Ja duh, moest twee keer plakken vanwege foutjuh...en toen ging het fouhoutquote:
NZ is the Queen of avatars.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt door al die ontwikkelingen die elkaar in razendsnel tempo opvolgen. We willen wel een beetje bijdetijds zijn![]()
NZ does the dirty job
Ik mocht ook niet .. Maar ja ik ben er !!!! En jij ook. Dus ..quote:
Gaat dit over de snelheid met je auto ..quote:
Natuurlijk niet Pietje!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben ik de enige niet-dertiger?
kom ik net uit dat andere topic plaats je ook nog eens een rooie smiliequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat dit over de snelheid met je auto ..
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kutquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kom ik net uit dat andere topic plaats je ook nog eens een rooie smilie
kutsmilie
Wij vermoeden dat Jappert een soort van Brian isquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef Talitha het volgende:
En het is gewoon Jappert die een poging tot ezeltje prik doet. Dat jullie er meteen allemaal rare gedachten bij hebben!
Ah, gelukkig, ik wilde de rollator al voorrijden om evt. behulpzaam te kunnen zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
Natuurlijk niet Pietje!
TS kan er niet mee omgaan!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Trusten Peet, bedankt voor de streams, commentaar en muziek.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:49 schreef PeterNB het volgende:
Trustuh !!!
Kutzooiquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:55 schreef noekje het volgende:
Nee hoor, echt niet, ukkepuk. Er zijn heel veel 20-ers in de wereld. Echt.
Shhhhhtttttttttttttttttquote:
Ach mins, sterruffffquote:
Nu moet ik even stoppen met visualiseren denk ik zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:57 schreef Talitha het volgende:
Had ik al gezegd dat de ezel Gertje heet?
Oe, ik zal het hem doorgeven.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij vermoeden dat Jappert een soort van Brian is
Nou, ik vond de periode tussen pak um beet 22 en 29 ook waanzinnig met de piek zo rond m'n 26-ste denk ik.......Als ik dat nog een keer over kon doen.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wilde altijd 24 blijven. Vond ik zo'n mooie leeftijd.
Wat zal hier op de kaart staan. ??? Koffie met cakequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En pleur in te kleine kist
Bold underlined is wel in zo te zien?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu moet ik even stoppen met visualiseren denk ik zo. Ik heb net gegeten
![]()
Bizar hè, die zat de cake voor z'n gasten alvast te verorberen....quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zal hier op de kaart staan. ??? Koffie met cake
http://www.telegraaf.nl/b(...)trijd__.html?cid=rss
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zal hier op de kaart staan. ??? Koffie met cake
http://www.telegraaf.nl/b(...)trijd__.html?cid=rss
én schuin hè? Net een tikkie meer cachet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bold underlined is wel in zo te zien?
Ja moet nog effe de plaat afwachtenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik dacht dat jij welteruste had gezegd ben je nu meteen weer wakker
Pietje gaat de komende week aan de goulash, wist je dat al?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bold underlined is wel in zo te zien?
Ze posten gewoon door op je chat!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja moet nog effe de plaat afwachtenDan mag ik naar bed
De héle week? Dan zeg ik mijn afspraak afquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pietje gaat de komende week aan de goulash, wist je dat al?
Zit je nu Fok radio en Fok forum over te nemen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja moet nog effe de plaat afwachtenDan mag ik naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |