Tijdens je aanwezigheid ben je ook niet consequentquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah mooi, je was er weer.Ik was gisteravond vooral veel andere dingen aan het doen. Als je wil weten wat, dan hoor ik het wel, oké. Oh, vanavond ben ik ook andere dingen aan het doen. Mocht ik niet consequent reageren dan weet je ervan.
Hebben ze je nu ook al monddood gemaaktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:22 schreef static het volgende:
Heb ik niets over te zeggen.
Stats laat zich niet monddood maken hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hebben ze je nu ook al monddood gemaakt
Yeah, right.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hebben ze je nu ook al monddood gemaakt
En jij hebt ook invloed heb ik ooit gehoordquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stats laat zich niet monddood maken hoor
Maar de FA's gaan over een unban
Dorpsgek, jij was niet 1 van de 2, dat waren die 2 die jij ff moet laten unbannenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef static het volgende:
Hé kneus!
Het mocht van Noekie hoor.quote:
I know.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:00 schreef remlof het volgende:
Het DGK forum is gesloten en hier in SHO laten we nog drie DGK reeksen doorlopen, that's it APK, wen er maar aan.
Lazerstraal nou eens op met die ongefundeerde insinuaties, ik heb niets van je gedelete.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je straks weer je wekelijkse rondje 'posts van APK deleten' doen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:13 schreef static het volgende:
Lazerstraal nou eens op met die ongefundeerde insinuaties, ik heb niets van je gedelete.
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 07:15 schreef Prospera het volgende:
Sinds DGK op Sho bivakkeert (19-06-'08)
zijn er 46 topics vol gepost, waarvan 1 van Show, de andere 45 van DGK.
Sho wordt wat ondergesneeuwd door DGK, tijd voor een eigen forum![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |