hoorde wel een reclame van ABN-amro waar ik om moest lachen, maar geen persconferentiequote:
Op de een of andere manier heb jij altijd bizarre reply´s, ook door die kutsmilies van jequote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben blij dat iedereen tot inkeer is gekomen. Ik hoop dat Boulahrouz zal strijden als altijd. Ik zal blij zijn als hij een ander kind krijgt.²
Ik ben benieuwd. Heb hier helaas geen speakers, kan iemand speech-to-text doen voor me? Thanks.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:06 schreef Kriegel het volgende:
Persconferentie begint zodadelijk.
geduld jongenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef koemleit het volgende:
ik zie er nog niks van? zowel niet op radio 1 als op journaal24.
Nee, nu nog vaag gelul, maar ze zeiden bij 1 dat het zometeen zou komen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef koemleit het volgende:
ik zie er nog niks van? zowel niet op radio 1 als op journaal24.
Heb Radio 1 en NL1 opstaan, nog helemaal niets.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef Afwazig het volgende:
Ik zie niks, heb de TV op nederland 1 staan.
Het begint ook pas zo!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef Afwazig het volgende:
Wellicht dat ze er vanwege technische zaken niet live bij kunnen zijn en dat het opgenomen word en dat ze het dan een paar minuten later uitzenden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Heb Radio 1 en NL1 opstaan, nog helemaal niets.
Ze denken ons te moeten vervelen met onbelangrijk nieuws
ik zie activia reclamequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:08 schreef Afwazig het volgende:
De telegraaf concludeerde daaruit al dat hij er bij zou blijven, maar dat is natuurlijk gelul.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Boula was vanmorgen al bij de besloten training lees ik net op de Telegraaf... ik denk dat hij bij de groep blijft....
Denk het niet. Op nosjournaal24.nl zijn ze ook weer begonnen met het herhalen van het afgelopen journaal.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef Stienn het volgende:
Komt het ook zo op tv dan?
ja indeed en dat geleuter over jeugdrechters komt me ook de neus uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Denk het niet. Op nosjournaal24.nl zijn ze ook weer begonnen met het herhalen van het afgelopen journaal.
De NOS bracht het ietwat genuanceerder met "Hij was aanwezig". Geen idee of hij ook meegedaan heeft, maar hij was aanwezig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Boula was vanmorgen al bij de besloten training lees ik net op de Telegraaf... ik denk dat hij bij de groep blijft....
Dat was lachen jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:05 schreef Mascleta het volgende:
hoorde wel een reclame van ABN-amro waar ik om moest lachen, maar geen persconferentie
Dat vind ik altijd weer zo over de top. Laat Boula en zijn vrouw dit lekker binnen de privesfeer houden en samen dit verlies verwerken.quote:
quote:Dutch support for bereaved Boulahrouz
The Netherlands have cancelled all their scheduled activities for today following the announcement of the death of Khalid Boulahrouz's premature-born baby daughter.
Three matches
The 26-year-old, who along with Orlando Engelaar was the only player to start all three of his side's Group C games, left a training session at the Lausanne Stade Olympique de la Pontaise early yesterday and was taken to hospital to be with his wife, Sabia, who was having complications with her pregnancy. This morning, the Royal Netherlands Football Association released a statement which said: "The players and staff of the Dutch national team are deeply touched by the death of Anissa, the premature-born little daughter of Khalid Boulahrouz and his wife Sabia."
www.euro2008.com
bedankt koemleitquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef koemleit het volgende:
en nogmaals het journaal op journaal24, beetje jammer ik moet om half 3 weg.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Godver das een item van een kwartier bijna zeg. SCH doe er eens wat aan, dit is verschrikkelijk.
beetje ongepast in dit topic robbiequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Trek de stekker er eens uit, SCH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |