Eén en één is twee, wilde ik maar zeggen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:52 schreef Gellius het volgende:
Ik moet natuurlijk toegeven dat ik er nog nooit geweest ben, maar in Buck Danny zijn het allemaal smeerlappen. Allemaal.
[ afbeelding ].
Same here.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:26 schreef ShadyLane het volgende:
Voor mijn pool zou Duitsland ook beter zijn ja, da's sowieso de enige halve finalist die ik goed heb, en ik heb ze ook tot Meister gebombardeerd.
Genuanceerde, politiekcorrecte veertienjarigen.quote:Mijn mening over het nationalisme heeft twee kanten. Aan de ene kant ben ik voor nationalisme omdat het volgens mij goed is om je samen met een groep één te voelen en dus ook als een groep bij elkaar te horen. Maar het nadeel van het nationalisme vind ik dat als groepen uiteindelijk bij elkaar horen sommige van die groepen denken dat ze dan meteen de beste zijn. En ik vind het helemaal raar dat hierdoor gelijk oorlogen ontstaan.
Conclusie: ik ben voor nationalisme als ze maar niet gelijk denken dat ze de beste zijn en dus de baas gaan spelen.
Ik was anarchist, toenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef JAM het volgende:
Volgens mij geloofde ik toen in het communisme, toen ik veertien was.
Dat bén ik ook. JAM. Dat bén ik ook. Ter compensatie heb ik deze week dagelijks een feestje of iets soortgelijks gehad, maar dat ga ik ook niet lang trekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:52 schreef JAM het volgende:
IR, ik maak me zorgen om je. Volgens mij ben ik niet de enige. De Smiths? Shoppen? Interessant werk? Je lijkt wel een... een... een burgermannetje.
Het is niet leuk om nergens écht bij te horen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had het gelezen, Claudia, wat was er bij nader inzien niet goed?
Ja, goed, maar als je dan onder de intellectuelen komt, dan moet je links zijn en mag je niet van voetbal houden. Als je bij de voetballiefhebbers zit, dan mag je niet over politiek praten en moet je bitterballen eten. In een groepje niet-bitterballenetende dames behoor je weer je borsten en biseksuele gevoelens te bespreken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:19 schreef Gellius het volgende:
Ik zat daar toevallig vanochtend op het rijwiel over na te denken. Ik vind het zelf wel een prettige positie in het leven, hoewel het in het dagelijkse sociale verkeer wel eens vervelend kan zijn om met je interesses en gesprekkstof nèt naast de ervaringswereld van anderen te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |