Diaan; hier in de verloskundigepraktijk dus 2 mannen en 1 vrouw, dus 2/3 kans dat een man komt opdagen met de bevalling

Ik vind het ook wel grappig, heb de praktijk daar niet op uitgekozen, maar er zijn er toch die daty wel doen, en zelfs van wat verder weg naar de prakijk komen. Mannen schijnen wat nuchterder te zijn, en die 2 mannen zijn ook wel behoorlijk nuchter ja!
KD; hopen dat het strippen en de volle maan van vannacht nou toch een beetje de doorslag voor je geeft!
Bla; het is heel erg, maar ik krijg dus meer honger, meer snaaien. Heb daar de hele zwangerschap weinig last van gehad, maar nu steeds meer hang naar zoetigheid. Maargoed, al te veel kan ik natuurlijk niet eten, want de ruimte is nog maar erg beperkt

Fruppel, gefeliciteerd met je mooie echo!!!

Ik kreeg tussen de middag buikpijnerig gevoel, en naar m'n rug toe, misselijkig. Maar gelukkig zakte het weer af. Zou vanmiddag nog even de stad in met schoonzusje voor prenetal aanbiedingen. Dus weer even lekker geshopped vanmiddag
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae