Wietplantage neerzetten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:49 schreef borbit het volgende:
Wat is werk waar je direct kan beginnen en goed betaald word.
Daar kun je zeker toch wel een eurootje of 50 voor vangen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:20 schreef Schoothondje het volgende:
Hoeveel levert een nier op, als je hem verkoopt?
http://eco.nomie.nl/2007/06/de-marktwaarde-van-een-nier/quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:23 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Daar kun je zeker toch wel een eurootje of 50 voor vangen.
Al eens bij uitzendbureau geweest?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:45 schreef borbit het volgende:
oke ik ga geen nieren verkopen enzo, ik bedoelde dus een baantje
Dat is wel weinig inderdaad. Voor 10k ga ik geen nier van mezelf verkopenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:27 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
http://eco.nomie.nl/2007/06/de-marktwaarde-van-een-nier/
Zo'n 10.000 euro. Da's beetje karig.
ohquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:45 schreef borbit het volgende:
Hoe lang duurt de opleiding voordat je piloot bentquote:
dan had de TS er maar bij moeten zetten dat hij ook geen diploma's heeft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de opleiding voordat je piloot bent![]()
Ik gok wel 4 jaar dus dat is ook niet snel.
Ik denk dat TS gewoon genoegen moet gaan nemen met een minimumloon baan en gewoon veel uren maken.
Moet de TS alles uitkauwen, nee de gemiddelde fokker is daarvoor veel te lui dus zal dat niet doen, waardoor je leuke babylonische spraakverwarring krijgt en elkaar kan afzeiken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:40 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
dan had de TS er maar bij moeten zetten dat hij ook geen diploma's heeft.
Lijsttrekker worden bij de SP.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:49 schreef borbit het volgende:
Precies, of zoals al gemeld langs een uitzendbureau gaan. Verder zal je het toch zelf uit moeten zoeken, wij kunnen niet ruiken wat jij kan, leuk vindt, zou willen doen, waar je dat zou willen doen e.d.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:15 schreef Gidje het volgende:
doe gewoon callcenter werk...ze zoeken toch altijd mensen-.-
Maak eens duidelijker wat voor opleiding ed je hebt gedaanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:45 schreef borbit het volgende:
je kan bij de "sterrenwacht" veel verdienen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:49 schreef borbit het volgende:
Wat vind je "goed betaald"? Wat kan je?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:49 schreef borbit het volgende:
niet teveel discovery kijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:24 schreef draaijer het volgende:
Krabvissen
En gekwalificeerd zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef NickeN. het volgende:
Werken bij Shell op een olieplatform, moet je wel sterk zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |