Kun je dat modden in het DGK-sub-subforum niet overlaten aan Gert en de afwezige Noekie?quote:
Net alsof jij mensen niet uitmaakt voor 'achterlijke mongool' of 'randdebiel'quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:58 schreef static het volgende:
Het veranderen van een titel en dubbele topics sluiten is nou niet echt inhoudelijk modden, dat laat ik idd aan de andere mods over. Maar dat weet je donders goed, je moet weer even wat te zeiken hebben.
Doe niet zo vervelend, die jongen zit vol liefde :quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Net alsof jij mensen niet uitmaakt voor 'achterlijke mongool' of 'randdebiel'
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:00 schreef static het volgende:
Ben je nou compleet debiel geworden?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:18 schreef static het volgende:
[..]
Moet ik die ff je reet in pompen, achterlijk kutkind?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Dat wás een normale manier, infantiel.
Wat heeft dat precies met modden te maken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Net alsof jij mensen niet uitmaakt voor 'achterlijke mongool' of 'randdebiel'
Ik vind het anders best leuk dat Static volgens jou blijkbaar hulp nodig heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:16 schreef laffer het volgende:
eej, kom aan static en je komt aan mij![]()
en dat gaan jullie niet leuk vinden
ach ja, onze ruzies waren gewoon lekker nachtelijk lol trapperij, maar je weet ook wel dat ik DGK vanaf het begin af volg, en ja ook op FOK..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het anders best leuk dat Static volgens jou blijkbaar hulp nodig heeft.![]()
Jullie twee maakten vroeger toch vréselijk ruzie? Doe nog eens.
Waarom sorry. Het 'ís ook af en toe stomvervelend. Maar het hoort ook sinds BB1 al een beetje bij de "RLS-forumcultuur" om vrij veel toe te staan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:31 schreef laffer het volgende:
[..]
ach ja, onze ruzies waren gewoon lekker nachtelijk lol trapperij, maar je weet ook wel dat ik DGK vanaf het begin af volg, en ja ook op FOK..
en ik stoor me, ( als user hier) behoorlijk aan dat eeuwige zinloze gezeik en gezever zo langzamerhand.....
sorry gert, maar ik heb zelf DGK als iets leuks en ludieks ervaren, maar ik kan het niet begrijpen dat sommige users hier het allemaal zo serieus nemen.
We wachten gewoon op vuurwerkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wtf heeft 't voor zin om dat hier nu ff op te rakelen? Je verveelt je echt he?
okè, daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom sorry. Het 'ís ook af en toe stomvervelend. Maar het hoort ook sinds BB1 al een beetje bij de "RLS-forumcultuur" om vrij veel toe te staan.
Vergeet ook niet dat deze DGK-topics de naweëen zijn van een forum waarin extreem veel gepost is en waarin users uren en uren per dag op elkaars lip hingen. Eigenlijk valt het nóg mee dat er maar zo weinig doden zijn gevallen.
Remlof! Niks aan de hand hoor!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:56 schreef laffer het volgende:
[..]
okè, daar heb je ook wel weer gelijk in
Waar heb je het eigenlijk over?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:31 schreef laffer het volgende:
en ik stoor me, ( als user hier) behoorlijk aan dat eeuwige zinloze gezeik en gezever zo langzamerhand.....
sorry gert, maar ik heb zelf DGK als iets leuks en ludieks ervaren, maar ik kan het niet begrijpen dat sommige users hier het allemaal zo serieus nemen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom sorry. Het 'ís ook af en toe stomvervelend. Maar het hoort ook sinds BB1 al een beetje bij de "RLS-forumcultuur" om vrij veel toe te staan.
Ik snap die verwarring bij laffer welquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef Gert het volgende:
Mensen, het gaat hier weer de foute kant op.
We gaan hier niét meer op de toer van de "domme Huub-groupies die hun uitkering er doorheen SMS'en" etcetera.
Blijf dan maar weg uit dit topic.
Geen gezeik over andere (groepen) users hier. Dit topic is bedoeld om users de kans te geven met Huub te babbelen. We laten dieze reeks niet vernaggelen door gezeik over en weer.
Ik wacht nog steeds op je antwoord:quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:24 schreef static het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies met modden te maken?
Het antwoordt luidt: Weinig tot niets.quote:
Die zin loopt voor geen meter en het is iets téquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:31 schreef static het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om je verbaal te fileren met je aanhoudende (onlogische)2 voornamelijk infantiele, inconsequente en terloops ridicule beredeneringen waar de honden geen brood van lusten en welke het equivalent zijn van een beschimmeld moddersausje op een dodo - welke zeer dood is.
Verder nog iets?
Niet dat-ie hulp nodig heeft zoals jij , maar: APKquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:31 schreef static het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om je verbaal te fileren met je aanhoudende (onlogische)2 voornamelijk infantiele, inconsequente en terloops ridicule beredeneringen waar de honden geen brood van lusten en welke het equivalent zijn van een beschimmeld moddersausje op een dodo - welke zeer dood is.
Verder nog iets?
Doe een poging, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:31 schreef static het volgende:
Verder nog iets?
Zal ik wat punten en leestekens toevoegen zodat het wat begrijpelijker wordt voor de linksdraaiende en vooral incompetente lezers die nooit verder zijn gekomen dan het lokale sufferdje waar elke drie woorden met een punt wordt afgesloten zodat ze het grote geheel niet missen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zin loopt voor geen meter en het is iets té
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |