Kuch *quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan iemand hier Komkommertijd, Huug is weg # 42 Huug aanpassen in Huub? Bij voorbaat dank!
Het probleem is feitelijk heel simpel. Er zijn hier posters die Huub kritisch benaderen en hem een beetje beigen vanwege vertoond gedrag en vanwege nieuwsberichten waarin er sprake is knokpartijes. Op exact dezelfde wijze, zoals ook de kritische Brian volgers hier Brian, Amanda en hun fans zo af en toe nog voor van alles en nog wat uitmaken. Daarnaast worden ter verduidelijking en als aanvulling op statements "fans" genoemd in brede zin, zonder direct te pointen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Als mod ga ik nu natuurlijk zeggen dat dit topic niet bedoeld is voor persoonlijke aanvallen, die los je maar elders op. Offtopic mag een tandje minder, ik doe mee en doe normaal.
Als je links kijkt, dan zie je rechts niets, als je rechts kijkt, dan zie je links niets....Het is gewoon een gebrek van het fysieke, inderdaad, heel simpel eigenlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:35 schreef noekje het volgende:
Heel simpel eigenlijk.
Waarom denk je dat jouw fysiek er anders uit ziet dan de mijne (qua kijken)?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:45 schreef noekje het volgende:
Ja ja, ik zie het niet goed, jij wel. Ik ben niet objectief, ik ben zuur en mijn uitgelubberde kut bloedt nooit meer. Ik kan me daar gerust bij neerleggen zonder daar maanden later nog op terug te moeten komen. Echt!
'k weet het ook niet meer. Dit gaat maar door. Driewerf bah!
Als ik hem positief had op moeten vatten dan bied ik mijn excuses aan maar dan wil ik dat wel weten hoe ik het had moeten lezen. Maar goed, ik heb mijn succes ermee al gekregen dus maakt het toch al niks meer uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat jouw fysiek er anders uit ziet dan de mijne (qua kijken)?
Nou ja, als je het dan toch perse en zonodig iedere uitspraak in het negatieve wil trekken, succes ermee
Moet Noekje rustig doen?quote:
Het gaat een beetje in vlagen, hangt er ook vanaf of Huub zelf aanwezig is of niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:48 schreef noekje het volgende:
En kan dan iemand mij uitleggen wat de lol is om steeds in dit topic rond te hangen om zoveel mogelijk mensen te willen beledigen of aan te vallen. Want,' Oeh, wat een lol. Er zitten mensen op de kast!' Die zitten niet op de kast, die vinden dat deze reeks verziekt wordt door dit zgn grappige gedoe. En dan zitten jullie hier straks met z'n vijven of misschien wel 1 meer, lekker gezellig te beppen over de zure Huubfans die er allang geen trek meer in hebben.
Beste Noek, om te voorkomen dat je het persoonlijk zou nemen had ik er juist een PS. aan toegevoegd waarin ik aangaf dat ik het getest had en het dus absoluut óók op mij van toepassing was, zoals het op alle mensen van toepassing is. Zie verder de duimpjes omhoog om het wat luchtiger te brengen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Als ik hem positief had op moeten vatten dan bied ik mijn excuses aan maar dan wil ik dat wel weten hoe ik het had moeten lezen. Maar goed, ik heb mijn succes ermee al gekregen dus maakt het toch al niks meer uit.
Dat is mbt mij iets te veel gevraagd, maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:58 schreef wimpeyV het volgende:
De kern van het verhaal van APK was, om een stukje wederzijds respect tussen de forummers onderling terug te krijgen.
Ben een beetje een outcast op Fok. Zat vanaf decemer 2006 op het Talpa/ 10 forum.quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is mbt mij iets te veel gevraagd, maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens.![]()
Maar dat is wel wat Noekje wil en heel begrijpelijk.
Een loffelijk streven!quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:37 schreef wimpeyV het volgende:
Ik gun iedereen het optimale levensgenot.
Voor Noekje....quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:33 schreef noekje het volgende:
Vandaag ga ik het midden Oosten redden. Dat is idd een stuk makkelijker dan een topic.
Ja, thanks love.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor Noekje....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg: wiedergutmachungsmeeting bij jou op de prairie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:31 schreef Inukshuk het volgende:
Ik geloof dat het negatieve ge-eikel (wat net zo poep is om te lezen dan de kwijlposten van ene Kaat), meer bedoelt is om die users te shockeren dan Huub himself. Ben het wel met je eens Noekje dat het allemaal minder kan, maar zie dat echt niet gebeuren. Gezellig samen posten is nou eenmaal niet echt Fok-achtig![]()
Vind trouwens wel dat Huub maar eens minder tijd moet besteden aan zijn straatje schoon te vegen en de anti-clan niet zo schijnheilig moet doen bij elke scheet dat dit menneke laat. Bijna elk draadje lijkt wel een copy/paste verhaal van het vorige onderwerp.
Zonde, van al die creative breinen die hier rondhobbelen, eigenlijk zijn alleen Fluiter'sposten nog mooi om te lezen, meestal uniek, altijd neutraal
Oh, ik dacht dat je misschien last van overgewicht had en moest kotsen bij het aanzien van de lekkernijen die NMNS geplaatst had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |