Jij bent grappigquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Die trauma's praten wij onszelf aan. De meeste mensen ( lees : mannen en vrouwen met kleine borsten )
vinden ons een stel zeikwijven.
En dat zijn we ook. Maar ik kan er niets aan doen dat ik op lean en mean val. Ik vind mezelf leuker als ik bijna plat ben en mijn borstjes een schamele B cup kunnen bedwingen.
Ik hou helemaal niet van grote tieten!
Dat komt door mijn kop, had ik een lieflijk gezichtje gehad..zoalsNigella
, dan had ik ze laten zitten. Maar ik heb een harde hoerenkop en dat staat voor geen meter bij grote borsten.
Weg ermee!
Inderdaad.quote:
Mensen die dat soort dingen zeggen .... moet ik altijd even heel diep van zuchten. Echt, bemoei je er fucking niet mee.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij bent grappig![]()
Toen ik ze wilde laten verkleinen kreeg ik ook vaak als opmerking: "zonde, je moet blij zijn met wat je hebt" en "andere mensen willen ze graag groter hebben".
Van mij mag iedereen zulke grote tieten als hij of zij wilquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef -marz- het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dingen zeggen .... moet ik altijd even heel diep van zuchten. Echt, bemoei je er fucking niet mee.
Ik was er ook verbaasd over, zeker omdat het in dit geval een geneeskunde student betrof die stage liep bij plastische chirurgiequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef -marz- het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dingen zeggen .... moet ik altijd even heel diep van zuchten. Echt, bemoei je er fucking niet mee.
Haha waarom moet ik nu aan iets heel geks denken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij mijn geboorte de vrouwelijke hormonen vergeten (denk ik) of er is iets mis gegaan bij de operatie die ik had toen ik 11 was.
Die dikke bovenbenen en kont had je dan vandaag zeker thuis gelatenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:20 schreef Chicolate het volgende:
Ik zat me al te verheugen op de TT![]()
Volgens mij zullen de meeste vrouwen nooit echt tevreden zijn, meeste vrouwen willen precies wat ze niet hebben. Ik ben helemaal tevreden met mijn voorgevel en moet er niet aan denken dat ze opeens superklein worden. Dan ben ik uit verhouding (dikke bovenbenen en kont enzo).
Ja alles in m'n buik was ontstokenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:21 schreef -marz- het volgende:
[..]
Haha waarom moet ik nu aan iets heel geks denken.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Die dikke bovenbenen en kont had je dan vandaag zeker thuis gelaten
Ja als ik niet zwanger wordquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:24 schreef -marz- het volgende:
Ja sorry, ik kreeg rare associaties. Maar ik denk dat je het dan wel gemerkt had verder.
Haha is goed!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is erg ...
Volgende keer gaan we allebei in bikini en dan kan jij laten zien dat je geen tieten hebt (volgens mij waren ze normaal, maar geen tijd om ernaar te staren) en ik dat ik hele mooie dikke bovenbenen heb. Deal?
Check!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja als ik niet zwanger word
Maarrr ik bedoel heb nergens last van als ik ongesteld ben, en van dat soort "vrouwen dingen". Ook kan ik heel goed kaartlezen, inparkeren etc![]()
Ik ben ook ongesteld als een marinier. Hooguit 2 dagen en met wat bloedspetters op het gezicht. Gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja als ik niet zwanger word
Maarrr ik bedoel heb nergens last van als ik ongesteld ben, en van dat soort "vrouwen dingen". Ook kan ik heel goed kaartlezen, inparkeren etc![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:30 schreef -marz- het volgende:
[..]
Check!
Vroeger zeiden vriendinnetjes ook altijd tegen mij "je bent net een vent"![]()
Ik denk niet dat dat iets zegt over de gesteldheid van je eierstokken.
De gemiddelde man zou deze omschrijving *perfect* noemen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Eerst denk je..hey, toffe chick, helemaal gers enzo en waarschijnlijk helemaal niet zeurderig *o*
Tot mijn borsten zichtbaar worden...dan ben ik ineens 'die vrouw'
Oké hypothese niet bewezen..quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben ook ongesteld als een marinier. Hooguit 2 dagen en met wat bloedspetters op het gezicht. Gaat echt nergens over.
Ik kan drinken als een bootwerker en heb de lichamelijke krachten van een gemiddelde bouwvakker.
Mijn intimi noemen me niet voor niets Sjors natuurlijk. In alle opzichten ben ik net een gozer, tot die borsten komen...
Eerst denk je..hey, toffe chick, helemaal gers enzo en waarschijnlijk helemaal niet zeurderig *o*
Tot mijn borsten zichtbaar worden...dan ben ik ineens 'die vrouw'
O, maar ik werd tot mijn 13e ook aangezien voor een jongen (toen had ik wel heel kort haar)quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:30 schreef -marz- het volgende:
[..]
Check!
Vroeger zeiden vriendinnetjes ook altijd tegen mij "je bent net een vent"![]()
Ik denk niet dat dat iets zegt over de gesteldheid van je eierstokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |