abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60504737
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan iemand hier Komkommertijd, Huug is weg # 42 Huug aanpassen in Huub? Bij voorbaat dank!
Kuch *
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60508585
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:48 schreef noekje het volgende:

[..]

Als mod ga ik nu natuurlijk zeggen dat dit topic niet bedoeld is voor persoonlijke aanvallen, die los je maar elders op. Offtopic mag een tandje minder, ik doe mee en doe normaal.
Het probleem is feitelijk heel simpel. Er zijn hier posters die Huub kritisch benaderen en hem een beetje beigen vanwege vertoond gedrag en vanwege nieuwsberichten waarin er sprake is knokpartijes. Op exact dezelfde wijze, zoals ook de kritische Brian volgers hier Brian, Amanda en hun fans zo af en toe nog voor van alles en nog wat uitmaken. Daarnaast worden ter verduidelijking en als aanvulling op statements "fans" genoemd in brede zin, zonder direct te pointen.

Keer op keer schieten Huub liefhebbers in een spagaat als je óf Huub een beetje zit te kietelen óf ze scharen zichzelf onder de genoemde "fans" en voelen zich direct aangesproken. De standaard reflex is de poster terechtwijzen of de poster uitmaken voor "weet ik veel wat".

Ik vind je hartstikke aardig, maar ik begrijp je boosheid echt niet. Nogmaals, Brian, Amanda, Jaap en hun gevolg worden zeer regelmatig voor oud vuil uitgemaakt. Afgelopen nacht zijn er een paar mensen die wat opmerkingen maken over Huub en zijn fans, en je bent nijdig. Hoe dan?
pi_60508813
Ik wil gewoon dat het een leuk topic is waar iedereen gewoon kan zeggen wat die wil zonder dat er mensen aangevallen worden. Als ik woorden lees als, uitgemenstrueerde kutten, users die dan zgn grappig wat tikken moeten hebben, ik moet er wat van vinden tesaam met nog twee users. Dan ben ik niet eens nijdig maar ben er wel flauw van.

Soms is het daar haske gezellig en dan lees ik bij en denk ik alleen maar,' Waarom?' Ik wil dat er ruimte is voor iedereen en niet dat mensen worden beledigd, ik wil dat ook niet, jij ook niet en meerdere users niet. Alles is zo gefocust op elkaar dat het niet leuk meer is. Heel simpel eigenlijk.

Maar ik ben nu even een tijdje weg, Nmns. Dat je niet een reply schrijft en uren wacht op antwoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 02-08-2008 14:40:53 ]
Go hard or go home
pi_60509814
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:35 schreef noekje het volgende:
Heel simpel eigenlijk.
Als je links kijkt, dan zie je rechts niets, als je rechts kijkt, dan zie je links niets....Het is gewoon een gebrek van het fysieke, inderdaad, heel simpel eigenlijk

PS. Ik heb het getest, en het klopt
pi_60510046
Ja ja, ik zie het niet goed, jij wel. Ik ben niet objectief, ik ben zuur en mijn uitgelubberde kut bloedt nooit meer. Ik kan me daar gerust bij neerleggen zonder daar maanden later nog op terug te moeten komen. Echt!

'k weet het ook niet meer. Dit gaat maar door. Driewerf bah!
Go hard or go home
pi_60510203
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:45 schreef noekje het volgende:
Ja ja, ik zie het niet goed, jij wel. Ik ben niet objectief, ik ben zuur en mijn uitgelubberde kut bloedt nooit meer. Ik kan me daar gerust bij neerleggen zonder daar maanden later nog op terug te moeten komen. Echt!

'k weet het ook niet meer. Dit gaat maar door. Driewerf bah!
Waarom denk je dat jouw fysiek er anders uit ziet dan de mijne (qua kijken)?
Nou ja, als je het dan toch perse en zonodig iedere uitspraak in het negatieve wil trekken, succes ermee
pi_60510316
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarom denk je dat jouw fysiek er anders uit ziet dan de mijne (qua kijken)?
Nou ja, als je het dan toch perse en zonodig iedere uitspraak in het negatieve wil trekken, succes ermee
Als ik hem positief had op moeten vatten dan bied ik mijn excuses aan maar dan wil ik dat wel weten hoe ik het had moeten lezen. Maar goed, ik heb mijn succes ermee al gekregen dus maakt het toch al niks meer uit.
Go hard or go home
pi_60510443
Meis, doe eens rustig .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_60510658
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meis, doe eens rustig .
Moet Noekje rustig doen?

Noekje heeft in duidelijke bewoordingen verteld wat er aan schort op Commotie, en ipv dat men dat nu eens ter harte neemt, nee, dan krijgt ze weer een stortvloed aan argumenten over zich heen dat ze het verkeerd ziet.
Volgens mij legt ze de vinger precies op de zere plek, Noekje:
pi_60510774
Maar ik ben rustig en het gaat ook hier helemaal niet over mijn geestelijke toestand. Het gaat om een topic die keer op keer gebruikt wordt om tikken uit te delen over dingen die al maanden spelen en niemand naast zich neer wil leggen.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:33:08 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_60510912
Dus dat Blurk.

Als ik de volgende dag teruglees schrik me soms een ongeluk wat er allemaal gezegd is en puur op de man spelen, met naam en toenaam. Daar is geen opschonen tegen opgewassen, het gaat maar door. Het ergste is dat je je niet kunt verdedigen (als ik dat al zou willen that is), het gebeurt voornamelijk 's nachts als je er niet bent, stoer hoor, bah.
Gebruik Commotie waar het voor is, reageren op Huub of andere ex DGK'ers en niet op elkaar.

Noekje, je bent een kanjer.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 3 augustus 2008 @ 00:47:48 #237
6941 APK
Factual, I think.
pi_60519550
Ah, ik hengel dit even over uit het Huub-topic, is hier beter op z'n plaats.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:48 schreef noekje het volgende:

En kan dan iemand mij uitleggen wat de lol is om steeds in dit topic rond te hangen om zoveel mogelijk mensen te willen beledigen of aan te vallen. Want,' Oeh, wat een lol. Er zitten mensen op de kast!' Die zitten niet op de kast, die vinden dat deze reeks verziekt wordt door dit zgn grappige gedoe. En dan zitten jullie hier straks met z'n vijven of misschien wel 1 meer, lekker gezellig te beppen over de zure Huubfans die er allang geen trek meer in hebben.
Het gaat een beetje in vlagen, hangt er ook vanaf of Huub zelf aanwezig is of niet.
De posts van zogenaamde 'Huub-haters', die overigens helemaal niet bestaan, komen volgens mij voort uit irritatie over het continu goedpraten van zijn gedrag.
Als iemand een nieuwtje post dat Huub volgens Brian in Spanje met iemand gezoend heeft dan reageren 'ze' onmiddelijk met: "Zal wel gewoon een kusje met een fan zijn geweest voor een foto." of dat soort teksten.
Als een ander post dat hij ook in Griekenland op de vuist is gegaan wordt er ook net zolang gekronkeld todat het normaal is dat je mensen slaat.

Dat uitvergroten wordt dus ook de andere kant op gedaan, daarnaast heeft hij zelf ook nog een stevige mening over mensen dus dan kan dit af en toe gebeuren.

En wat jij zegt over deze reeks had ik met de COS.
Die vond ik niet meer te harden, en ik was niet de enige aangezien een hoop andere mensen ook zijn afgehaakt die in het begin leuke en zinvolle discussies hadden over het programma totdat de invasie van de 'Rat en Dellie-roepers-en-haters' kwam en de reeks begon te overwoekeren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_60519949
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:59 schreef noekje het volgende:

[..]

Als ik hem positief had op moeten vatten dan bied ik mijn excuses aan maar dan wil ik dat wel weten hoe ik het had moeten lezen. Maar goed, ik heb mijn succes ermee al gekregen dus maakt het toch al niks meer uit.
Beste Noek, om te voorkomen dat je het persoonlijk zou nemen had ik er juist een PS. aan toegevoegd waarin ik aangaf dat ik het getest had en het dus absoluut óók op mij van toepassing was, zoals het op alle mensen van toepassing is. Zie verder de duimpjes omhoog om het wat luchtiger te brengen.

Je reactie geeft precies aan waarom een paar mensen hier bij veel wat ze kalken drie keer moeten nadenken wát ze schrijven en er ondanks dat, altijd wel iets gevonden wordt om er kritiek op te hebben en dat dan ook bij voortduring hebben.

Schijnbaar geldt het persoonlijk geraakt voelen enkel voor sommigen en niet voor anderen. Zij, die immer in het kielzog van jouw en Gert's kritiek op sommige vaste DGK posters hijgend mee zitten te liften, vind ik de grootste hypocrieten van het DGK subforum.

Vanwege het feit dat ik je echt graag mag zal ik zal proberen het EO theekransje, waarin duiveltjes de boventoon voeren, niet teveel te verstoren. Je wil graag dat er ruimte voor iedereen is in jouw subforum, ik geloof ook dat je dat wil en wenst, maar de praktijk van het afgelopen jaar leert dat die ruimte er niet voor iedereen is! De aanwezigheid van sommigen is simpelweg een doorn in het oog van anderen.
pi_60520351
Ben het grotendeels met APK eens. Als ex-Huub-fan haat ik hem nog altijd niet, maar ik geloof veel van zijn uitspraken niet en helemaal niet meer, zoals hij zich nu presenteert na de Kooi. Hij probeert zich nu te profileren als de ideale schoonzoon en dat het gros van zijn uitspraken en gedragingen in de kooi puur spel was. De fanatieke streamers hebben echter een goed beeld kunnen vormen van Huub op basis van zijn eigen uitlatingen en van zijn naaste vriendenkring als Hedda, zoals hij zich ook gedroeg voor hij de kooi in kwam.
Dat er de nodige forummers zich geroepen voelen, hem desondanks op een voetstuk te willen plaatsen, heb ik ook niet zoveel moeite mee, met als voordeel, dat er hierdoor leuke discussies op een forum ontstaan.
Maar kan mij er wel mateloos aan storen, dat zijn regelmatig onacceptabel gedrag (zal het netjes verwoorden), altijd met de mantel der liefde wordt bedekt. En als men eigenlijk geen tegenwoord kan inbrengen, kiest men ervoor, om Brian en Amanda in diskrediet te brengen in vaak schunnige/laatdunkende bewoordingen.

Dus als men kritiek wilt leveren op het nivo van de postings ga dan ook eens bij jezelf te rade, hoe je soms reageert naar anderen toe.

En Huub steekt zelf zijn nek uit, door hier af en toe deel te nemen op het forum. Op zich heel leuk, maar ik heb regelmatig zo'n onderbuik-gevoel, dat hij achteraf heel veel dingen bagatelliseert en druk doende is met een soort charme-offensief. Flens is nu een toffe meid, hij wil zo graag on speaking terms met Lieke, zonder zijn echte excuses naar haar uit te spreken, maar wel het douche-incident van Brian te veroordelen.

De kern van het verhaal van APK was, om een stukje wederzijds respect tussen de forummers onderling terug te krijgen, Ben het daar ook mee eens, Maar DGK was een spraakmakend programma en dat heeft nog altijd zijn weerslag op de postings van de forummers, ook al is het programma al 2 1/2 maand afgelopen. Maar zij zoeken ook nog steeds de publiciteit.

En ik sluit af met de opmerking, dat ook ik niet alle acties van Brian en Amanda kon waarderen, zoals de adepts van Huub dat zo mooi konden formuleren, als hij zich echt te buiten ging.

Slaap lekker allemaal in de hoop, dat dit gezellige en kritisch forum te blijven bestaan op FOK.
Het heet niet voor niets "commotie rond Huub". Het was een controversioneel figuur en zal dat bij velen altijd blijven.
  zondag 3 augustus 2008 @ 02:08:59 #240
6941 APK
Factual, I think.
pi_60520433
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 01:58 schreef wimpeyV het volgende:

De kern van het verhaal van APK was, om een stukje wederzijds respect tussen de forummers onderling terug te krijgen.
Dat is mbt mij iets te veel gevraagd, maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens.

Maar dat is wel wat Noekje wil en heel begrijpelijk.
pi_60520573
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 02:08 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is mbt mij iets te veel gevraagd, maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens.

Maar dat is wel wat Noekje wil en heel begrijpelijk.
Ben een beetje een outcast op Fok. Zat vanaf decemer 2006 op het Talpa/ 10 forum.
En reageerde daar meestal nav de streams, vandaar mijn beeldvorming over de bewoners.

Heb daar ook best veel leuke posters leren kennen, ongeacht hun "voorkeur".

De persoon an sich is veel belangrijker en die haal je er echt wel uit.
pi_60520676
DGK heeft heel veel los gemaakt bij mensen. Maar ook bij mij, als ik merkte, hoe belangrijk het posten voor mensen kon zijn, virtueel onderdeel te kunnen zijn van het maatschappelijk leven vanuit hun moeilijke situatie, in welk opzicht dan ook.

Ik gun iedereen het optimale levensgenot.
  zondag 3 augustus 2008 @ 03:07:29 #243
6941 APK
Factual, I think.
pi_60520886
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 02:37 schreef wimpeyV het volgende:

Ik gun iedereen het optimale levensgenot.
Een loffelijk streven!
Maar dan gaan Huub-cynici het dus weer verpesten voor Brian-haters en omgekeerd.
Volgens mij is vrede in het Midden Oosten makkelijker te bewerkstelligen.
pi_60522613
APK, ik denk ook niet dat er Huubhaters hier zitten. Het gaat mij ook om de users en niet om Huub. Ik wil nogmaals gewoon dat iedereen er gewoon kan posten, kritisch,sarcastisch, lief, beleefd, etc.

Dus Nmns, het hoeft geen EO clubje te worden of te zijn. Liever niet zelfs maar wat ik wel wil, staat hierboven. Excuses dat ik het verkeerd heb gelezen en opgevat. Ik wil jullie ook helemaal niet kwijt op dat topic. APK ook niet en die Eend ook niet. Leuke ava!

Wimpey, commotie om Huub, fine. Zolang daarbij de oude vetes onderling maar niet gebruikt gaan worden en welkom.

Vandaag ga ik het midden Oosten redden. Dat is idd een stuk makkelijker dan een topic.
Go hard or go home
pi_60522723
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef noekje het volgende:

Vandaag ga ik het midden Oosten redden. Dat is idd een stuk makkelijker dan een topic.
Voor Noekje....

pi_60522774
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Voor Noekje....

[ afbeelding ]
Ja, thanks love.
Nu moet je wel weg uit dit topic. Ik ben geen Dikkertje Dap en dat ga ik ook niet worden. Eén dag een Jaap en dan is het mooi geweest. En ik was niet dik, ik was sappig.
Go hard or go home
  zondag 3 augustus 2008 @ 11:31:02 #247
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_60523363
Ik geloof dat het negatieve ge-eikel (wat net zo poep is om te lezen dan de kwijlposten van ene Kaat), meer bedoelt is om die users te shockeren dan Huub himself. Ben het wel met je eens Noekje dat het allemaal minder kan, maar zie dat echt niet gebeuren. Gezellig samen posten is nou eenmaal niet echt Fok-achtig

Vind trouwens wel dat Huub maar eens minder tijd moet besteden aan zijn straatje schoon te vegen en de anti-clan niet zo schijnheilig moet doen bij elke scheet dat dit menneke laat. Bijna elk draadje lijkt wel een copy/paste verhaal van het vorige onderwerp.

Zonde, van al die creative breinen die hier rondhobbelen, eigenlijk zijn alleen Fluiter's posten nog mooi om te lezen, meestal uniek, altijd neutraal
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  Moderator zondag 3 augustus 2008 @ 12:01:07 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60523805
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 11:31 schreef Inukshuk het volgende:
Ik geloof dat het negatieve ge-eikel (wat net zo poep is om te lezen dan de kwijlposten van ene Kaat), meer bedoelt is om die users te shockeren dan Huub himself. Ben het wel met je eens Noekje dat het allemaal minder kan, maar zie dat echt niet gebeuren. Gezellig samen posten is nou eenmaal niet echt Fok-achtig

Vind trouwens wel dat Huub maar eens minder tijd moet besteden aan zijn straatje schoon te vegen en de anti-clan niet zo schijnheilig moet doen bij elke scheet dat dit menneke laat. Bijna elk draadje lijkt wel een copy/paste verhaal van het vorige onderwerp.

Zonde, van al die creative breinen die hier rondhobbelen, eigenlijk zijn alleen Fluiter's posten nog mooi om te lezen, meestal uniek, altijd neutraal
Ik zeg: wiedergutmachungsmeeting bij jou op de prairie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60523863
Ik ben braaf.

[ Bericht 29% gewijzigd door tipsch op 03-08-2008 12:20:49 ]
  zondag 3 augustus 2008 @ 12:38:11 #250
6941 APK
Factual, I think.
pi_60524449
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 12:04 schreef tipsch het volgende:
Ik ben braaf.
Oh, ik dacht dat je misschien last van overgewicht had en moest kotsen bij het aanzien van de lekkernijen die NMNS geplaatst had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')