Die allereerste vlucht van de plank is echt spectaculairequote:Op donderdag 26 juni 2008 04:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waren we maar vogels hè, het is gewoon niet eerlijk dat vogels wél vleugels hebben en wij niet...
Ik snap echt niet waarom Turkije in de EK meedoet, noch wat Israël in het eurosongfestival doetquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die 3-2 van Duitsland was doorgestoken kaart, alleen maar om het toernooi te redden...
Geef mij die apen maar, dat zijn pas fascinerende dierenquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die allereerste vlucht van de plank is echt spectaculaire![]()
Links; 5e en 6e jong uitgevlogen
http://www.beleefdelente.nl/torenvalk
wat nou !!...geen vleugelsquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waren we maar vogels hè, het is gewoon niet eerlijk dat vogels wél vleugels hebben en wij niet...
Ik gebruik alleen tampons, ook al heb ik een te kleine opening...quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:34 schreef snetje het volgende:
[..]
wat nou !!...geen vleugels![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:34 schreef snetje het volgende:
[..]
wat nou !!...geen vleugels![]()
[ afbeelding ]
Nee, die stoppen zo nu en dan een bananeschil in hun afschrikwekkende poepert...quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Zouden apen die ook moeten gebruiken of laten ze alles lopen
hier nog zo'n stumperdquote:
Ik heb me dus een half jaar lang zorgen lopen maken om die kutbloeddruk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |