abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59535528
Als ik vrijgezel was en ik zou door een vrouw benaderd worden, zou ik niet direct nee zeggen.

Mits het een lekker wijf is.

Springfield's looking pretty dusty today
pi_59535614
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:48 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Mijne moedigt het alleen maar aan. Kan ook stoere praat zijn natuurlijk. Ik zou het besterven als ik werd benaderd door een vrouw, laat staan dat ik het zelf zou doen
Als het voor de grap zou zijn zou hij het niet erg vinden (ook zoenen niet). Alleen weet ik wel dat ik het afschuwelijk zou vinden als hij met een ander zou zoenen/vrijen -maakt niet uit of het een man is- en wil ik dat niet. Eerlijk is eerlijk.

Bovendien zou ik niet als grap met een vrouw zoenen/vrijen, maar uit nieuwsgierigheid/lust.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59535708
Bij mij zou het ook alleen voor de lust zijn ( nieuwsgierigheid valt al af bij mij, ik weet al wel hoe het is) Ik moet er echt niet aan denken om een relatie te hebben met een vrouw Maar voor de sex zeg ik geen nee
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:52:49 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59535715
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ooit wil ik nog wel eens vrijen met een vrouw. Ben heel benieuwd hoe dát is.

Ik denk alleen dat m'n vriend dat niet zo leuk vindt
Dat is leuk, lief, zacht en kinderlijk ondeugend.
Een man erbij...
Niet doen, niet leuk, niet de moeite waard.

Per ongeluk expres een keertje met een vrouw vrijen is wel hemels. Echt!
pi_59535822
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:52 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat is leuk, lief, zacht en kinderlijk ondeugend.
Een man erbij...
Niet doen, niet leuk, niet de moeite waard.

Per ongeluk expres een keertje met een vrouw vrijen is wel hemels. Echt!
Ik zou sowieso geen trio willen. Al kreeg ik wel een keer een aanbod van een man die zo graag met me wou vrijen dat ie alles zou doen wat ik wilde. Incl. een 2e man erbij

Niet gedaan overigens.
Jullie prikkelen trouwens wel mijn gedachtes
pi_59535833
Ik zou ook eerder vrijen met een vrouw dan op emotioneel vlak een "band" hebben. Ik ben ook een afstandelijke vriendin wat dat betreft. Het klikt gewoon zelden echt tussen mij en andere vrouwen, enkel tot op zekere hoogte. Kan me ook niet voorstellen dat ik een hartsvriendin/soulmate achtig iets zou hebben. Maarja. Misschien komt het ooit nog.
pi_59535898
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Nog gekker is dat ik me serieus afvraag hoe het aan zou voelen
Ja ik ook
pi_59535996
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:54 schreef -marz- het volgende:
Ik zou ook eerder vrijen met een vrouw dan op emotioneel vlak een "band" hebben. Ik ben ook een afstandelijke vriendin wat dat betreft. Het klikt gewoon zelden echt tussen mij en andere vrouwen, enkel tot op zekere hoogte. Kan me ook niet voorstellen dat ik een hartsvriendin/soulmate achtig iets zou hebben. Maarja. Misschien komt het ooit nog.
Dat heb ik dus precies hetzelfde. Ik heb in mn leven 1 vriendin gehad, verder ging ik wel met meisjes om, maar dat was echt puur oppervlakkig. Voel me toch een stuk fijner met mannen, heb altijd vrienden gehad ipv vriendinnen enzo. In mn vorige huis woonde ik samen met 3 andere meiden en dat ging echt niet goed Nou woon ik met 2 jongens en elke keer als er weer iemand weggaat hoop ik dat er een jongen voor terugkomt, wil echt niet meer met een vrouw samenwonen
pi_59536047
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Als het voor de grap zou zijn zou hij het niet erg vinden (ook zoenen niet). Alleen weet ik wel dat ik het afschuwelijk zou vinden als hij met een ander zou zoenen/vrijen -maakt niet uit of het een man is- en wil ik dat niet. Eerlijk is eerlijk.

Bovendien zou ik niet als grap met een vrouw zoenen/vrijen, maar uit nieuwsgierigheid/lust.
Ik had een tijdje terug op een feest dat een meisje waar ik in de buurt stond te dansen (kende er niet zo veel mensen) vroeg: ga je even mee naar buiten? + standaard jongens opmerkingen die ik niet helemaal doorhad omdat ze uit een meisje kwamen. Maar wel met het zelfde resultaat. Ik vond er eigenlijk niet heel veel verschil tussen zitten dan met jongens
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:00:17 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59536102
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik had een tijdje terug op een feest dat een meisje waar ik in de buurt stond te dansen (kende er niet zo veel mensen) vroeg: ga je even mee naar buiten? + standaard jongens opmerkingen die ik niet helemaal doorhad omdat ze uit een meisje kwamen. Maar wel met het zelfde resultaat. Ik vond er eigenlijk niet heel veel verschil tussen zitten dan met jongens
*lightbulb moment*

Er is ook echt geen enkel verschil ..
pi_59536235
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:00 schreef SHE het volgende:

[..]

*lightbulb moment*

Er is ook echt geen enkel verschil ..
Nee
"Ja jongens zoenen zo veel ruwer blabla"
Nou, die van mij niet Gewoon een exemplaar met dikke lippen uitzoeken
pi_59536373
Nog nooit wat met een vrouw uitgespookt. Ook geen behoefte aan .

En nu slapen! Morgen vroeg op, kranten lopen en dan naar Amsterdam om een herexamen te maken! Trusten allemaal
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59536412
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat heb ik dus precies hetzelfde. Ik heb in mn leven 1 vriendin gehad, verder ging ik wel met meisjes om, maar dat was echt puur oppervlakkig. Voel me toch een stuk fijner met mannen, heb altijd vrienden gehad ipv vriendinnen enzo. In mn vorige huis woonde ik samen met 3 andere meiden en dat ging echt niet goed Nou woon ik met 2 jongens en elke keer als er weer iemand weggaat hoop ik dat er een jongen voor terugkomt, wil echt niet meer met een vrouw samenwonen
Samenwonen met een vrouw; ik moet er niet aan denken ! Waarom kan ik nooit goed uitleggen maar het lijkt me heel naar.
Alsof ik me dan constant anders moet voordoen dan ik ben (meer meisjes/vrouw achtig ofzo?) om met ze te "levellen". En ja, dat heb ik tot op heden met alle vrouwen/meisjes. Ik kan wel met ze overweg, maar ik voel geen hechte band of dat ik helemaal mezelf kan zijn.

Misschien zit er toch wat in PF's theorie en mis ik ook enkele vrouwelijke hormonen die het intieme gevoel tussen vriendinnen zouden moeten veroorzaken
pi_59536436
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:05 schreef Chicolate het volgende:
Nog nooit wat met een vrouw uitgespookt. Ook geen behoefte aan .

En nu slapen! Morgen vroeg op, kranten lopen en dan naar Amsterdam om een herexamen te maken! Trusten allemaal
Succes hè!! Ga voor die 7
pi_59536476
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef -marz- het volgende:

[..]

Samenwonen met een vrouw; ik moet er niet aan denken ! Waarom kan ik nooit goed uitleggen maar het lijkt me heel naar.
Alsof ik me dan constant anders moet voordoen dan ik ben (meer meisjes/vrouw achtig ofzo?) om met ze te "levellen". En ja, dat heb ik tot op heden met alle vrouwen/meisjes. Ik kan wel met ze overweg, maar ik voel geen hechte band of dat ik helemaal mezelf kan zijn.
Met "ze"
zegt ze
in een heel topic vol vrouwen
pi_59536495
quote:

[..]

Met sommige vrouwen heb ik wel een hechte band hoor, al zijn dat idd niet van die meisje-meisjes. Ze zijn gewoon tof

Maar inderdaad; ik heb meer mannelijke vrienden.
pi_59536543
quote:

[..]

Misschien zit er toch wat in PF's theorie en mis ik ook enkele vrouwelijke hormonen die het intieme gevoel tussen vriendinnen zouden moeten veroorzaken
Tja, dan mis ik dat dus ook, want ik snap andere vrouwen ook echt niet hoor en ik kan ook gewoon totaal niet met ze overweg, heb hele andere interesses dan andere meiden enzo. Valt me heel erg mee dat het hier zo goed gaat tussen jullie
pi_59536551
Ter info.
Welke cupmaat heeft de Nederlandse vrouw?
Uit recent onderzoek blijkt dat ruim 35% van de Nederlandse vrouwen ontevreden is over haar cupmaat. Maar wat is nu eigenlijk de gemiddelde borstomvang in Nederland?

Cup AA of kleiner 3%
Cup A 13%
Cup B 31%
Cup C 22%
Cup D 15%
Cup E of groter 16%
#35.
pi_59536580
Sorry PF, moet ik dan "jullie" zeggen
pi_59536594
Dat zegt helemaal niks hè
Je hebt ook de omtrek nodig..
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:11:44 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59536626
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:09 schreef Clayton1 het volgende:
Ter info.
Uit recent onderzoek blijkt dat ruim 35% van de Nederlandse vrouwen ontevreden is over haar cupmaat. Maar wat is nu eigenlijk de gemiddelde borstomvang in Nederland?

Cup AA of kleiner 3%
Cup A 13%
Cup B 31%
Cup C 22%
Cup D 15%
Cup E of groter 16%
Gast...
pi_59536642
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:09 schreef Clayton1 het volgende:
Ter info.

Cup AA of kleiner 3%
Cup A 13%
Cup B 31%
Cup C 22%
Cup D 15%
Cup E of groter 16%
Je vergeet dat heel veel vrouwen de verkeerde bh maat dragen 9 van de 10 keer is dat een te grote omvang met een te kleine cup.
pi_59536644
Mannen he, willen alleen maar cup size weten.

(Met mannen kan ik ook al niet overweg )

* -marz- gaat ook een hele grote powernap doen
pi_59537148
slaapt iedereen ?
pi_59537293
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
slaapt iedereen ?
nee met Peter aan het bellen en dan ga ik ook slapen
  donderdag 19 juni 2008 @ 23:38:48 #76
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59537548
Voetbalgeluloptvp
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 00:03:24 #77
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59538239
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 21:40 schreef zwahiel het volgende:

[..]

* zwahiel trapt k_i_m naar de Blokker om een blender van 2 tientjes te scoren!

Die mixbeker is K_U_T! Je moet 't gewoon blenden! En af en toe foetelen door er iets anders bij te doen waardoor 't lekkerder is. Ik deed heel vaak stiekempjes wat yoghurt erbij of wat fruit of zo bij die chemische aardbijen Wat ook helpt is om die koffie meuk smaken te pakken en daar dan wat ijsblokjes bij te doen. Hup in de blender en je hebt een Caffiato zeg maar. Smaakt prima!
Die vorige soepen smaakten overigens allemaal naar zand deze serie is wel te pruimen.

zeau en nu naar de stad ja bier drinken ja Af en toe doe ik dat stiekem toch!
Ja, en de godsganse dag met een blender op mijn rug rondsjouwen zeker . Nee, die beker doet het prima, gelijk een goede workout voor je slappe armvel .

Ik heb er eigenlijk nooit overna gedacht om met de shakes te sjoemelen. Ik heb wel een keer shoarma (dat was binnen een kwartier schijten en 3 keer doortrekken) gegeten en een paar keer een stukje vis gekookt. Maar dat laatste dat "mag", dus dat telt niet.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59540819
Klinkt goed dat CB

Ik ken iemand die altijd met herbalife ging crashen, werkte supergoed, ze werd superslank. Ze ging er alleen heel erg van stinken! Echt een penetrante geur hing er om haar heen, wat ze zelf schijnbaar niet kon ruiken.

* -marz- ontbijt met een eitje.
pi_59540835
Pffffffff, mn huisgenoot ligt echt in coma volgens mij. Hij kwam vannacht om 4 uur thuis, terwijl hij altijd om 7 uur opgehaald wordt door zn vader om te gaan werken ( hebben schildersbedrijf) Pa dus hele tijd aanbellen net, maar huisgenoot wordt niet wakker. Ik dus maar opengedaan, vader tijd op zn kamerdeur staan bonzen, maar nog steeds niet wakker te krijgen. Dus nou is die pa weer weg, huisgenoot nog steeds niet wakker, maar de rest van het huis is dus wel wakker.

60,7 trouwens hier, dus zit iig al onder de 61, nou naar onder de 60 toe

Ik nog maar ff proberen te slapen...

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 20-06-2008 08:45:34 ]
pi_59540920
Nou, ik kan de trap dus bijna niet meer af van de spierpijn . Daarnet lekker ontbeten, nu even wat computerhangen en zometeen wat tv hangen + laatste keer boeken doorkijken en dan naar het station . Jullie horen het wel vanmiddag.

Mooi Sylvana . Al is vroeg wakker worden natuurlijk wat minder mooi ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59541154
Veel suc6 vandaag chico!
pi_59541219
Ik heb gister roggebrood gegeten met appelstroop, maar appelstroop is niks voor mij. Wat is er nog meer lekker op roggebrood? (Vroeger at ik er kaas op, of katenspek.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59541456
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 07:25 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ik kan de trap dus bijna niet meer af van de spierpijn . Daarnet lekker ontbeten, nu even wat computerhangen en zometeen wat tv hangen + laatste keer boeken doorkijken en dan naar het station . Jullie horen het wel vanmiddag.

Mooi Sylvana . Al is vroeg wakker worden natuurlijk wat minder mooi ...
Haha aaah! Ik ook een beetje en moet vandaag en morgen nog ruim 5 uur lopen..
pi_59541463
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister roggebrood gegeten met appelstroop, maar appelstroop is niks voor mij. Wat is er nog meer lekker op roggebrood? (Vroeger at ik er kaas op, of katenspek.)
suiker
pi_59541474
whaha, sterkte Chico!

goedemorgen.. aan mn nickname kunnen jullie alweer zien dat ik op 't werk zit..

met een vervelende kriebelhoest, dus elk telefoongesprek wordt een race tegen de klok

70,8kg vanochtend overigens, 70 komt nu écht dichtbij
Doei.
pi_59541533
Mooie dalende lijn MB
pi_59541536
Nou, slapen lukt dus niet meer. Nou ben ik ook naar de wc geweest en weeg ik zelfs 60.7

Veel succes vandaag Chico

Ik ga maar eens een ontbijtje klaarmaken.

Ik zit er trouwens aan te denken om bij een andere sportschool waar ik eerst zat een strippenkaart te nemen voor van de zomer. Anders kan ik alleen op maandagavond zwemmen en de rest van de week ben ik dan afhankelijk van het weer. Als we dan weer een flutzomer krijgen wordt dat baantjeszwemmen niks, Dus dan kan ik beter ff een paar maandjes weer gaan fitnessen en dan vanaf september gewoon weer zwemmen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 08:49:40 #88
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59541581
. 80,5kg . Geen slechte score voor een week bezig zijn!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59541914
Het gaat goed hier zeg met iedereen

Maandagmiddag om 15 uur afspraak bij sportschool
pi_59542187
wat ga je bij de sportschool doen? Plan aan laten meten?

Vraag me af of ik een topic ga openen met de vraag: hoe kom ik van mn dikke bovenbenen en flubber-armen af

oh, en mn buik

ik wéét dat het gewoon een kwestie is van meer vet verbranden, en dat mijn buik een gevoelige zone is, daar blijft het écht gewoon zitten

maar wil wel weten hoe ik het evt. kan voorspoedigen én hoe ik mijn bovenarmen zoveel mogelijk kan 'ontflubberen' zonder dat mn bovenlichaam breder wordt....
Doei.
pi_59542280
Claudia: ik vind roggebrood met pindakaas heerlijk

Oh, en ik heb een brave gemiddelde C-cup
pi_59542288
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:17 schreef Claudia_x het volgende:
boter+ suiker. Maar dat is niet SHE-proof
pi_59542297
MB ik zeg: triceps trainen.

Haal een paar gewichten in huis, kun (kon?) je voor weinig bij de Xenos kopen. Triceps oefeningen googlen en gaan met die banaan.

Het is trouwens sowieso lekker om bij het tv kijken een beetje met gewichten in je handen te zitten. Hetzelfde geldt voor zo'n powerball. De volgende dag dikke spierpijn terwijl je niet eens in de gaten had dat je snoeihard aan het trainen was
pi_59542298
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:22 schreef Faithy het volgende:
wat ga je bij de sportschool doen? Plan aan laten meten?
Nee, gewoon fitnessen/BBB/bodypump/step enzo doen in de zomer, zodat ik niet 2 maanden veel minder sport dan ik nu doe. Want kan van de zomer alleen in het buitenbad baantjes zwemmen, tijdens recreatie-uren. Dus als het slecht weer is, dan is dat niet echt wat en als het mooi weer is, dan is het natuurlijk hartstikke druk met kinderen, dus dat schiet ook niet op.

En dat gesprek van maandag is gewoon kennismakingsgesprek, over prijzen, contract, rondleiding enzo.
pi_59542342
Ik zit er ook aan te denken om eens een groepslesje te volgen. Meer voor de fun, ik heb niet echt het idee dat ik daar strak van word.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:31:46 #96
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_59542412
IK een dieet volgen waar je regelmatig moet eten in combinatie met sporten. Je ontbijt, je eet om een uur of 10 weer een broodje, om twaalf weer een broodje om 3 uur weer een broodje en om 4 of 5 uur een gezond tussendoortje. (als je zo de hele dag door eet is je hongergevoel minder) en daarbij drink ik veel water, wandel ik veel en doe ik buikspieroefeningen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_59542443
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:29 schreef -marz- het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om eens een groepslesje te volgen. Meer voor de fun, ik heb niet echt het idee dat ik daar strak van word.
ga eens spinnen
daar worden je benen wel strakker van, heb ik het idee
Doei.
pi_59542549
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:33 schreef Faithy het volgende:

[..]

ga eens spinnen
daar worden je benen wel strakker van, heb ik het idee
Ja dat denk ik ook. Spinnen lijkt me ook wel leuk. Maar (er is altijd een maar ) het lijkt me moeilijk te combineren met hardlopen en krachttraining. Mijn bovenbenen zijn echt óp na het trainen en moeten ook vrij lang herstellen merk ik. Hardlopen is dan al vrij zwaar, ik denk spinning nog meer.
Maar de lessen lijken me wel leuk
pi_59542729
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:38 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Spinnen lijkt me ook wel leuk. Maar (er is altijd een maar ) het lijkt me moeilijk te combineren met hardlopen en krachttraining. Mijn bovenbenen zijn echt óp na het trainen en moeten ook vrij lang herstellen merk ik. Hardlopen is dan al vrij zwaar, ik denk spinning nog meer.
Maar de lessen lijken me wel leuk
Ik vond spinning de hel. Niet vanwege de intensiteit, maar de onmetelijke zadelpijnen. Die vliegwielfietsen zijn niet voor mij gemaakt.

Ik heb een tijdje aerobicslessen gevolgd (steps e.d.) en die vond ik erg intensief. Maar ik heb een hekel aan choreografie, dus ik ben ermee gestopt. Dansen is evenmin voor mij gemaakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59542830
Haha ja dat kan ook nog. Vroegah in een grijs verleden deed ik aan streetdance maar daar was ik ook niet de dancing star zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')