abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59533701

Het vorige deel: Slank de zomer in #175: Vrouwen, mannen, logica en geen KH's

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_59533729
Hahaah die opmerking over gezelligheid

Maar ik snap wel wat jij bedoelt farfallus. Misschien doet een decollete ons gewoon aan mama denken
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59533735
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Die trauma's praten wij onszelf aan. De meeste mensen ( lees : mannen en vrouwen met kleine borsten )
vinden ons een stel zeikwijven.
En dat zijn we ook. Maar ik kan er niets aan doen dat ik op lean en mean val. Ik vind mezelf leuker als ik bijna plat ben en mijn borstjes een schamele B cup kunnen bedwingen.
Ik hou helemaal niet van grote tieten!
Dat komt door mijn kop, had ik een lieflijk gezichtje gehad..zoals Nigella , dan had ik ze laten zitten. Maar ik heb een harde hoerenkop en dat staat voor geen meter bij grote borsten.

Weg ermee!
Jij bent grappig

Toen ik ze wilde laten verkleinen kreeg ik ook vaak als opmerking: "zonde, je moet blij zijn met wat je hebt" en "andere mensen willen ze graag groter hebben".
Een borstomvang van ongeveer 110cm bij 1.60m is gewoon niet leuk, dat doet pijn Thank god voor de plastisch chirurg

@PF: ik ben blijkbaar heel gezellig?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59533797
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef -marz- het volgende:
Hahaah die opmerking over gezelligheid
Inderdaad. Om tegenaan te leunen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59533823
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jij bent grappig

Toen ik ze wilde laten verkleinen kreeg ik ook vaak als opmerking: "zonde, je moet blij zijn met wat je hebt" en "andere mensen willen ze graag groter hebben".
Mensen die dat soort dingen zeggen .... moet ik altijd even heel diep van zuchten. Echt, bemoei je er fucking niet mee.
pi_59533842
Ik zat me al te verheugen op de TT

Volgens mij zullen de meeste vrouwen nooit echt tevreden zijn, meeste vrouwen willen precies wat ze niet hebben . Ik ben helemaal tevreden met mijn voorgevel en moet er niet aan denken dat ze opeens superklein worden. Dan ben ik uit verhouding (dikke bovenbenen en kont enzo).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59533862
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef -marz- het volgende:

[..]

Mensen die dat soort dingen zeggen .... moet ik altijd even heel diep van zuchten. Echt, bemoei je er fucking niet mee.
Van mij mag iedereen zulke grote tieten als hij of zij wil
Volgens mij zijn ze bij mijn geboorte de vrouwelijke hormonen vergeten (denk ik) of er is iets mis gegaan bij de operatie die ik had toen ik 11 was.
pi_59533906
Goeieavond

Zwemmen was echt leuk

Met Aquarobics allemaal oefeningen met een bal gedaan ( bal met 2 handen onder water drukken, bal afwisselend met 1 hand onder water drukken enzo) en met Aquajoggen allemaal oefeningen met een plankje gedaan ( ook onder water drukken, of de kant vasthouden, op het plankje gaan staan en dan rondjes draaien, en die plank onder controle proberen te houden, of in een kring staan, plank tussen de knieëen en iemand die geen plank heeft moet met zn knieëen de plank overnemen) Erg leuke en afwisselende oefeningen dus

Nou weer een bak sla eten en dan ben ik benieuwd wat de weegschaal morgen zegt, de hele week nog niet gewogen. En dan om kwart over 11 naar de diëtist en daarna nog een uur baantjeszwemmen en dan is het wel weer mooi geweest voor deze week
pi_59533909
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ik was er ook verbaasd over, zeker omdat het in dit geval een geneeskunde student betrof die stage liep bij plastische chirurgie
pi_59533924
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze bij mijn geboorte de vrouwelijke hormonen vergeten (denk ik) of er is iets mis gegaan bij de operatie die ik had toen ik 11 was.
Haha waarom moet ik nu aan iets heel geks denken.
pi_59533933
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:20 schreef Chicolate het volgende:
Ik zat me al te verheugen op de TT

Volgens mij zullen de meeste vrouwen nooit echt tevreden zijn, meeste vrouwen willen precies wat ze niet hebben . Ik ben helemaal tevreden met mijn voorgevel en moet er niet aan denken dat ze opeens superklein worden. Dan ben ik uit verhouding (dikke bovenbenen en kont enzo).
Die dikke bovenbenen en kont had je dan vandaag zeker thuis gelaten
pi_59534046
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:21 schreef -marz- het volgende:

[..]

Haha waarom moet ik nu aan iets heel geks denken.
Ja alles in m'n buik was ontstoken
en misschien hadden ze m'n eierstokken opgezogen/geraakt oid.
(Bij het schoonmaken)
En aangezien die bepaalde hormonen produceren..
pi_59534074
Ja sorry, ik kreeg rare associaties. Maar ik denk dat je het dan wel gemerkt had verder.
pi_59534216
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Die dikke bovenbenen en kont had je dan vandaag zeker thuis gelaten
Je hebt gelijk, dit is erg ...

Volgende keer gaan we allebei in bikini en dan kan jij laten zien dat je geen tieten hebt (volgens mij waren ze normaal, maar geen tijd om ernaar te staren ) en ik dat ik hele mooie dikke bovenbenen heb. Deal?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:27:36 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59534229
mijn borsten ik klaag wel dat ik ze kleiner wil, maar stiekem zijn ze wel in verhouding en ben ik er wel blij mee (vriendje ook geloof ik)

alleen jammer dat bh's zo duur zijn...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59534246
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:24 schreef -marz- het volgende:
Ja sorry, ik kreeg rare associaties. Maar ik denk dat je het dan wel gemerkt had verder.
Ja als ik niet zwanger word
Maarrr ik bedoel heb nergens last van als ik ongesteld ben, en van dat soort "vrouwen dingen". Ook kan ik heel goed kaartlezen, inparkeren etc
pi_59534273
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, dit is erg ...

Volgende keer gaan we allebei in bikini en dan kan jij laten zien dat je geen tieten hebt (volgens mij waren ze normaal, maar geen tijd om ernaar te staren ) en ik dat ik hele mooie dikke bovenbenen heb. Deal?
Haha is goed!
pi_59534460
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Maarrr ik bedoel heb nergens last van als ik ongesteld ben, en van dat soort "vrouwen dingen". Ook kan ik heel goed kaartlezen, inparkeren etc
Check!

Vroeger zeiden vriendinnetjes ook altijd tegen mij "je bent net een vent"

Ik denk niet dat dat iets zegt over de gesteldheid van je eierstokken.
pi_59534550
Ik ben wel blij met mn borsten, hoop echt niet dat ze kleiner worden als ik afval. Had eerst altijd 75C, nou 75D en dat vind ik eigenlijk toch nog wel wat mooier staan. Al is 75C ook wel mooi, dus echt een ramp is het niet als ze weer iets kleiner worden, maar zo ben ik ook wel tevreden ( en Peter ook )

Ik heb mn bak sla op, nog ff voetbal afkijken en dan lekker slapen
  donderdag 19 juni 2008 @ 22:33:19 #20
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59534598
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ben ook ongesteld als een marinier. Hooguit 2 dagen en met wat bloedspetters op het gezicht. Gaat echt nergens over.
Ik kan drinken als een bootwerker en heb de lichamelijke krachten van een gemiddelde bouwvakker.
Mijn intimi noemen me niet voor niets Sjors natuurlijk. In alle opzichten ben ik net een gozer, tot die borsten komen...
Eerst denk je..hey, toffe chick, helemaal gers enzo en waarschijnlijk helemaal niet zeurderig *o*
Tot mijn borsten zichtbaar worden...dan ben ik ineens 'die vrouw'

pi_59534622
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:30 schreef -marz- het volgende:

[..]

Check!

! Laat mij even theorieën bedenken. Ik wil nog steeds weten waarom sommige mensen grote borsten hebben en andere niet.
pi_59534629
Ik heb 75C/D, wat lastig is. Ik ga als het goed is wel weer naar 75C als ik nog wat kilootjes kwijtraak.
pi_59534706
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:33 schreef SHE het volgende:

[..]
Eerst denk je..hey, toffe chick, helemaal gers enzo en waarschijnlijk helemaal niet zeurderig *o*
De gemiddelde man zou deze omschrijving *perfect* noemen.
pi_59534722
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ben ook ongesteld als een marinier. Hooguit 2 dagen en met wat bloedspetters op het gezicht. Gaat echt nergens over.
Ik kan drinken als een bootwerker en heb de lichamelijke krachten van een gemiddelde bouwvakker.
Mijn intimi noemen me niet voor niets Sjors natuurlijk. In alle opzichten ben ik net een gozer, tot die borsten komen...

Oké hypothese niet bewezen..
pi_59534733
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:30 schreef -marz- het volgende:

[..]

Check!

O, maar ik werd tot mijn 13e ook aangezien voor een jongen (toen had ik wel heel kort haar)

Tegenwoordig heeft men geen problemen meer met het onderscheid

Overigens ben ik er best blij mee hoor Rugklachten zijn weg, dat is toch het voornaamste. Al had ik ze liever nog net wat kleiner gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')