in de magnetron.
Aanvulling:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan gewicht in je koffer?
Dat verschilt per maatschappij, met de KLM bijv. maar 20 kilo en met Delta Airlines bijv. 22,5 kg...
Zo veel als ze wil dan...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat Nes bedoelt voor hoeveel geld ze gewoon mag invoeren aan nieuwe Amerikaanse kleertjes voor héél weinig geld
Huh, ik zeg toch Thais.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik gok voor vanavond op Japans of Indonesisch voor jou...
En dat denk ik dus niet, ik lees van jou steeds vaker postings over eten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, ik zeg toch Thais.
Ik ga niet vannacht weer eten. Denk ik.
Zie je wel...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:32 schreef wyccie het volgende:
Nee, want mijn Aziatisch is op.
Shit, toch niet. Ik heb nog noodles. Maar ik denk dat ik gewoon een zak chips opentrek. Of een zakje sla opeet.
Wij begrijpen elkaar hahaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat Nes bedoelt voor hoeveel geld ze gewoon mag invoeren aan nieuwe Amerikaanse kleertjes voor héél weinig geld
Ja dat hoor ik dus ook, want je mag niet meer dan 175 euro oid invoeren, maar als ik nou bijvoorbeeld ook al wat nieuwe kleding aan hebquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo veel als ze wil dan...
Als ze dan maar wat slordig in d'r koffer gooit en de labels er af haalt...
Daar ben ik goed inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef wyccie het volgende:
En zorg ervoor dat het niet te nieuw oogt en ruikt in je koffer. Lekker slordig proppen.
is dat niet voor iedereen zoquote:
och gossie possie assjebieft wieve wiccyquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef wyccie het volgende:
Alle salmiakpoeder is uit mijn lolly gevallen. Ik ben verdrietig.
Nee mijn wederhelft is namelijk té netjes. Ze heeft zojuist ook een deel van mijn kamer opgeruimdquote:
handig tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee mijn wederhelft is namelijk té netjes. Ze heeft zojuist ook een deel van mijn kamer opgeruimd
Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee mijn wederhelft is namelijk té netjes. Ze heeft zojuist ook een deel van mijn kamer opgeruimd
Nageboorte?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelft
probeer het uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Zou het heel erg pijn doen als je salmiakpoeder opsnuift?
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wederhelft is toch niet persé man en vrouw? of welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelft
Oud-huisgenoot was een paar maanden terug ook naar Amerika gegaan en die kreeg het advies om maar een set kleding mee te nemen in de koffer, omdat ze ter plekke wel de rest zouden kopen. Makkelijk inpakken op de heenweg, kleding ziet er gedragen uit als je teruggaat (want dat is ook zo) en het was redelijk goedkoop
Jawel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wederhelft is toch niet persé man en vrouw? of wel
pooltje?quote:
ja dat was te verwachtenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Supersheep het volgende:
En zo te horen is er weer een nieuwe editie van Suske en Wiske en de ToeterTurken uit.
Nee wou gewoon niet dat die turken doorgingenquote:
Natuurlijkquote:[..]
ja dat was te verwachten
zouden er rellen komen na een finale Oranje Turkije?
ah dat kon ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee wou gewoon niet dat die turken doorgingen
hoop het nietquote:Natuurlijk
Vast wel half turkije heeft geel en de rest is gebleseert of geschorstquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah dat kon ook
[..]
hoop het niet
maar voor de zekerheid: Duitsland moet winnen!!
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef Etcetera het volgende:
maar Duitsland speelt ook gewoon veel beter
Eerst die Russen nog maar eens passerenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
Zo, jemig. Poeh.
Hebben die toch een boel geluk gehad zeg. Alweer.
Maar inderdaad, tegen Duitsland mogen ze eruit vliegen.
Want stel, in het zeer hypothetische geval Nederland zou verliezen in de finale, dan toch liever eerlijk verliezen van de Duitsers dan door ongelooflijke pech van de Turken.
Maar we gaan natuurlijk gewoon weer mooi voetballen en we laten ze een poepie ruiken!
Is 'ie nog steeds zo goed? Speelden ze nog wat CCR-tijd nummers?quote:
Ik denk ruim de helft CCR en z'n stem was nog lekker rauw, ik heb genotenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 'ie nog steeds zo goed? Speelden ze nog wat CCR-tijd nummers?
Vetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk ruim de helft CCR en z'n stem was nog lekker rauw, ik heb genoten
I knowquote:
In het groep-8 kamp heb ik wel zwart-wit poeder gesnoven: je niest er van maar voor de rest gebeurt er helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
probeer het uit.
if possible: film het ook nog even
oh tegenvallerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In het groep-8 kamp heb ik wel zwart-wit poeder gesnoven: je niest er van maar voor de rest gebeurt er helemaal niets
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
Zou het heel erg pijn doen als je salmiakpoeder opsnuift?
Ik wilde zo graag dat ik toch maar naar Ahoy ben geredenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat het in Ahoy was, had het graag willen bijwonen...
Ik plaats 'm maar even uit gewoonte:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat het in Ahoy was, had het graag willen bijwonen...
Ik heb gewoon een hekel aan Ahoy als concert locatie, daar hebben we het al eens over gehad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik plaats 'm maar even uit gewoonte:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
Lowlands is uitverkochtben ik even blij dat ik gister in paniek een vriendin heb opgebeld na het 'nog maar 5000 kaarten' bericht, ze heeft vanochtend een van de laatste kaarten voor me bemachtigt
lijkt me niet gezondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vannacht tot 3x toe een vriendin overeind getrokken nadat ze flauw was gevallen
We hebben haar maar naar huis gebracht toen het weer ietsje beter ging. De derde keer was ze echt even weg
WTF serieus?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
Lowlands is uitverkochtben ik even blij dat ik gister in paniek een vriendin heb opgebeld na het 'nog maar 5000 kaarten' bericht, ze heeft vanochtend een van de laatste kaarten voor me bemachtigt
Nee, mij ook nietquote:
En het was niet duidelijk waarom ze flauwviel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vannacht tot 3x toe een vriendin overeind getrokken nadat ze flauw was gevallen
We hebben haar maar naar huis gebracht toen het weer ietsje beter ging. De derde keer was ze echt even weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |