Heb ook al mn InQontrol & DefQon-ticket betaald, want ik kwam speciaal voor henquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Iedereen maar zeuren over het album van P1 maar zeker allemaal downloaden en niet de hardstyle scene supporten
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik support the scene door ze te bezoeken,
ja man, thanks!!quote:[b]Op donderdag 19 juni 2008 15:45 schreef NLS04
Remcore, pm ontvangen?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:23 schreef NrSiX het volgende:
tvp
Jah die hoorde wel bij ons...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
, idd irritant voor de mensen voorin (slapies) en funny voor de gasten achterin (zwaffellers)
.
Khoop wel dat de gezwaffellde bij jullie hoorde, anders durf ik mn ogen nooit meer dicht te doen met Almeloërs in bus/trein
Zeker mee eens. Ik vind trouwens dat de HS scene al genoeg verdiend aan de feestjes die ik bezoek. Miss moeten ze eens wat geld gaan opstrijken van dat 5-euro-kostende-flesje-water!! IPV mij ook nog eens te laten betalen voor een cd'tje wat voor mijn gevoel slechts een maandje mee gaat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar wat het nadeel is van hardstyle cd's kopen is dat ze vaak niet echt tijdloos zijn.. na 10x luisteren ken je ze uit je hoofd en zijn de nrs gedateerd of heb je ze (met je feest bezoek erbij) te vaak gehoord.. en dan zit je ermee..het is meestal niet iets wat je later nog een keer opzet
Die is echt vetquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef nattermann het volgende:
Nog even als reactie op Defqon, vind dit toch wel een héle vette foto:
[ afbeelding ]
Ik wil terug
Wil hij dat welquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand die mij van de msn van NrSiX kan voorzien?
mafkeesquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:13 schreef CrustyClown het volgende:
En ik denk dat het P1 pas na een lange tijd in mijn CD verzameling zal verschijnen, vond het optreden persoonlijk niet echt geweldig.
ik vond Blademasterz echt zwaar tegenvallen, maar P1 was ook niet heel erg super speciaal en bijzonder hoor...quote:
Hehe die jongen die die lasers eraf moest halen ken ik.. Haha hij smste me, dus ik terug lopen stond hij daar in zijn pakkie die gast moest nog gewoon die lasers eraf halen hahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef nattermann het volgende:
Nog even als reactie op Defqon, vind dit toch wel een héle vette foto:
[ afbeelding ]
Ik wil terug
PM hem danquote:
die blauwe lampen op de foto zijn geen lasers hequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:21 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Hehe die jongen die die lasers eraf moest halen ken ik.. Haha hij smste me, dus ik terug lopen stond hij daar in zijn pakkie die gast moest nog gewoon die lasers eraf halen haha
Haha nee dat zijn de dikste movingheads die ik ooit gezien heb haha :p zo'n lasert zal wel pokkeduur zijn ja, die full colour deed het goed buiten vond ik... Maar daar hangt ook wel het beste van het bestequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
die blauwe lampen op de foto zijn geen lasers he... maar ondanks dat lijkt het me wel nog pokkewerk om dat nog op een avond te doen... maja beter dan dat die dingen gejat worden... schat toch wel dat zo'n (laser)lampje minimaal een 10.000 moet kosten
Jammer dat ie The_Chaser dan weer een foute tracklist upload omdat ie de eerste wil zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:34 schreef NrSiX het volgende:
[ afbeelding ]
Headhunterz & Wildstylez Present: Project One - The Album
Label: Cloud 9 Dance
Catalog#: CLDM2008079
Format: CD, Album
Country: Netherlands
Released: 2008
Genre: Electronic
Style: Hardstyle
Credits: Producer, Written-By - Joram Metekohy , Willem Rebergen
Notes:
Rating: No ratings yet. Rate It
Submitted by: The_Chaser
Tracklisting:
01 Life Beyond Earth
02 The Zero Hour
03 Art Of Creation
04 Numbers
05 The Story Unfolds
06 The World Is Yours
07 Rate Reducer
08 Raiders Of The Sun
09 Best Of Both Worlds
10 Fantasy Or Reality
11 Halfway There
12 It's A Sine
Die gaan we kopen
Is ie trouwens in de presale 9,98... Geen idee wat de verzendkosten zijn maar vast geen tientjequote:1. Headhunterz & Wildstylez Pres: Prelude
2. Headhunterz & Wildstylez Pres: Life Beyond Earth
3. Headhunterz & Wildstylez Pres: The World Is Yours
4. Headhunterz & Wildstylez Pres: Fantasy or Reality
5. Headhunterz & Wildstylez Pres: Best of Both Worlds
6. Headhunterz & Wildstylez Pres: Numbers
7. Headhunterz & Wildstylez Pres: Halfway There
8. Headhunterz & Wildstylez Pres: The Story Unfolds
9. Headhunterz & Wildstylez Pres: The Art of Creation
10. Headhunterz & Wildstylez Pres: It's a Sign
11. Headhunterz & Wildstylez Pres: Rate Reducer
12. Headhunterz & Wildstylez Pres: Raiders of the Sun
13. Headhunterz & Wildstylez Pres: The Zero Hour
Klopt, vooral omdat ze alle nummers al 2 maanden draaien.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vond Blademasterz echt zwaar tegenvallen, maar P1 was ook niet heel erg super speciaal en bijzonder hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |