Jouw vraag is verwijderd omdat het wéér over users of fans ging. Dan ook nog met zo'n smakelijke smiley en dan later weer huilen in fb. Ik kan er niet eens meer over zeggen. Ga hier ook geen dag aan besteden, Eend. Nog zo'n vraag en ik verwijder hem keihard weer. Deal with it.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:19 schreef PC eend het volgende:
Ik heb vaak gelezen dat het huubtopic verpest zou worden (berichten die dan meestal van fans kwamen).
Maar huub zelf heb ik er nog nooit over gehoord, sterker nog die heeft het af en toe over dat hij een leuke discussie gelezen heeft.
Dat je geen kritiek meer mag hebben op groupies en groupiegedrag, zou tot gevolg kunnen hebben dat die discussies, die huub misschien wel leuk vindt (omdat hij al genoeg feedback van zijn fans gehad heeft en misschien ook wel wil zien hoe andere volgers van DGK over e.e.a. denken) minder aanwezig zijn, wat weer tot gevolg kan hebben dat hij er minder te vinden is (hij houdt immers van discussie en er zijn genoeg andere fansites voor hem).
Ik vind het dan ook kinderachtig en kleinzeilig dat als ik die vraag aan huub stel, deze dan gedelete wordt
Er komt toch heul geen DGK2 meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ikke niet, we hebben 3 topics hier en in september gaat de boel weer open voor DGK2.
Ik huil niet ik geef feedback en dat lijkt mij hier heel ontopicquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Jouw vraag is verwijderd omdat het wéér over users of fans ging. Dan ook nog met zo'n smakelijke smiley en dan later weer huilen in fb.
Nou kijk die vraag kwam dus voort uit ik schreef in die reactie die jij nota bene quote , maar verder totaal niet op ingaat.... huub zei dat hij fok wel leuk vond juist omdat het lekker ongenuanceerd was en in die reeks zei hij leuke discussies gelezen te, welke discussies heb jij daar dan gelezen behalve gesteggel op elkaar?quote:Moet je hem eens vragen waar hij het wel over hebben ipv je betogen tegen de users maar zo scherp ben je dan ook weer niet. Het is heel simpel en ik blijf het niet herhalen, dat topic gaat niet gebruikt worden voor onderling gezeik en gedram.
Dat was em.
Ik ken je helemaal niet en dat vind ik ook helemaal niet zo interessant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik huil niet ik geef feedback en dat lijkt mij hier heel ontopic
Als je me nu al vind drammen dan ken je me werkelijk niet![]()
[..]
Eens Noekepoek, dat zou het mooist zijn. Kritisch zonder derden te raken. Maar dat is af en to ozo lastig, zoniet schier onmogelijk. Als je scherp bent tegen Huub dan krijg je per direct ook commentaar van anderen die die scherpte tegenspreken of proberen te weerleggen. Als dat balletje eenmaal rolt, rolt het door. Zo gaat het nu eenmaal tussen mensen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet en dat vind ik ook helemaal niet zo interessant.
Ik ken mezelf wel en ik ga hier geen dag aan besteden, Eend. Dat zei ik al, geloof ik.
Nmsn, wees dan eens confronterend zonder er users in te betrekken. Dat vindt deze blauwe ervan. Die psychologische mumbo jumbo, is ook niet aan deze blauwe besteed. Waar ik me mee vereenzelfig enzo.
Ik ben je therapeutquote:Voor een analyse ga ik altijd graag naar mijn vaste therapeut. Hij zegt dat het maar een spelletje is en dat het afgelopen is. Vond ik valide genoeg klinken.
Ja ja, maar Huubie is ook user krijgen we dan te horen....quote:Discussieer je kont eraf met Huub, wees scherp maar leave the users alone!![]()
Denk je aan de vlaggetjes?quote:Tot morgen!
Wees eens consequent, beequeen zit een mening van een user weg te zetten als pathetic en daar zeg je niks van, sterker, als ik het zeg word dat wel gedeletequote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:22 schreef noekje het volgende:
[..]
wees dan eens confronterend zonder er users in te betrekken. .........
Discussieer je kont eraf met Huub, wees scherp maar leave the users alone!![]()
Dat was Noekje dit keer niet, maar je favoriete modje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wees eens consequent, beequeen zit een mening van een user weg te zetten als pathetic en daar zeg je niks van, sterker, als ik het zeg word dat wel gedelete![]()
![]()
Waar zie je me zeggen dat zij dat was, ik kan dat niet zien dus ik weet dat soort dingen niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was Noekje dit keer niet, maar je favoriete modje.
Ja het valt niet mee als Palestijn in Israel.
Ik span de kroonquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef static het volgende:
Christus op een hobbelpaard, zijn jullie allemaal zo lastig?
Heb je er al spijt van static?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef static het volgende:
*mompeldemompel*quote:
Dat had je op je klompen kunnen aanvoelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:35 schreef static het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat had je op je klompen kunnen aanvoelen.
Een apart FB topc voor die jokers.'t Moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:22 schreef noekje het volgende:
[..]
wees dan eens confronterend zonder er users in te betrekken. ....................
wees scherp maar leave the users alone!![]()
# carequote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef PC eend het volgende:
*Mompelt iets van arrogantie van de macht.
Om het enigszins overzichtelijk te houden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Een apart FB topc voor die jokers.'t Moet niet gekker worden.
Sterkquote:
Ik heb jou in de andere FB niks zien zeggen over iemand die de DGK users wegzet als geestelijke minder bedeeldheid.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:07 schreef static het volgende:
Dat wil je (nog) niet, geloof me.
Het was slechts een constateringquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was eend daar nu aan het likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |