Ja duh, moest twee keer plakken vanwege foutjuh...en toen ging het fouhoutquote:
NZ is the Queen of avatars.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt door al die ontwikkelingen die elkaar in razendsnel tempo opvolgen. We willen wel een beetje bijdetijds zijn![]()
NZ does the dirty job
Ik mocht ook niet .. Maar ja ik ben er !!!! En jij ook. Dus ..quote:
Gaat dit over de snelheid met je auto ..quote:
Natuurlijk niet Pietje!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben ik de enige niet-dertiger?
kom ik net uit dat andere topic plaats je ook nog eens een rooie smiliequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat dit over de snelheid met je auto ..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kutquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kom ik net uit dat andere topic plaats je ook nog eens een rooie smilie
kutsmilie
Wij vermoeden dat Jappert een soort van Brian isquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef Talitha het volgende:
En het is gewoon Jappert die een poging tot ezeltje prik doet. Dat jullie er meteen allemaal rare gedachten bij hebben!
Ah, gelukkig, ik wilde de rollator al voorrijden om evt. behulpzaam te kunnen zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
Natuurlijk niet Pietje!
TS kan er niet mee omgaan!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Trusten Peet, bedankt voor de streams, commentaar en muziek.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:49 schreef PeterNB het volgende:
Trustuh !!!
Kutzooiquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef noekje het volgende:
Nee hoor, echt niet, ukkepuk. Er zijn heel veel 20-ers in de wereld. Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |