quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:41 schreef DGK-Eric het volgende:
En bedankt voor alle felicitaties!! Superlief![]()
Heb echt een topverjaardag gehad!!! Met zonsondergang net voor m'n verjaardag zat ik met Marielle lekker cavaatjes te drinken op een catamaran. Heerlijk gezeild op zee! Toen we weer in de haven waren snel naar Syls huisje om me om te kleden en Syl had laten weten dat Marielle en ik ergens heen moesten. Toen we daar waren en net een jointje hadden gerookt (ik heb toch veel geblowd daar) kwam Syl uit een auto gesprongen met een vriend en werd ik echt naar de vetste, meest sjieke salsaclub ever gebracht! Vetstrak ingericht, grote ramen met uitzicht over de haven, zee en Barcelona zelf. Even later verscheen er een huge champagnecooler met een huge fles champybubbels, mede betaald door allemaal vrienden uit NL en hebben we geproost. Vervolgens stroomde de smsjes en telefoontjes binnen. Ook NowLiveRadio belde om me te feliciteren en heb samen met Syl ff een interviewtje gedaan
Vetlief! Daarna trok Syl me de dansvloer op en salsaden we in het rond. Vervolgens kwam de nr. 2 salsadanser van de wereld me nog even een paar lesjes geven en die zwierde me echt de HELE dansvloer over: echt ZOOO vet! Toen ik ook nog een vette tongzoen van hem voor m'n verjaardag kreeg was ik helemaal gelukkig
Daarna met een groepje de taxi in gesprongen naar de bar van Syl waar de cava ook al koud stond en daar heerlijk de boel op stelten gezet... Toen naar huis en daar ook nog wat cava en joints naar binnen gewerkt en maar ff gaan slapen
Toen ik wakker werd was ik nog steeds jarig en zijn we lekker op het strand gaan liggen tussen de gays, heteromannen in strings met de meest geweldige lichamen en met een vet goede dj in de naastgelegen strandtent. Vervolgens hadden ze alweer voor me gereserveerd om een hapje te gaan eten in een travestietentent... En ja hoor: Eric op het podium met een spaans lullende vent met siliconen die me de oren van m'n hoofd lulde. Heerlijk gegeten alleen de rekekening was minder. Stond opeens op de rekening dat we ¤20 extra voor de show moesten betalen en dat was niet zo afgesproken. Wij dus met z'n allen ruzie geschopt met het voltallige personeel dat boos weg liep. Dus dachten wij: dat kunnen wij ook!!! Ff wat cash op tafel gegooid en als een idioot met z'n allen het restaurant uitgesprint: was echt rennen voor ons leven!Vervolgens de metro ook nog ff opgelicht en met z'n allen gaan housen aan zee: te leuk!!!
Meer wodka en joints en om 8 uur op blote voeten over het strand terug naar Sylvia's huis gelopen en m'n bed ingerold
TOPVERJAARDAG DUSSSS
Nee, jij?!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:06 schreef Armageddon het volgende:
Loopt dit nu nog steeds? Niets beters te doen mensen?
Hahahaha... Michael is de grootste slet van Noord-Nederlandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
Eric, die Alex was echt sympathiek maar gewoon helemaal niet sexy. Iemand die op zoek is naar een warme betrouwbare partner heeft een goeie aan hem.
PeterNB onze huishomo vond Michael enorm aantrekkelijk trouwensIk had contact met Michael kunnen maken omdat hij in de Cosmo op de Grote Markt hier werkt, maar ik heb het niet gedaan omdat ik PeterNB veel te lief vind om afgewezen te worden
Waar staat dan dat ik namens de hindoes spreek?quote:
D'r staat nergens een betekenis bijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar staat dan dat ik namens de hindoes spreek?![]()
En een posticoon weet je al wel te vinden, alleen de betekenis nog niet. Op de goede weg jij.
quote:Gert
spreekt voor zich
Haha ja, dat hebben we allemaal kunnen zien, het waren echt vermakelijke beelden. Dat vond ik van jou overigens vaak: je zorgde voor mooie streambeelden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hahahaha... Michael is de grootste slet van Noord-NederlandToen ik al die gegevens van m'n dates binnen kreeg ben ik ze allemaal gaan googlen en bij Michael kwam ik een paar zeeeeer leuke, nietsverhullende foto's tegen
Michael had wel iets, maar ik heb echt nog nooit van m'n leven zo'n passieveling meegemaakt.. Daar knap ik echt op af.. Vandaar dat ik Huub toen maar ff van Lieke heb afgetrokken
Mwoah, voor iemand die communicatie studeert, moet eenquote:
die foto's staan nog in de pc van DGKquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja, dat hebben we allemaal kunnen zien, het waren echt vermakelijke beelden. Dat vond ik van jou overigens vaak: je zorgde voor mooie streambeelden.
Ooooh, PeterNB zal zeer geinteresseerd zijn in die 'nietsverhullende foto's'Als je de link hier niet wilt plaatsen, mag je me best even pm'men zodat ik hem aan hem door kan geven... of je pm't hem direkt.
Ja dat heb je met die mooie jochies die nieuw zijn aan het firmament; die buiten dat flink uit.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, voor iemand die communicatie studeert, moet eentoch aardig te doorgronden zijn.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
(dat is dus een blije, dansende smiley)
(Spatie tussen de emoticons doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Syl, Marielle en ik hebben Huub ook nog ff gesproken op m'n verjaardag
Hij klonk aardig beschonken (07:00u) en had zichzelf buitengesloten van z'n hotelkamer haha. Toen wij vroegen waar Claire dan uithing bleek ze naast hem te staan hahaha... Dus toen hebben ze maar een verjaardagsliedje voor me gezongen![]()
Communicatie, media ... allemaal één pot natte woordenbrij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:43 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik studeer geen communicatie
![]()
Maar toch bedankt
Ehm...dat ik een nieuwe vlam heb die me zometeen opkomt halen om te vertrekken naar Vinkeveen voor een ontspannen middag in zwembad en jacuzzi?!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
(Spatie tussen de emoticons doen.)
Altijd leuk, een verjaardagsliedje met een alcoholsausje.![]()
Maarreh, ik heb nog geen sappige roddels gezien, is er nu echt niets dat je met goed fatsoen met ons kunt delen?![]()
![]()
Ja! zoiets dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ehm...dat ik een nieuwe vlam heb die me zometeen opkomt halen om te vertrekken naar Vinkeveen voor een ontspannen middag in zwembad en jacuzzi?!
Zoiets?!?!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja! zoiets dus.Leuk voor je, hoe heet hij?
Hey, ik vraag gewoon alles en het is aan jou of je er op wilt antwoorden of niet.quote:
Hehe, da's wel ontluisterend als je zo wordt afgeserveerd in de krantquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
die foto's staan nog in de pc van DGKIk zal binnekort 'ns ff gaan zoeken voor j(ulli)e
PeterNB moet het tot die tijd maar hier ff mee doen
Of googlen op Mikss...
Mooie nwe jochies gaan tegenwoordig met al die media snel genoeg op hun bek
http://www.telegraaf.nl/p(...)den_Kooi_.html?p=1,1
Ohoh, Saantje, heb ik hem nu weggejaagd?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe, da's wel ontluisterend als je zo wordt afgeserveerd in de krant![]()
Prachtig, die soft focus bedfotoBen benieuwd naar de rest, bedankt Eric.
Jij? Welnee, hoe kom je daar nou bij? Hij ging toch naar de plassen met zijn nieuwe vlam? Nou, dan is ie zich vast aan het omkleden en zijn zwemband aan het opblazenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ohoh, Saantje, heb ik hem nu weggejaagd?
Ow ja, da's waar ook,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij? Welnee, hoe kom je daar nou bij? Hij ging toch naar de plassen met zijn nieuwe vlam? Nou, dan is ie zich vast aan het omkleden en zijn zwemband aan het opblazen
HARDERquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, ik vraag gewoon alles en het is aan jou of je er op wilt antwoorden of niet.![]()
Hoef je je tong niet uit te steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |