Wat voor hulp heb ik nodig? Elaborate please.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat-ie hulp nodig heeft zoals jij , maar: APK(beep beep)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:00 schreef static het volgende:
[..]
Zal ik wat punten en leestekens toevoegen zodat het wat begrijpelijker wordt voor de linksdraaiende en vooral incompetente lezers die nooit verder zijn gekomen dan het lokale sufferdje waar elke drie woorden met een punt wordt afgesloten zodat ze het grote geheel niet missen?
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:01 schreef static het volgende:
[..]
Wat voor hulp heb ik nodig? Elaborate please.
APK en ik kennen elkaar al vrij lang.![]()
Ik zie nieuwe posts ook niet, terwijl die er toch moeten zijn volgens myatquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom zie ik mijn posten niet?
Volgens mij welquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:19 schreef static het volgende:
Opgelost?
Kan je haar emailadres anders even in een PM gooien? Dan kijk er ik er even naar zodra ik deze leesquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:14 schreef Kaat38 het volgende:
Lieve lieve moderator, ik stel mijn vraag nu maar even hier, via pm kreeg ik geen reaktie dus dan zo.
Een lieve dame wil weer graag fokken hier maar heeft een inlogprobleem. Zouden jullie alsjeblieft haar willen helpen?
het betreft mutsmonique en dus inlognaam kwijt.
Hoop dat het gaat lukken want ze baalt als een stekker nu.
Alvast veel dank![]()
Kaat.
Ps: mail mij voor haar emailadres
Neej, mutsmonique is d'r MSN-nick, op FOK! heet ze Geile_Tinus.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:45 schreef Jump het volgende:
Maar als je zegt mutsmonique, dan is haar login naam ook mutsmonique
Aah, anagezien ik ook een mutsdinges vondquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Neej, mutsmonique is d'r MSN-nick, op FOK! heet ze Geile_Tinus.
We proberen het te regelen Niemand doet wat en dan ineens nemen er meerdere aktie Tja ...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
Shit weer een seconde te lang gewacht .. We lijken niet op elkaar maar dicht
O had je het hier ook nog gemeld. Nou, I do I do I do I do I do...quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:43 schreef kahaarin het volgende:
Deze mag dicht, bij voorbaat dank.
[DGK #8] Een balende ziekenboeg op rampvakantie?
Hey, alles om verwarring te voorkomen, stel je voor, 2 COS-dingesen en iedereen van het padje af......quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
O had je het hier ook nog gemeld. Nou, I do I do I do I do I do...
Je bedoelt twéé slowchattopics? Belachelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, alles om verwarring te voorkomen, stel je voor, 2 COS-dingesen en iedereen van het padje af......![]()
Ah, weer aan het warmdraaien.quote:
Jij bent niet echt goed in begrijpelijk formuleren....quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:00 schreef static het volgende:
[..]
Zal ik wat punten en leestekens toevoegen zodat het wat begrijpelijker wordt voor de linksdraaiende en vooral incompetente lezers die nooit verder zijn gekomen dan het lokale sufferdje waar elke drie woorden met een punt wordt afgesloten zodat ze het grote geheel niet missen?
Als ik een nieuwe account aanmaak wordt het een kloon toch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:49 schreef Gert het volgende:
Prospera, dat kan alleen door een nieuw account aan te maken.
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe account aanmaak wordt het een kloon toch?
Ook al heb ik er een nieuwe hotmail voor aangemaakt.
Kloons zijn niet verboden hoor. Het is alleen wél verboden om met een kloon door te posten als je geband bent.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe account aanmaak wordt het een kloon toch?
Ook al heb ik er een nieuwe hotmail voor aangemaakt.
Jahaaa, I'm on it. Heb iig een sluitpost geschreven voor je.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noekie, kom eens van die tetten af, werk aan de winkel!
[DGK #90] It's cheap, legal and addictive.
Dubbel enzulks
Pfff.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
Ja, klaar ff!
Loop maar leeg. Stelletje dramaqueens bij elkaar.quote:
Wat valt er leeg te lopen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:11 schreef noekje het volgende:
Loop maar leeg. Stelletje dramaqueens bij elkaar.
Open maar een nieuw topic als je met of over Huub wil praten. Dit oude geneuzel, wat toen al kansloos was, gaat hier of daar niet verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |