We zullen ons best doen voor je!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:57 schreef Frollo het volgende:
Mooi. Dan ga ik nu even werken en dan kom ik zo wel weer kijken of ie al vol is.
In het volgende topic, Thaleia. Ik voel het.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:31 schreef ShadyLane het volgende:
Dooie mus
Dat was tijdens je sabattical. En ik herinner me de motivatie als zoiets: "Want je wilt wel eens wat anders."quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef ShadyLane het volgende:
Dan maar van Gellius aan het werk. We moeten toch wat.
Intussen heb ik even een nieuwe account aangemaakt. Je moet toch wat.
Dat hadden we ook zo afgesproken, liene.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:59 schreef Lienekien het volgende:
En ik doe net of mijn neus bloedt.
Ik heb wekelijks een vegetarisch nichtje te eten, en er zijn best lekkere recepten te vinden hoor. Maar ik geloof dat we eerst moeten stemmen of we het daar wel over mogen hebben hier. Ik maak in ieder geval zometeen wèl pannekoeken. Met fruitsalade.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er komt vanavond een vegetarier eten! En ik wilde pannekoeken maken, maar die had ze al eerder op deze week. Nu moeten we samen boodschappen gaan doen. Ik wou dat ik wat minder vegavrienden had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |