Jij was ook op Portobello?quote:
Ha die Gurtquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg: wiedergutmachungsmeeting bij jou op de prairie.
Sambal bei?quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:53 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ha die Gurt![]()
![]()
Uhm, komen jullie allemaal met de bus?
Ik denk dat yvonne, noekje en gert de enorme lappen -goed onderbouwde- feedback even moeten verwerken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:40 schreef static het volgende:
Ik wil niet lullig zijn - maar toch een beetje - maar dit is een FB topic.
Omdat jij het bent... 99 lager.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ut nummertje ééntje hoger s.v.p.? Thanks in advance. [DGK #124] Hoe heten bewoners van het DGK Subforum?
Sorry dat ik me ermee bemoei, maar dat is dus eigenlijk niet de bedoeling.quote:
Je lijkt Huub wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:36 schreef static het volgende:
Peter6000: kiss my furry ass.
Met hatelijke groet,
stats
Is al.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:50 schreef kahaarin het volgende:
[DGK #160] Koetjes, kalfjes en uiers.
Te laat, bij voorbaat dank!
Kap nou eens met je spam man.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan de enige echte jaapterrorshow op slot, hij heeft besloten niet te antwoorden. Alleen maar op zijn eigen site. www.kingjaap.nl
quote:
Joh, het is ook wel erg die aandacht voor Huub.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom wordt de commotie om Huub-reeks eigenlijk niet gesloten?
Het gaat al weken niet meer om Huub en er is al een #DGK topic. Laten we het daar gewoon centraal doen.
Het gaat ook over alle andere ex-millionairs, en om nog twee DGK-topics te hebben lijkt me nu overdreven.
Het topic is inderdaad een beetje verslonst. Maar toch: Huub reageert als enige van de ex-bewoners nog regelmatig, en er is ook nog "commotie". Dat de reeks niet eindeloos zal blijven voortbestaan is duidelijk, maar de aanvang van CBML, volgende week zondag, is wellicht een geschikt moment om e.e.a te "herschikken".quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom wordt de commotie om Huub-reeks eigenlijk niet gesloten?
Het gaat al weken niet meer om Huub en er is al een #DGK topic. Laten we het daar gewoon centraal doen.
Het gaat ook over alle andere ex-millionairs, en om nog twee DGK-topics te hebben lijkt me nu overdreven.
RLS-fora doen het altijd supergoed op FOK! Veel pageviews, veel posts. Veel enthousiastelingen die er veel tijd in steken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:04 schreef Darklight het volgende:
komt er echt een apart subforum voor dat programma?![]()
![]()
Waarom? Kun je wel een apart subforum openen voor elk programma dat elek dag op tv komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |