quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:20 schreef _Administr8or_ het volgende:
Beetje te vroeg dit...
Nee degenen waarvoor dat geldt speelt nu tegen portugalquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:18 schreef Fortitudo het volgende:
er is pas van portugal gewonnen ls ze met de bus het stadion uit zijn
Die portugezen trekken dit nooit meer recht. die gasten hebben de ruggegraat van een visstickquote:
Zeg dat niet te hardquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Die portugezen trekken dit nooit meer recht. die gasten hebben de ruggegraat van een visstick
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef hoM3r het volgende:
Ronaldo is de beste, hij verdient het om deze wedstrijd in zijn voordeel te beslissen.
MAAR DIE HEBBEN HELEMAAL GEEN RUGGEGRAAT LALWLLLQLSDLALA112415322135%##%QA##%quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:25 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Die portugezen trekken dit nooit meer recht. die gasten hebben de ruggegraat van een visstick
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
MAAR DIE HEBBEN HELEMAAL GEEN RUGGEGRAAT LALWLLLQLSDLALA112415322135%##%QA##%
dat had ik ook voorspeld iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:28 schreef Mr-Sander het volgende:Duitsland - Nederland wordt de finale jongens
De beste? In janken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef hoM3r het volgende:
Ronaldo is de beste, hij verdient het om deze wedstrijd in zijn voordeel te beslissen.
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:28 schreef Mr-Sander het volgende:Duitsland - Nederland wordt de finale jongens
Polen heeft Guerreroquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:57 schreef BogardeRules het volgende:
ik ben voor portugal en turkije de enige teams met brazilianen!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:16 schreef Ulreazj het volgende:
Zie ik nog liever duitsland gaan.
Die hebben ze toch alleen in Den Haag?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:20 schreef PieterBas het volgende:
Er kan volgens Snoeks nog een Portugees kwartiertje komen
Maaruh
En da's juist de tactiek van Portugal...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef Nodachi het volgende:
ohhh de Duitsers spelen vals![]()
![]()
![]()
om de minuut blijft een duitse speler 10 min op de grond liggen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef Bianca82 het volgende:
uh-oh.... Ze zullen toch niet.... Dat zou echt een Duiste actie zijn van Portugal.....
ik enigszins ook, had maar al te graag een vervolg op wk2006 gezien.quote:
Dit zit er dik in en, ik duim voor Oranje.. (als zij in de finale geraken)quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef Kremers het volgende:
Finale: Duitsland - Nederland![]()
wishfull thinking
foute avatarquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:21 schreef maxson het volgende:
[..]
Dit zit er dik in en, ik duim voor Oranje.. (als zij in de finale geraken)
FOrza ITALIA fore ever![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:30 schreef Pedroso het volgende:
Goede les voor Nederland. Portugal goed in de eerste ronde, Duitsland niet. De volgende fase van het toernooi begint en de rollen zijn omgedraaid. Zal een zwaar avondje worden zaterdagavond.
Que?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:30 schreef Pedroso het volgende:
Goede les voor Nederland. Portugal goed in de eerste ronde, Duitsland niet. De volgende fase van het toernooi begint en de rollen zijn omgedraaid. Zal een zwaar avondje worden zaterdagavond.
De Duitsers zijn wel door op geluk, goal van Portugal was afgekeurt om buitenspel terwijl het geen buitenspel was en de laatste goal van Duitsland was niet helemaal fris met die duw.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:30 schreef Pedroso het volgende:
Is die foto van gisteravond?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef latin_LiZzY het volgende:
Bedankt jongens, goed gespeeld maar niet goed genoeg.
[ afbeelding ]
Dit doet mij denken aan al die mongolen die altijd voor Brazilië zijn tijdens een WKquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:15 schreef Soul79 het volgende:
Portugal is het Europese Brazilië.
Net als Brazilië worden ze constant opgehemeld door journalisten vanwege hun zogenaamd fantastische spel, terwijl het in werkelijkheid geen flikker voorstelt.
DOEI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |