Echt?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lijkt me gaaf, ik kom!!!
Ik vermorzel je met mijn duim.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef Aoristus het volgende:
Kunnen we elkaar eindelijk echt pijn doen.
Die neusharen ben je kwijt aan het einde van de middagquote:
Ja dat moet even geherformuleerd wordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:30 schreef Apropos het volgende:
Op te gaan lossen?
Waar is die komma voor en waar is de punt gebleven?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het is weer zo ver om achter die computer vandaan te komen, en de verschillen eens fysiek op te lossen.
Tijd voor een meet dus
Dat ligt aan welke Grote Markt het wordt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:53 schreef Reya het volgende:
Alleen als het bier drinken met Sjors op de Grote Markt wordt.
Bepaal jij dat?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:53 schreef Reya het volgende:
Alleen als het bier drinken met Sjors op de Grote Markt wordt.
In zijn Corolla?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:04 schreef Apropos het volgende:
Naar Saoedi-Arabie.
Iedereen is altijd weg, tenzij thuis?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil best bier drinken. Maar ben wel bijna heel juli weg.
Ter zake: Waar, wanneer.quote:
Eensch.quote:
Oe, is dat het grote "Diva Sigme komt niet als niet aan al haar onbekende voorwaarden wordt voldaan"?quote:Mijn voorwaarden zijn genoegzaam bekend denk ik, en deze keer wijk ik er niet van af.
quote:
Ja dat moet besproken worden dus verderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ter zake: Waar, wanneer.
Mijn voorwaarden zijn genoegzaam bekend denk ik, en deze keer wijk ik er niet van af.
Spreek bij jou af, ben je meteen van die jankbaby af.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef Aoristus het volgende:
Kunnen we elkaar eindelijk echt pijn doen.
En dan heb ik jou daar voor in de plaatsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Spreek bij jou af, ben je meteen van die jankbaby af.
Nou, TS begint?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja dat moet besproken worden dus verder
Als de Profeet niet spreekt, zijn we heden niet waardig genoeg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, TS begint?
Of Apropos laat weten waar en wanneer de vergadering belegd wordt.
Je weet de vismarkt al te vinden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het moet zeker weer goeiekoop zijn he?
Dus Brussel of Antwerpen is geen optie?
Precies, dan scheiden de wegen en rivieren zeg ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:11 schreef Aoristus het volgende:
Nee, ik ga pertinent niet naar Braboland
Zeg, ik ben dan in een ver land. Alleen studenten die een hertentamen moeten doen of armoelijers zijn dan nog in NL.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik zeg den bosch (aangesloten op nacht rail)
En dan ergens eind juli zeg Juli de 20ste
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:18 schreef Aoristus het volgende:
die lui deugen gewoon niet
Kan ik er veel aan doen dat ik een nieuwe laptop heb gekochtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, ik ben dan in een ver land. Alleen studenten die een hertentamen moeten doen of armoelijers zijn dan nog in NL.
Met een laptop ligt de wereld aan je voeten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kan ik er veel aan doen dat ik een nieuwe laptop heb gekocht
Daarom is het beter geen voorwaarden te scheppen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:06 schreef sigme het volgende:
Jammer dat je altijd pas achteraf weet of aan de voorwaarden voldaan werd.
Reistijd: 2:30.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik zeg den bosch (aangesloten op nacht rail)
En dan ergens eind juli zeg Juli de 20ste
waarvandaan: Dokkumquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Reistijd: 2:30.. Goed plan, hoor, Den Bosch...
Helaas..quote:
Doe maar populair.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:38 schreef Monolith het volgende:
Als er een datum wordt geprikt waarop ik geen andere plannen heb, dan wil ik ook best aanwezig zijn. Die kans acht ik echter niet zo groot.
Neen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Vorig jaar was er geen zomer meet?
nieuw beleidquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Vorig jaar was er geen zomer meet?
Ik zit maar te kwatsen iedereen is vrij een meet te regelenquote:
BS.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:07 schreef Apropos het volgende:
Een van sigme's voorwaarden is trouwens dat ik mij alle alcohol ontzeg, zodat ik niet handtastelijk word.
Waar ik overigens vlak vóór ben. Rokjes dragen in februari is frisquote:
Ik denk dat het aantal medestanders hard gaat stijgen na deze opmerkingquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar ik overigens vlak vóór ben. Rokjes dragen in februari is fris.
Ik zei niet dat ik vrienden had, ik zei dat ik druk was.quote:
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, de vaste gasten weten langzamerhand wel hoe ik eruit zie in een fris rokjequote:Op donderdag 26 juni 2008 19:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal medestanders hard gaat stijgen na deze opmerking
Tochte het in de schuur?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Schapen en kippen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, de vaste gasten weten langzamerhand wel hoe ik eruit zie in een fris rokje.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, de vaste gasten weten langzamerhand wel hoe ik eruit zie in een fris rokje.
En slashhaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:49 schreef Monidique het volgende:
Lijkt wel een hobbitvoet.
Dat kan sigme's voet haast niet zijn. Ten minste ik hoop het van niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:49 schreef Monidique het volgende:
Lijkt wel een hobbitvoet.
Omdat braboland aan de andere kant van de wereld ligt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:17 schreef sneakypete het volgende:
In elk geval niet in Amsterdam zoals monidique voorstelt, waarom niet gezellig in Brabant?
Er rijden tegenwoordig nachttreinen op zaterdag naar de randstad toe, dus het kan prima
Brabant is een grote achterstandswijk, wat let je?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat braboland aan de andere kant van de wereld ligt.
Dat lijkt me een goed uitgangspunt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:43 schreef Reya het volgende:
Er worden geen vergaderingen beslagen in generaliteitslanden.
dan liever utrecht dat ligt ten minste centraal a`dam is een pokke eind weg voor velen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:22 schreef Aoristus het volgende:
het wordt Amsterdam.
Utrecht is verder dan Amsterdam hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dan liever utrecht dat ligt ten minste centraal a`dam is een pokke eind weg voor velen.
We kunnen ook naar het hol van de leeuw den haag gaan trouwens (of brussel)
vanuit tilburg zeker nietquote:Op zondag 6 juli 2008 13:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Utrecht is verder dan Amsterdam hoor.
Hooguit n uur man.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat braboland aan de andere kant van de wereld ligt.
Vraag je hem je huurPorsche te betalen.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:57 schreef Apropos het volgende:
We gaan niet naar Brussel. Ik ben geen Aahikwordgek die alles kan betalen.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:39 schreef en_door_slecht het volgende:
Je moet dus een stad hebben die wel per trein te bereiken is, maar waar geen nachttreinen rijden. Zo kun je met de laaste reguliere trein uit Enschede of Groningen weg, om nog aan te komen in Braboland ook nog!
Nou, dat valt wel een beetje mee. Maar juist omdat de verbindingen met het noorden en oosten niet al te best zijn, moet je dus daar meeten. Want dan kun je daar nog wegkomen om half 1 EN thuiskomen voordat de zon op komt. Als je dat om zou draaien, moeten alle mensen naar het noorden of het oosten al om 22.00 uur weg ofzo om nog aan te komen diezelfde nacht.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
![]()
Maar de treinverbindingen in het oosten en noorden van het land zijn om te janken dan ga ik nog liever naar limburg
Een hamburger met bier dan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:56 schreef Monidique het volgende:
En naar Bréda, en vijftig euro betalen voor een broodje kaas met melk?.
Goed lezen he! We lappen met z'n allen 50 euro en dan mag iedereen bij 'm slapen + ontbijt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:56 schreef Monidique het volgende:
En naar Bréda, en vijftig euro betalen voor een broodje kaas met melk?.
Dan wordt het echter wel een simpel ontbijtje.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed lezen he! We lappen met z'n allen 50 euro en dan mag iedereen bij 'm slapen + ontbijt.
Breda..
Verse lamskoteletten van sigme d'r dierentuin & bier. Doe ik het voor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:34 schreef sneakypete het volgende:
Dan wordt het echter wel een simpel ontbijtje.
dat klopt maar voor dat geld slaap ik wel bij de KMAquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:00 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Een hamburger met bier dan.
Breda is kei-leuk ouwe.
ik ook das nog geen ¤5 de man daar kun je een behoorlijk ontbijt voor halenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verse lamskoteletten van sigme d'r dierentuin & bier. Doe ik het voor.
Heb je nou nog geen baan?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:57 schreef Apropos het volgende:
We gaan niet naar Brussel. Ik ben geen Aahikwordgek die alles kan betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |