abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59118490
Is het mysterie rond het nieuwe personage in Gooische Vrouwen eindelijk opgelost? De afgelopen weken kwamen er al meerdere namen bovendrijven, maar Gouden Kooi-deelneemster Nadia zou in elk geval een plekje hebben veroverd in de serie...

Evert Santegoeds deed vanmorgen in de radioshow van Edwin Evers een boekje open over het nieuwe seizoen van de serie. "Nadia krijgt na haar zwangerschap een vaste rol in Gooische Vrouwen. Ze gaat de vrouw van een Oost-Europese diplomaat spelen", liet hij de luisteraars weten.

De 22-jarige Nadia verwacht in augustus haar eerste kindje met Gouden Kooi-deelnemer Dennis (24). De baby is in de miljoenenvilla verwekt.

Heeft die Nadia toch niet slecht gedaan.

http://www.telegraaf.nl/p(...)rouwen___.html?p=3,1
pi_59118532
Lelijke, vadsige slet die ze is !
pi_59118947
Ze mag eerst toch nog die kleine drol van dennis uitwerpen of niet?
pi_59118952
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
Lelijke, vadsige slet die ze is !
Precies, jezus...niemand wil haar nog terug zien
Sure, Whatever...
pi_59123169
Wie zegt dat ze kan acteren dan?
Als ze per sé iemand met een kleurtje willen zijn er nog genoeg andere actrices hoor
pi_59123535
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie zegt dat ze kan acteren dan?
Als ze per sé iemand met een kleurtje willen zijn er nog genoeg andere actrices hoor
Exact wat ik denk 14.gif
pi_59144263
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:44 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Exact wat ik denk 14.gif
Ach, toen ze al in de gouden kooi zat, \kon ze al niet acteren, dat was niks en het word niks!
Sure, Whatever...
  woensdag 18 juni 2008 @ 03:55:57 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_59478996
Nu Willemijn (geniaalste Nederlandse tv-personage ooit) eruit is hoop ik op lekker veel Anouk in het nieuwe seizoen want die is ook erg grappig en Susan Visser acteert haar steengoed.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_59480994
Ik ben eerlijk gezegd als kooi fan best benieuwd hoe Nadia het gaat spelen,Als ze haar karakter in de kooi uitvergroot kan het volgens mij behoorlijk hilarisch worden.
pi_59484053
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:36 schreef joep.t het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd als kooi fan best benieuwd hoe Nadia het gaat spelen,Als ze haar karakter in de kooi uitvergroot kan het volgens mij behoorlijk hilarisch worden.
Hilarisch en Nadia ... dat gaat niet samen

Wat een enorme, irritante muts was dat.
Iedere kapper en visagist deed het verkeerd, en dan kregen we weer oeverloze mokk-en dramuurtjes
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:54:33 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59484386
Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit gerucht totaal uit de lucht was gegrepen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59509847
helaas niet, John de Mol moest zelfs deze domme hoer ergens kwijt. Ach, het zal in ieder geval een flinke daling van de kijkcijfers veroorzaken
  † In Memoriam † donderdag 19 juni 2008 @ 09:27:32 #13
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59510122
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit gerucht totaal uit de lucht was gegrepen?
Huub had er volgens mij contact over gehad met Nadia en het was idd nog niet zeker...
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:54:01 #14
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59512316
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:27 schreef Manu82 het volgende:

Huub had er volgens mij contact over gehad met Nadia en het was idd nog niet zeker...
Dat was Jaap.

5 juni, KingJaap

Het Nadia Geheim,
Zoals gezegd ga ik onthullen hoe Nadia een Gooische vrouw gaat worden, nou dat is dus alleen
nog niet zeker, het bericht dat Evert Santegoeds van de Prive heeft gepubliceerd is voorbarig,
Nadia heeft mooie kansen liggen en ik gun het haar van harte, Nadia heeft mij persoonlijk verzekerd
over de telefoon, dat het allemaal nog afwachten is hoe en wat.

............
Nu 14 dagen later?
en
Nadia en Dennis verwachten hun kindje 3 augustus.
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:35:57 #15
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_59519002
Is zij 22?? Ach ja. Ze heeft wel heel wat bereikt. De vrouw die frambozensperma tot een begrip maakte.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_59519153
*puke*
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
pi_59539413
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Dat was Jaap.

5 juni, KingJaap

Het Nadia Geheim,
Zoals gezegd ga ik onthullen hoe Nadia een Gooische vrouw gaat worden, nou dat is dus alleen
nog niet zeker, het bericht dat Evert Santegoeds van de Prive heeft gepubliceerd is voorbarig,
Nadia heeft mooie kansen liggen en ik gun het haar van harte, Nadia heeft mij persoonlijk verzekerd
over de telefoon, dat het allemaal nog afwachten is hoe en wat.

............
Nu 14 dagen later?
en
Nadia en Dennis verwachten hun kindje 3 augustus.
ik was geen fan van Nadia, zou het zonde vinden van het programma Gooise vrouwen
ga ik me rot zitten ergeren
  vrijdag 20 juni 2008 @ 02:26:33 #18
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59539890
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik was geen fan van Nadia, zou het zonde vinden van het programma Gooise vrouwen
ga ik me rot zitten ergeren
Die wordt er binnen een paar weken uitgeknikkerd omdat ze voor een opname eerst 3 uur gaat lopen tangen en heur haar niet wil verven als er een tikje aubergine in zit. No way dat Linda haar diva-gedrag accepteert
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:48:25 #19
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59542794
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
There must be a God .

Ik vertik het om tegen die hork aan te kijken. Sterker nog; ik breng mijn dvd's met de afgelopen seizoenen terug naar de winkel als ik haar in de nieuwe afleveringen ontwaar .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59542969
"Ik wil eerst een zoontje, en daarne een dochtertje. Ja dat wil ik"
pi_59544044
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 03:55 schreef Marble het volgende:
Nu Willemijn (geniaalste Nederlandse tv-personage ooit) eruit is hoop ik op lekker veel Anouk in het nieuwe seizoen want die is ook erg grappig en Susan Visser acteert haar steengoed.
Willemijn eruit is echt shit. Alleen Anouk vind ik juist de minste mijn favoriet is Claire. Maar we hebben Martin Morero nog !
pi_60014435
Goede tijden:

Dennix doet aangifte van de geboorte van Jaycee-Lynn BAX.

Met dank aan NL.

Slechte tijden:

Gouden Kooi-Bart weer alleen
Wilma Nanninga

AMSTERDAM - In De Gouden Kooi waren ze zo verliefd en voor haar verliet hij zelfs, na bijna een jaar, de miljoenenvilla. Maar de 28-jarige Bart en paardenmeisje Lesley zijn uit elkaar.

Zij zijn alle twee heel verdrietig maar gaan het toch apart proberen. „Niemand sluit uit dat ze weer bij elkaar komen. Maar nu kan het gewoon niet.”

Oorzaak van de breuk is mede dat Barts vader erg ziek is. „Hij loopt daar heel erg over te piekeren.” Vrienden herkennen de zelfverzekerde Bart niet meer terug. „Hij bevindt zich in een emotionele rollercoaster en dat is logisch. Hij moet eerst zichzelf terugvinden om weer liefde te kunnen geven.”

In De Gouden Kooi hield Bart zich ondanks zijn verliefdheid maanden in voor de camera’s. Verder dan een kusje kwam het niet. Hij was ’opgelucht’ toen hij paardenverzorgster Lesley buiten de villa eindelijk in alle privacy kon beminnen. Dat was hem zelfs het kwijtraken van zijn borgsom van 10.000 euro waard. Het zal hem nu extra bezuren.
Go hard or go home
pi_60014731
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met z'n sjaaltje.
En z'n shirt én hoofd.
Daar sta je dan. Je wilde een flitsende carrière maken in de showbizz. Hij had alles mee, zijn stem en zijn looks ( ). Liever mooi en geen succes dan succesvol en lelijk. Watskeburt? Niemand wilde zijn stem nog horen. Hij werd alsmaar vetter en de liefde van zijn leven bezorgde hem alleen maar imago-schade. Daar sta je dan met een roze papiertje, dik en de moeder die je kind op gaat voeden heeft nog meer huiluurtjes dan het kind zelf. Gefeliciteerd Dennis!
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 11:09:18 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_60014918
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef noekje het volgende:

En z'n shirt én hoofd.
Daar sta je dan. Je wilde een flitsende carrière maken in de showbizz. Hij had alles mee, zijn stem en zijn looks ( ). Liever mooi en geen succes dan succesvol en lelijk. Watskeburt? Niemand wilde zijn stem nog horen. Hij werd alsmaar vetter en de liefde van zijn leven bezorgde hem alleen maar imago-schade. Daar sta je dan met een roze papiertje, dik en de moeder die je kind op gaat voeden heeft nog meer huiluurtjes dan het kind zelf. Gefeliciteerd Dennis!
En toch vind ik het zielig voor Jaycee-Lynn, je zult maar zulke ouders hebben.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54382&sess=14591

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_60015283
ach ja, mogen ze oud en gelukkig worden...en een opvallende naam was bij deze ouders toch wel te verwachten, gaat Nadia nu echt in Gooische Vrouwen spelen?
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:31:16 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60015379
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:26 schreef Zana het volgende:
ach ja, mogen ze oud en gelukkig worden...en een opvallende naam was bij deze ouders toch wel te verwachten, gaat Nadia nu echt in Gooische Vrouwen spelen?
Ik vind het zo'n kampernaam; Jaycee Lynn. Maar ieder zijn meug. Ik heb het idee dat dat verhaal van Nadia in Gooische Vrouwen uit de grote duim is gezogen. Misschien wel diezelfde grote duim die Dennis' prostaat kietelt.
pi_60015563
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef Urquhart het volgende:
"Ik wil eerst een zoontje, en daarne een dochtertje. Ja dat wil ik"
Oei da's niet gelukt! Dat zal een drama geweest zijn........NEEEEEEEEEEHEEEEHEEEEEE ik wil eerst een jongetje boehoeoeoeoeheoeoe *huil*schop*krijs* en DAN een meisje.
You won't know the facts until you've seen the fiction
pi_60015575
quote:

[..]

En z'n shirt én hoofd.
Gefeliciteerd Dennnis
pi_60015637
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n kampernaam; Jaycee Lynn. Maar ieder zijn meug. Ik heb het idee dat dat verhaal van Nadia in Gooische Vrouwen uit de grote duim is gezogen. Misschien wel diezelfde grote duim die Dennis' prostaat kietelt.
Dat Linda haar er binnen 2 weken uitkickt ok,
Maar liever op jouw manier
pi_60015833
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

En toch vind ik het zielig voor Jaycee-Lynn, je zult maar zulke ouders hebben.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54382&sess=14591

Ooh, en weer kromme tenen. Zo stom, zo achterlijk varkensachtig stom zijn ze. Christ, wat heb ik van dat labiele stomheidsgedrag genoten. Kunnen ze geen real life soap van die twee maken? Ik ben alvast de eerste kijker!

Wat me eraan herinnert. Wilden Brian en Amanda niet een real life soap?
Go hard or go home
pi_60016012
quote:

[..]

En z'n shirt én hoofd.
Zeker gefeliciteerd....
Verder ben je aardig negatief over dit drietal....ik denk maar zo...als ze met elkaar maar gelukkig zijn.
Dennis verdient goed...en is blij met al zijn optredens overal en nergens...dus,laat ze lekker hun gang gaan.
En hoezo voedt de moeder een kind alleen op?
Dennis....ik zag er ook niet veel in maar een slechte jongen is het niet...z'n vrienden en z'n geliefden doet ie alles voor.
Laat ze lekker gelukkig zijn....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:01:32 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60016041
Gelukkig is daar altijd weer riri met een positieve kijk op de zaken.
pi_60016047
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:00 schreef riri het volgende:

[..]

Zeker gefeliciteerd....
Verder ben je aardig negatief over dit drietal....ik denk maar zo...als ze met ekaar maar gelukkig zijn.
Dennis verdient goed...en is blij met al zijn optredens overal en nergens...dus,laat ze lekker hun gang gaan.
Dennis....ik zag er ook niet veel in maar een slechte jongen is het niet...z'n vrienden en z'n geliefden doet ie alles voor.
Joh?
Go hard or go home
pi_60016301
waar ik nu echt benieuwd naar ben is hoe alle deelnemers nu tegen hun tijd in de Gouden Kooi aan kijken, en of het hun gebracht heeft wat ze ervan hebben verwacht...er zijn nog maar enkele waarvan ueberhaupt nog iets in de media te vinden is...tja zij hebben het in elk geval geprobeerd...wij hebben er alleen maar vanuit ons veilige positie achter de computer naar gekijken en dan is het makkelijk commentaar geven...maar zij hebben hun hele hebben en houden blootgegeven, om als "paaldanseres", "zanger" en weet ik wat de kooi te verlaten...
pi_60016318
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:00 schreef riri het volgende:

[..]

Zeker gefeliciteerd....
Verder ben je aardig negatief over dit drietal....ik denk maar zo...als ze met elkaar maar gelukkig zijn.
Jo... Riri...
Dennis... is zo... slecht niet... inderdaad.
Fijn dat je... er weer bent...
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:18:25 #36
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60016380
Er is ook vrolijk nieuws zie ik in de OP: Bart is weer alleen!
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 12:19:42 #37
135305 beequeen
Lost.
pi_60016405
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:14 schreef Prospera het volgende:

Jo... Riri...
Dennis... is zo... slecht niet... inderdaad.
Fijn dat je... er weer bent...
Ook al kortademig?

Dennix is een watje en zingen, ach., je moet ervan houden.

― Mark Twain
pi_60016445
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ook al kortademig?

Dennix is een watje en zingen, ach., je moet ervan houden.

Nou heel kortademig
pi_60018006
Waarom doet Dennis eigenlijk aangifte van geboorte en niet die dubbele LL? Mag dat zomaar?
pi_60018276
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:26 schreef Upsetter het volgende:
Waarom doet Dennis eigenlijk aangifte van geboorte en niet die dubbele LL? Mag dat zomaar?
Ik dacht dat de vader altijd aangifte moest doen, maar King Jaap was in geen velden of wegen te bekennen
pi_60018335
En dan DGK Bart, ik kreeg al een beetje een vermoeden toen Huub meldde dat Claire en Lesley samen iets gingen doen

Beide keren was het Lesley alleen en hoorde je nix over Bart....
Wel jammer, vond het een leuk stel
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:11:15 #42
162917 tuinfluiter
pi_60019457
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:51 schreef noekje het volgende:
Wat me eraan herinnert. Wilden Brian en Amanda niet een real life soap?
Ja eeeh Amanda wilde ook presenteren en singles uitbrengen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:25:55 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60019525
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:23 schreef Scandalous het volgende:

Ja eeeh Amanda wilde ook presenteren en singles uitbrengen
En een beautysalon starten en acteren en een stichting beginnen vóór loverboys en ook nog iets voor alleenstaande moeders doen en ondertussen aan de paal hangen en haar moeder zien.
pi_60020361
Jullie zijn veuls te negatief over het ouderschap van hem en haar. 't Komt best wel goed. Dennis is een prima gast, hij heeft een leuke zus, z'n vader is ok. Naadje's hormonen komen vanzelluf tot rust na zo'n zwangerschap en is vast dol op die kleine.....
pi_60020683
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie zijn veuls te negatief over het ouderschap van hem en haar. 't Komt best wel goed. Dennis is een prima gast, hij heeft een leuke zus, z'n vader is ok. Naadje's hormonen komen vanzelluf tot rust na zo'n zwangerschap en is vast dol op die kleine.....
Ja ja, saai. Next!

*zoekt wanhopig naar Cc en Scandalous
Go hard or go home
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:22:08 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60020945
Naad blijft denk ik de rest van haar leven in een postnatale depressie hangen.
pi_60021029
Ik denk dat ze deze week al een afspraak met Dr. Laban heeft
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_60021035
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig!
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:25 schreef Scandalous het volgende:
Ik denk dat ze deze week al een afspraak met Dr. Laban heeft
Dat denk ik ook! En ik denk dat die kleine spuugvlekken op wimpers maakt. Zie dat er maar eens uit te krijgen.
Go hard or go home
pi_60021337
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Copycat het volgende:
Postanale Postnatale depressies zijn gaaf
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:43:52 #51
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_60021494
Linda de Mol deed van de week erg geheimzinnig in shownieuws...
ze zei, dat ze iemand hadden voor GV die niet bekend is...maar ze wilde de naam van de persoon nóg niet noemen. Wie weet kan zij toch wel zijn..
pi_60021567
Ja klopt, ze zei dat het iemand is die de meeste mensen niet kennen. Maar dan is het niet Nadia denk ik, aangezien toch honderdduizenden mensen die wél kennen. Gelukkig maar.
pi_60021593
Waar zit die kleine kutkabouter ? Hij zal toch niet met z'n eigenwijs gedrag die piloot vertellen hoe hij moet vliegen......en ergens in Timboektoe uitgekomen zijn
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:49:40 #54
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_60021642
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja klopt, ze zei dat het iemand is die de meeste mensen niet kennen. Maar dan is het niet Nadia denk ik, aangezien toch honderdduizenden mensen die wél kennen. Gelukkig maar.
S_S, hoor ik niet bij de honderdduizenden mensen die Nadia kennen Ik kijk nooit naar de GK
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:53:55 #55
162917 tuinfluiter
pi_60021756

Ik vond Nadia in de echte soap DGK een aanstellerig , leugenachtig en slecht acterend persoon,
Fictie , reallife , eetproblemen had Nadia sinds haar 12 de jaar, DGK: zelf scripten verzinnen,
opdracht tot een verhaal in elkaar te flansen ? DGK.......... niets is wat het leek.

Nu dat Nadia moeder is, wens ik hen 3-tjes alle Liefde en een stabiel gezin toe.

Dennis wil van het imago af van de reallife soap DGK, maar de bekendheid van DGK
geeft Dennis toch meer optredens dan na zijn deelname aan Popstar the rivals.
  Moderator donderdag 10 juli 2008 @ 15:54:03 #56
184769 crew  Deisyy
pi_60021762
Ik hoor Dennis zoveel rare dingen zeggen in dit filmpje (what else is new, zou je zeggen).

Toen Nadia vertelde dat ze weeën had dacht Dennis "Ach lul niet".

Over het bedenken van de naam heeft Dennis het alleen maar over IK.

http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=ba0d3fcb-3a8d-4a4e-a1e7-eecb135c8875&tab=m2073

Maar volgens Nadia lijkt Jaycee-Lynn heel veel op haar papa
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 16:11:11 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_60022136
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor Dennis zoveel rare dingen zeggen in dit filmpje (what else is new, zou je zeggen).

Toen Nadia vertelde dat ze weeën had dacht Dennis "Ach lul niet".

Over het bedenken van de naam heeft Dennis het alleen maar over IK.

http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=ba0d3fcb-3a8d-4a4e-a1e7-eecb135c8875&tab=m2073

Maar volgens Nadia lijkt Jaycee-Lynn heel veel op haar papa
Raar filmpje idd.
Weggegaan om bij zijn a.s. schoonmoeder toch maar een paar uurtjes slaap te pakken, hoe dan?

Arm kind, heet je Jaycee-Lynn en lijk je ook nog op je vader.
― Mark Twain
pi_60022665
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Raar filmpje idd.
Weggegaan om bij zijn a.s. schoonmoeder toch maar een paar uurtjes slaap te pakken, hoe dan?

Arm kind, heet je Jaycee-Lynn en lijk je ook nog op je vader.
Héhéhéhé Dennis die wakker gemaakt wordt en binnen 20 minuten weer in het ziekenhuis is?
niet eerst 2,5 uur haartjes stijlen?

Hoe dan?
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:56:11 #59
162917 tuinfluiter
pi_60023242
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
de bekendheid van DGK geeft Dennis toch meer optredens
dan na zijn deelname aan Popstar the rivals.
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:01:54 #60
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60023384
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Héhéhéhé Dennis die wakker gemaakt wordt en binnen 20 minuten weer in het ziekenhuis is?
niet eerst 2,5 uur haartjes stijlen?

Hoe dan?
Hahaha scherp.... ik begrijp niet hoe je als vader rustig naar huis kunt gaan om even bij te slapen, terwijl je vrouw met pijn in het ziekenhuis ligt, ieder normaal mens kan dan toch never nooit in slaap vallen...
pi_60023643
foutje
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:32:49 #62
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_60024075
Hahaha! Dat filmpje Morgen ga ik dr aangeven, nee niet nu maar morgen! Echt waar! 100 %
pi_60024155
ik heb jullie gevonden joeppieeeeeeeee was jullie kwijt
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_60024165
zei dennix nou in het filmpje ze had 40 cm ontsluiting???????
  † In Memoriam † donderdag 10 juli 2008 @ 17:42:56 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_60024245
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
Agossie, was je ons kwijt? WB.

40 cm ontsluiting , is het toch van Jaap?
― Mark Twain
pi_60024513
quote:
Jeetjuh! Wat leuk
pi_60024527
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja, dat moet dan wel
pi_60024798
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

hahahahahahah
  donderdag 10 juli 2008 @ 18:31:55 #69
162917 tuinfluiter
pi_60025002
(Oproep)
Jaap zoekt anorexia-patienten die in zijn nieuwe show over eten komen praten,
dus deed Jaap een oproep op een site.

(Origineel ?)
Hij zou graag met anorexia patienten door een winkelcentrum willen lopen
en bijvoorbeeld langs een friettent gaan.

(Gespreksonderwerp in zijn show)
Jaap zegt zelf moeite te hebben om van eten af te blijven, terwijl een anorexia-patiente
het tegen overgestelde heeft.

(Op zijn Jaap's?)
Hier wil hij graag serieus en informatief over praten,
onder een relaxte en grappige sfeer.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ienten__.html?p=13,1
pi_60025228
quote:
[DGK #56]hier verder ?
en hier zitten we ook.
Go hard or go home
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:20:28 #71
104871 remlof
Europees federalist
pi_60028367
Dit topic is nu een merge tussen 'Gouden Kooi-ster Nadia in Gooische Vrouwen' en De ex-Gouden kooi bewoners in de media #2.
pi_60028968
zijn die b & a nog bij elkaar ???? weet iemand dat
pi_60029029
ik dacht dat het eerste kind brooke zou heten
pi_60029070
ik dacht dat naad dr eerste meisje brooke zou noemen hehehhee
pi_60030052
waarom zie ik mijn posten niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')