En gecorrigeerdquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef Intrepidity het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vandaag nog heul geen koffie gehad heb
Ohnoes!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef Intrepidity het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vandaag nog heul geen koffie gehad heb
en niet dat die zatkoppen iets gaan vermoeden als ze alle hoekjes van het emplacement te zien krijgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha wat een mooie werkdag heb je dan zeg als er ineens allemaal oranje malloten achter je aan lopen
wat een avontuur johquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
en niet dat die zatkoppen iets gaan vermoeden als ze alle hoekjes van het emplacement te zien krijgen
snel, trek je regenpak uitquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef Intrepidity het volgende:
Oeh, oeh, de zon breekt door, en er zitten hele blauwe vlekken in de lucht
Het kwam gewoon omdat je nog geen koffie had gedronken!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef Intrepidity het volgende:
Oeh, oeh, de zon breekt door, en er zitten hele blauwe vlekken in de lucht
ik leg stiekem al mijn stof (en vooral kattenharen) bij jouw stofquote:
Je kunt het ook op blazen zettenquote:
Ramen en deuren open doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan je huis vol met stof... nee bedankt
Shiiit man, ik was bang dat er weer iets in de fik stondquote:
Ohnoes, stel je voor dat je te laat in het cafe arriveertquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Paniek! Ik heb nog een uur en 50 minuten om me te douchen en me naar het cafe te begeven op 15 minuten afstand. Dat wil zeggen dat ik nog mooi bijna anderhalf uur tv kan kijken.
Zijn schaamhaar door zijn sigaar?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Shiiit man, ik was bang dat er weer iets in de fik stond
vooral kattenharen hierquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
ik leg stiekem al mijn stof (en vooral kattenharen) bij jouw stof
whehe... straks weerquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Shiiit man, ik was bang dat er weer iets in de fik stond
zal wel goed komen, maar dan moet ik wel NU tv gaan kijken, maar er zal wel niets bezig zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ohnoes, stel je voor dat je te laat in het cafe arriveert
Die wil ik ook!!! maarja.. duur enzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
vooral kattenharen hier
Miele Cat-Dog FTW
Ze heeft zaad in haar ogen.quote:
"Ruilen voor een Big Mac?"quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is toch niets bijzonders voor meisjes van 14
Tcoh doen zonder geld? Nah dat werkt nietquote:
wassen die meiden zich niet meer tegenwoordig? En zaad hoort niet in ogen voor zover ik weet...quote:
het doen zonder condoom werkt wel, ook als je geen geld hebtquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Tcoh doen zonder geld? Nah dat werkt niet
3 maanden geleden had ik ja gezegdquote:
de nieuwste trendquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef OA het volgende:
Waarom lees ik tegenwoordig overal 'epic fail'?
ik lees het zelfs in jouw postsquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef OA het volgende:
Ja, leuk, maar wat betekent het?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
3 maanden geleden had ik ja gezegd![]()
en idd Fha zonder geld = niet handig
N00b!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef OA het volgende:
plorks dusquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Jort; typische plaatjes.. gisteren kwam ik wat Australische meiden tegen.. net zoals deze foto's mooi in de vorm, maar het hoofd erop is dat van een vogelverschrikker.. Het herinnerde me er weer aan waarom ik niet op blank val.
Juistumquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
plorks duszak over de kop en batsen voor het vaderland
quote:
no fucking (whehe) way dus he...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
plorks duszak over de kop en batsen voor het vaderland
quote:
Vertel gewoon even wat het inhoudtquote:
Modden in een slowchattopic.. FAILquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:06 schreef Klonk het volgende:
modmodus aan: ja, hallo epic fail plaatjes kunnen in een speciaal topic
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Modden in een slowchattopic.. FAIL
Dit is allemaal nog onderdeel van de uitleg wat epic fail isquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:07 schreef Klonk het volgende:
deze dus: Post hier je mooiste owned cq. fail plaatje #4
GELIJK HEB JE, DIE DINGEN ZIJN ZO VERDOMD OUD.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:06 schreef Klonk het volgende:
Fail plaatjes zetten na modwarning: EPIC FAIL!quote:
linkje?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:06 schreef Klonk het volgende:
quote:
FAIL. Dat indonesie doet je geen goed he?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:07 schreef Klonk het volgende:
deze dus: Post hier je mooiste owned cq. fail plaatje #4
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even geld halen bij de bank, dit keer zonder kous over mijn hoofd.
Je snapt ook dat ze het zonder kous niet zomaar geven en dat je het ook echt moet hebben en zulks?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
Neem voor mij ook wat meequote:Op donderdag 19 juni 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
doet me prima, alleen reactietijden he...quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
FAIL. Dat indonesie doet je geen goed he?
ligt niet aan jou, ook hier is FOK! weer eens aan de langzame kantquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doet me prima, alleen reactietijden he...
oh, vreemd!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt niet aan jou, ook hier is FOK! weer eens aan de langzame kant
Die is echt zoooo moooiquote:
dat was toch een fake of is het nu een triple failquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |