Auto, trein?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga nu naar Arnhem toe(vanaf september)
In dit dorp is een auto wel een must..quote:
Dude? Heb je digitale televisie?quote:
Leaseauto FTWquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Auto is zeker een voordeel. Ben helaas nog afhankelijk van het openbaar vervoer en van mn fiets
Boekhoudkundig. Maar nog niet mee klaar. Moet wat deelkwalifcaties inhalen. Moet dan 2 avonden in de week naar school en overdag werken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
@Diertjuh
Wat voor soort opleiding heb je dan gedaan?
Leaseauto van de zaakquote:
Ja is het ook hoorquote:
Nee, dat gaat echt niet goed hoor.... ik moet nu eigenlijk al in mijn bed liggen...quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, dat gaat echt niet goed hoor.... ik moet nu eigenlijk al in mijn bed liggen...
dat ik nog kan typen enzo, het is een wonder volgens mij
nee internet tvquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude? Heb je digitale televisie?
Wat is dat nou eigenlijk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:08 schreef diertjuh het volgende:
http://www.last.fm/user/Natjuh/
Hier nog meer mensen met een last.fm?
Ooow een paar seconden vertraging zeker?quote:
ik werk dan half jaar bij dat bedrijf maar nu al mn 2de leaseauto, en al in 4 andere geredenquote:
jah inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow een paar seconden vertraging zeker?
Helaas heb ik mn rijbewijs nog niet..quote:
dude, nu vraag ik me af of het met jou nog wel goed gaatquote:
Dat is ook zeker zoquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Helaas heb ik mn rijbewijs nog niet..wel mee bezig geweest. Maar moest stoppen omdat ik er geen tijd meer voor had.
Maar de 1 kan gewoon makkelijker werk vinden dan de ander. Hangt gewoon af van je opleiding en je woonplaats. Ene dorp/stad heeft meerdere vacatures dan anderen. Maar voor iedereen is er wel iets en het gaat ook wel lukken dat we allemaal werk krijgen.
In een leaseauto rijden is natuurlijk geen kunst he... even een biertje happen met je collega's en je rijdt weg in elkanders auto. Welke auto heb je nu dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik werk dan half jaar bij dat bedrijf maar nu al mn 2de leaseauto, en al in 4 andere gereden
sorry, hij heeft de verkeerde pilletjes gehadquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude, nu vraag ik me af of het met jou nog wel goed gaat
Whehehe jeweetschquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude, nu vraag ik me af of het met jou nog wel goed gaat
Je luistert muziek op je computer en als je last.fm geinstalleerd hebt scrobbled die alle nummers naar je last.fm pagina. Daarnaast kun je als je naar optredens gaat die er nog inzetten en je kunt nieuwe muziek opdoen aan de hand van Neighbours enzoquote:
Damn youquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, hij heeft de verkeerde pilletjes gehad
Moet je hem ook niet de verkeerde pilletjes gevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ok, jij bent dus onze pillenboerquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wel handy dandy dus?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je luistert muziek op je computer en als je last.fm geinstalleerd hebt scrobbled die alle nummers naar je last.fm pagina. Daarnaast kun je als je naar optredens gaat die er nog inzetten en je kunt nieuwe muziek opdoen aan de hand van Neighbours enzo
nou poepoequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik werk dan half jaar bij dat bedrijf maar nu al mn 2de leaseauto, en al in 4 andere gereden
Ik weet op dit moment niet veel meer, iets met automatische piloot ofzoquote:
ff vanaf begin:quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In een leaseauto rijden is natuurlijk geen kunst he... even een biertje happen met je collega's en je rijdt weg in elkanders auto. Welke auto heb je nu dan?
Geweldig tochquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet op dit moment niet veel meer, iets met automatische piloot ofzo
Ik snel? Alles gaat vandaag juist langzaamquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
Gaan jullie snel..
jij schreef het receptquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet de verkeerde pilletjes geven
Uhu, vind ik welquote:
Nicequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ff vanaf begin:
Kreeg dus een mooie blauwe vw fox.
Had geen stuurbekrachtiging !!!
Dus ik rijden met die auto, knal ik er mn versnellingsbak onderuit op de snelweg
Week later knallen er 3 zekeringen uit ....
Als vervangende auto voor de eerste keer kreeg ik een fiat pinda, sturen was echt zo freaking lichtje kon met je kleine teen sturen.
Voor de 2de keer kreeg ik vw caddy als reserve auto.
Nu rijd ik sinds maart de nieuwste renault twingo
brei voor mij een paar sokkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:15 schreef lynda het volgende:
Mensen.. Ik brei er ook een eind aan!
Draculet is vermoeiend
Niet met de gedachten dat ik dat dus blijkbaar (tijd -> slaap) moet gaan inhalenquote:
ja hequote:
Heb ik een i-pod?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, vind ik wel. En als je een I-pod hebt wordt die muziek ook automatisch gescrobbled..Alleen bij mij doet die het even niet
Dat is dan weer de keerzijdequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet met de gedachten dat ik dat dus blijkbaar (tijd -> slaap) moet gaan inhalen
alvast weltrustequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:15 schreef lynda het volgende:
Mensen.. Ik brei er ook een eind aan!
Draculet is vermoeiend
Gast!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb ik een i-pod?
Schijt een beer in het bos, vraag ik je
jahquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb ik een i-pod?
Schijt een beer in het bos, vraag ik je
En zaterdag moet ik weer actief zijn hoor.... dus morgenavond lig ik KO tot ergens zondagquote:
Dan heb ik dus ook een i-podquote:
maar jij zei ......quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Echt niet, je hondje heeft het geschreven
Whehehequote:
Whehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En zaterdag moet ik weer actief zijn hoor.... dus morgenavond lig ik KO tot ergens zondag
en niet vullen met peper !!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voor mij even een trui met een zoutvaatje erop.
fijne avond nog Lynda
wacht maar tot diertjuh los komtquote:
Owquote:
oke volgens crazy heb je een i-pod dan kun je daarmee scrobblenquote:
No shit...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oke volgens crazy heb je een i-pod dan kun je daarmee scrobblen![]()
Crazy zit uit zijn nek te lullen
bij deze...quote:
Hoe ziet die toekomstige baan eruit?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
Met mijn toekomstige baan zal er never de nooit niet een leaseauto in zitten
trustequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bij deze...
Ik zal jullie eens wat rust gunnen en mijn bed opzoeken.
Mocht ik er morgen niet zijn... dan ben ik slapen![]()
Mensen, nog veul plezier en spreek jullie morgen!
Ik ga eens verstandig doen en pitten, truste allemaal!
Ben je er al mee naar de dokter geweest beller ?quote:
Trusten manquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bij deze...
Ja, ze konden je moeder niet meer genezen... sorryquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ben je er al mee naar de dokter geweest beller ?
Heb 1 woord voor je...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hoe ziet die toekomstige baan eruit?
slaap lekker pappaquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bij deze...
Slaapzequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
bij deze...
Die is wel een beetje te..quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, ze konden je moeder niet meer genezen... sorry
jah dat weet ik helaasquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, ze konden je moeder niet meer genezen... sorry
Cabaret hequote:
owh tja dan ben ik bang dat je die lease auto wel door je vingers kunt zien rijden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb 1 woord voor je...
Onderwijs
Gratis eten!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat weet ik helaas
morgen is de begrafenis.
Maar ben je met jouw shit probleem al naar de dokter gegaan ?
beetje te ???quote:
Ging juist om mijn opmerkingquote:
Bukken!! Ja sufferd moest je maar bukken nu heb je de letter W op je voorhoofd staan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wacht maar tot diertjuh los komt
dan vliegen de letters om je oren
jah, broodje PEPER en ZOUT.quote:
Liever er door dan er overheenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh tja dan ben ik bang dat je die lease auto wel door je vingers kunt zien rijden.
pfff, zeg dat danquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Bukken!! Ja sufferd moest je maar bukken nu heb je de letter W op je voorhoofd staan.
dus je kunt niet met geld omgaan ?quote:
hehe ;pquote:
Ik kan nergens mee om gaan.quote:
Ja shit he...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, broodje PEPER en ZOUT.
Maar hoe is het nu om geen shit te hebben beller ?
Cabaret, moet kunnen toch?quote:
tjah zo blijkt, anders kon er ook geen auto doorheen rijdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik kan nergens mee om gaan.
Was dat nog niet duidelijk dan?
mwa, ik lees er overheen op forums ;pquote:
Is toch ook zo, 90% is bagger wat er staatquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, ik lees er overheen op forums ;p
Fora.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, ik lees er overheen op forums ;p
90 maar? Dat valt mee!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is toch ook zo, 90% is bagger wat er staat
99 danquote:
ik kijk niet in de bossenquote:
Dat bedoel ikquote:
Dat is toch Flora en Fauna?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kijk niet in de bossen
3-2
Kom op Portugal !!!
o ja kloptquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is toch Flora en Fauna?
Nah denk niet dat het er nog inzit hoor...
Huilende Duitsers in de finale tegen Nederland lijkt mij toch ook wel watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |