In een leaseauto rijden is natuurlijk geen kunst he... even een biertje happen met je collega's en je rijdt weg in elkanders auto. Welke auto heb je nu dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik werk dan half jaar bij dat bedrijf maar nu al mn 2de leaseauto, en al in 4 andere gereden
sorry, hij heeft de verkeerde pilletjes gehadquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude, nu vraag ik me af of het met jou nog wel goed gaat
Whehehe jeweetschquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude, nu vraag ik me af of het met jou nog wel goed gaat
Je luistert muziek op je computer en als je last.fm geinstalleerd hebt scrobbled die alle nummers naar je last.fm pagina. Daarnaast kun je als je naar optredens gaat die er nog inzetten en je kunt nieuwe muziek opdoen aan de hand van Neighbours enzoquote:
Damn youquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, hij heeft de verkeerde pilletjes gehad
Moet je hem ook niet de verkeerde pilletjes gevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ok, jij bent dus onze pillenboerquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wel handy dandy dus?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je luistert muziek op je computer en als je last.fm geinstalleerd hebt scrobbled die alle nummers naar je last.fm pagina. Daarnaast kun je als je naar optredens gaat die er nog inzetten en je kunt nieuwe muziek opdoen aan de hand van Neighbours enzo
nou poepoequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik werk dan half jaar bij dat bedrijf maar nu al mn 2de leaseauto, en al in 4 andere gereden
Ik weet op dit moment niet veel meer, iets met automatische piloot ofzoquote:
ff vanaf begin:quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In een leaseauto rijden is natuurlijk geen kunst he... even een biertje happen met je collega's en je rijdt weg in elkanders auto. Welke auto heb je nu dan?
Geweldig tochquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet op dit moment niet veel meer, iets met automatische piloot ofzo
Ik snel? Alles gaat vandaag juist langzaamquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
Gaan jullie snel..
jij schreef het receptquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet de verkeerde pilletjes geven
Uhu, vind ik welquote:
Nicequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ff vanaf begin:
Kreeg dus een mooie blauwe vw fox.
Had geen stuurbekrachtiging !!!
Dus ik rijden met die auto, knal ik er mn versnellingsbak onderuit op de snelweg
Week later knallen er 3 zekeringen uit ....
Als vervangende auto voor de eerste keer kreeg ik een fiat pinda, sturen was echt zo freaking lichtje kon met je kleine teen sturen.
Voor de 2de keer kreeg ik vw caddy als reserve auto.
Nu rijd ik sinds maart de nieuwste renault twingo
brei voor mij een paar sokkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:15 schreef lynda het volgende:
Mensen.. Ik brei er ook een eind aan!
Draculet is vermoeiend
Niet met de gedachten dat ik dat dus blijkbaar (tijd -> slaap) moet gaan inhalenquote:
ja hequote:
Heb ik een i-pod?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, vind ik wel. En als je een I-pod hebt wordt die muziek ook automatisch gescrobbled..Alleen bij mij doet die het even niet
Dat is dan weer de keerzijdequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet met de gedachten dat ik dat dus blijkbaar (tijd -> slaap) moet gaan inhalen
alvast weltrustequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:15 schreef lynda het volgende:
Mensen.. Ik brei er ook een eind aan!
Draculet is vermoeiend
Gast!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb ik een i-pod?
Schijt een beer in het bos, vraag ik je
jahquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb ik een i-pod?
Schijt een beer in het bos, vraag ik je
En zaterdag moet ik weer actief zijn hoor.... dus morgenavond lig ik KO tot ergens zondagquote:
Dan heb ik dus ook een i-podquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |