Echt?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lijkt me gaaf, ik kom!!!
Ik vermorzel je met mijn duim.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef Aoristus het volgende:
Kunnen we elkaar eindelijk echt pijn doen.
Die neusharen ben je kwijt aan het einde van de middagquote:
Ja dat moet even geherformuleerd wordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:30 schreef Apropos het volgende:
Op te gaan lossen?
Waar is die komma voor en waar is de punt gebleven?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is weer zo ver om achter die computer vandaan te komen, en de verschillen eens fysiek op te lossen.
Tijd voor een meet dus
Dat ligt aan welke Grote Markt het wordt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:53 schreef Reya het volgende:
Alleen als het bier drinken met Sjors op de Grote Markt wordt.
Bepaal jij dat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:53 schreef Reya het volgende:
Alleen als het bier drinken met Sjors op de Grote Markt wordt.
In zijn Corolla?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:04 schreef Apropos het volgende:
Naar Saoedi-Arabie.
Iedereen is altijd weg, tenzij thuis?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil best bier drinken. Maar ben wel bijna heel juli weg.
Ter zake: Waar, wanneer.quote:
Eensch.quote:
Oe, is dat het grote "Diva Sigme komt niet als niet aan al haar onbekende voorwaarden wordt voldaan"?quote:Mijn voorwaarden zijn genoegzaam bekend denk ik, en deze keer wijk ik er niet van af.
quote:
Ja dat moet besproken worden dus verderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ter zake: Waar, wanneer.
Mijn voorwaarden zijn genoegzaam bekend denk ik, en deze keer wijk ik er niet van af.
Spreek bij jou af, ben je meteen van die jankbaby af.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef Aoristus het volgende:
Kunnen we elkaar eindelijk echt pijn doen.
En dan heb ik jou daar voor in de plaatsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Spreek bij jou af, ben je meteen van die jankbaby af.
Nou, TS begint?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja dat moet besproken worden dus verder
Als de Profeet niet spreekt, zijn we heden niet waardig genoeg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, TS begint?
Of Apropos laat weten waar en wanneer de vergadering belegd wordt.
Je weet de vismarkt al te vinden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het moet zeker weer goeiekoop zijn he?
Dus Brussel of Antwerpen is geen optie?
Precies, dan scheiden de wegen en rivieren zeg ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:11 schreef Aoristus het volgende:
Nee, ik ga pertinent niet naar Braboland
Zeg, ik ben dan in een ver land. Alleen studenten die een hertentamen moeten doen of armoelijers zijn dan nog in NL.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik zeg den bosch (aangesloten op nacht rail)
En dan ergens eind juli zeg Juli de 20ste
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:18 schreef Aoristus het volgende:
die lui deugen gewoon niet
Kan ik er veel aan doen dat ik een nieuwe laptop heb gekochtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, ik ben dan in een ver land. Alleen studenten die een hertentamen moeten doen of armoelijers zijn dan nog in NL.
Met een laptop ligt de wereld aan je voeten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kan ik er veel aan doen dat ik een nieuwe laptop heb gekocht
Daarom is het beter geen voorwaarden te scheppen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:06 schreef sigme het volgende:
Jammer dat je altijd pas achteraf weet of aan de voorwaarden voldaan werd.
Reistijd: 2:30.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik zeg den bosch (aangesloten op nacht rail)
En dan ergens eind juli zeg Juli de 20ste
waarvandaan: Dokkumquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Reistijd: 2:30.. Goed plan, hoor, Den Bosch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |