Ja, en de godsganse dag met een blender op mijn rug rondsjouwen zekerquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:40 schreef zwahiel het volgende:
[..]
* zwahiel trapt k_i_m naar de Blokker om een blender van 2 tientjes te scoren!
Die mixbeker is K_U_T! Je moet 't gewoon blenden! En af en toe foetelen door er iets anders bij te doen waardoor 't lekkerder is. Ik deed heel vaak stiekempjes wat yoghurt erbij of wat fruit of zo bij die chemische aardbijenWat ook helpt is om die koffie meuk smaken te pakken en daar dan wat ijsblokjes bij te doen. Hup in de blender en je hebt een Caffiato zeg maar. Smaakt prima!
Die vorige soepen smaakten overigens allemaal naar zanddeze serie is wel te pruimen.
zeau en nu naar de stad ja bier drinken ja Af en toe doe ik dat stiekem toch!
Haha aaah! Ik ook een beetje en moet vandaag en morgen nog ruim 5 uur lopen..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:25 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ik kan de trap dus bijna niet meer af van de spierpijn. Daarnet lekker ontbeten, nu even wat computerhangen en zometeen wat tv hangen + laatste keer boeken doorkijken en dan naar het station
. Jullie horen het wel vanmiddag.
Mooi Sylvana. Al is vroeg wakker worden natuurlijk wat minder mooi ...
suikerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister roggebrood gegeten met appelstroop, maar appelstroop is niks voor mij. Wat is er nog meer lekker op roggebrood? (Vroeger at ik er kaas op, of katenspek.)
boter+ suiker. Maar dat is niet SHE-proofquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister roggebrood gegeten met appelstroop, maar appelstroop is niks voor mij. Wat is er nog meer lekker op roggebrood? (Vroeger at ik er kaas op, of katenspek.)
Nee, gewoon fitnessen/BBB/bodypump/step enzo doen in de zomer, zodat ik niet 2 maanden veel minder sport dan ik nu doe. Want kan van de zomer alleen in het buitenbad baantjes zwemmen, tijdens recreatie-uren. Dus als het slecht weer is, dan is dat niet echt wat en als het mooi weer is, dan is het natuurlijk hartstikke druk met kinderen, dus dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:22 schreef Faithy het volgende:
wat ga je bij de sportschool doen? Plan aan laten meten?
ga eens spinnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef -marz- het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om eens een groepslesje te volgen. Meer voor de fun, ik heb niet echt het idee dat ik daar strak van word.
Ja dat denk ik ook. Spinnen lijkt me ook wel leuk. Maar (er is altijd een maarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
ga eens spinnen![]()
daar worden je benen wel strakker van, heb ik het idee
Ik vond spinning de hel. Niet vanwege de intensiteit, maar de onmetelijke zadelpijnen. Die vliegwielfietsen zijn niet voor mij gemaakt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:38 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Spinnen lijkt me ook wel leuk. Maar (er is altijd een maar) het lijkt me moeilijk te combineren met hardlopen en krachttraining. Mijn bovenbenen zijn echt óp na het trainen en moeten ook vrij lang herstellen merk ik. Hardlopen is dan al vrij zwaar, ik denk spinning nog meer.
Maar de lessen lijken me wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |