Oh wat ben jij een vuile klootzak!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat kunnen vrouwen in de overgang ook ontzettend zeuren.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:13 schreef Peter6000 het volgende:
En Mark van Rinsum is ook weer terug.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh wat ben jij een vuile klootzak!
Ja, sorry hoor. Ik word altijd emotioneel van de overgang. Mijn tante is overreden door een trein en toen zat ze in de overgang. En en en, het was op een onbewaakte spoorwegovergang.
Sorry LS!
![]()
Leuke topictitel though!
Haha kijk mij nou. Ik wilde, in een inmiddels gesloten topic postenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Succes met die DVD!
Hopelijk ben je niet te moe om nog even gezellig online te komen.
Dat zou zonde zijn.
ik heb altijd geleerd dat de waarheid weinig met zwartmaken heeft uit te staan, en het kan altijd op een nette manierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, zo steek ik dus net niet in elkaar. Bellen en iemand bewust zwart maken. De geschiedenis leert dat anderen daar geen problemen mee hebben.
Daar hebben ze nu buienradar.nl voor uitgevonden, kan je psies zien wanneer je tussen de buien door even je boodschappen kan doen... (Zegt zij die altijd een auto onder haar gat heeft)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:40 schreef blomst het volgende:
een groot deel van de boodschappen zijn weer gehaald![]()
Kreeg nog een dikke regebui op mijn hoofd
ik ben danook snel weer in de auto gaan zittenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:44 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu buienradar.nl voor uitgevonden, kan je psies zien wanneer je tussen de buien door even je boodschappen kan doen... (Zegt zij die altijd een auto onder haar gat heeft)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
[..]
ik ben danook snel weer in de auto gaan zitten
Hoi Buuf!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Is it a gameshow again or is it still an intervention?
He's here to sell you crack!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Is it a gameshow again or is it still an intervention?
Dan is het maar goed dat je geen mod bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha kijk mij nou. Ik wilde, in een inmiddels gesloten topic posten
Ja dank je, ik was het al bijna vergeten, van de dvd.
Ik zal hem, onder speciale bestelling zetten
Ik denk dat ik nog wel even gezellig online kom.
Ik heb de witte wijn, al koud gezet!
Move away from the Chardonay...quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Move away from the Chardonay...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |