Woon naast Alkmaar.. Maar toch heb ik wel aanbiedingen gehad die van Den Helder (1,5 uur reizen) tot aan Utrecht gehad.. Vroeg het me ook alleen maar af hoor! Had van jou al het een en ander gelezenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken met wat Beller zegt. Jij woont ergens of in de buurt van de Randstad toch? Dichter bij de grote steden. Ik woon in een klein rot dorpje en daarom heen ook alleen maar kleine dorpjes. Wil wel reizen voor mn werk maar dan moet het wel haalbaar zijn. Maar ik geef niet zomaar op. Blijf gewoon doorgaan tot ik iets heb
klopt ook.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah volgens mij verschilt het toch echt per baan
Maar dat is mijn mening
Overijssel -> Zwolle en almelo meest grote steden hier in de buurt. Voor mij tenminste. Oja enschede ook nog.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Regio.. Noord Holland, Zuid Holland, Utrecht.. Allemaal meerdere aanbiedingen gekregen..
Sector: Veel!
Functies: Van management tot financieel tot recht..
morge het dubbele ?quote:
Geen auto.. Niet afgestudeerd..quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..
Beschik ook wel over een eigen auto, dat is het punt ook niet. Maar veel bedrijven willen niet eens reiskosten vergoeden hier, dan zou ik niks over houden van m'n salaris. Niet echt de moeite waard met een eigen huis e.d.
Ja dat merk ik ook, alleen mijn bedrijf vond het leuk om mij te plaatsen in Rijswijk een tijdje... vanuit Flevoland...quote:
Ik ga nu naar Arnhem toe(vanaf september)quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Overijssel -> Zwolle en almelo meest grote steden hier in de buurt. Voor mij tenminste. Oja enschede ook nog.
je zag het voor mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook, alleen mijn bedrijf vond het leuk om mij te plaatsen in Rijswijk een tijdje... vanuit Flevoland...
Kut 3-1
Auto is zeker een voordeel. Ben helaas nog afhankelijk van het openbaar vervoer en van mn fietsquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..
Beschik ook wel over een eigen auto, dat is het punt ook niet. Maar veel bedrijven willen niet eens reiskosten vergoeden hier, dan zou ik niks over houden van m'n salaris. Niet echt de moeite waard met een eigen huis e.d.
inderdaad, die tijd heb ik wel gehad hoor!quote:
Auto, trein?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga nu naar Arnhem toe(vanaf september)
In dit dorp is een auto wel een must..quote:
Dude? Heb je digitale televisie?quote:
Leaseauto FTWquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Auto is zeker een voordeel. Ben helaas nog afhankelijk van het openbaar vervoer en van mn fiets
Boekhoudkundig. Maar nog niet mee klaar. Moet wat deelkwalifcaties inhalen. Moet dan 2 avonden in de week naar school en overdag werken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
@Diertjuh
Wat voor soort opleiding heb je dan gedaan?
Leaseauto van de zaakquote:
Ja is het ook hoorquote:
Nee, dat gaat echt niet goed hoor.... ik moet nu eigenlijk al in mijn bed liggen...quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, dat gaat echt niet goed hoor.... ik moet nu eigenlijk al in mijn bed liggen...
dat ik nog kan typen enzo, het is een wonder volgens mij
nee internet tvquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude? Heb je digitale televisie?
Wat is dat nou eigenlijk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:08 schreef diertjuh het volgende:
http://www.last.fm/user/Natjuh/
Hier nog meer mensen met een last.fm?
Ooow een paar seconden vertraging zeker?quote:
ik werk dan half jaar bij dat bedrijf maar nu al mn 2de leaseauto, en al in 4 andere geredenquote:
jah inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow een paar seconden vertraging zeker?
Helaas heb ik mn rijbewijs nog niet..quote:
dude, nu vraag ik me af of het met jou nog wel goed gaatquote:
Dat is ook zeker zoquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Helaas heb ik mn rijbewijs nog niet..wel mee bezig geweest. Maar moest stoppen omdat ik er geen tijd meer voor had.
Maar de 1 kan gewoon makkelijker werk vinden dan de ander. Hangt gewoon af van je opleiding en je woonplaats. Ene dorp/stad heeft meerdere vacatures dan anderen. Maar voor iedereen is er wel iets en het gaat ook wel lukken dat we allemaal werk krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |