Voor mij is dat zeker The Story Unfolds..vanaf het eerste moment dat ik die plaat hoorde.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:27 schreef devv05 het volgende:
Art of Creation springt toch wel boven de rest van het album uit.
KLinkt wel goed, jammer dat de bass een beetje wegvalt als eenmaal de climax gebegintquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:22 schreef devv05 het volgende:
Preview van m'n nieuwe trackYouTube heeft de kwaliteit van het geluid wel aardig verneukt maar het is te doen.
Hij klinkt weer behoorlijk lekker hoor!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:22 schreef devv05 het volgende:
Preview van m'n nieuwe trackYouTube heeft de kwaliteit van het geluid wel aardig verneukt maar het is te doen.
Het hele nummer is gejatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Voor mij is dat zeker The Story Unfolds..vanaf het eerste moment dat ik die plaat hoorde.
Jammer dat Art of Creation gewoon letterlijk gejat is, dat doet er voor mij ook wel iets aan af.
Misschien is Story Unfolds ook gejat maar dat weet ik (nog) niet. Maar dat was voor mij zowiezo al de onbetwiste nummer 1.
die nieuwe is 3 keer zo dik, Squirtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:51 schreef no1uknow het volgende:
Vind Voodoo en Guidelinez niet zo heel erg bijzonder eigenlijk. Valt me een beetje tegen van A-Lusion.
ff naar de site heen dusquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:48 schreef mstx het volgende:
3rd webrelease van D-Block & S-te-Fan op hun site.
3 nummers:
D-Block & S-te-Fan - Your life
D-Block & S-te-Fan - Bad people
D-Block & S-te-Fan - Peace at last
![]()
mwoh gejat ? , P1 hebben er gewoon een remix van gemaakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:49 schreef Sethje het volgende:
Jammer dat Art of Creation gewoon letterlijk gejat is, dat doet er voor mij ook wel iets aan af.
Das pas jatten!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het hele nummer is gejat. Vocal natuurlijk al, ook al blijft ie lekker
Ring That Shit - Brainkicker Vs Bass Modulator
Lijkt maar zo door de gare YouTube kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
KLinkt wel goed, jammer dat de bass een beetje wegvalt als eenmaal de climax gebegint
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:44 schreef honda1990 het volgende:
Zit ik lekker naar wat filmpjes van kopspijkers te zoeken kom ik dit tegen...hoe kansloos
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:44 schreef honda1990 het volgende:
Zit ik lekker naar wat filmpjes van kopspijkers te zoeken kom ik dit tegen...hoe kansloos
Je kan je nummers toch gewoon gekocht hebben, in het dj topic plaatsen we ook zelfgemaakte mixjes.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
De link hier posten..nop srry. Ook zelfgemaakte mixjes worden niet toegestaan, je bent dan nog steeds bezig met het verspreiden van andermans (auteur-rechtelijk)beschermd materiaal.
Maar aan die bel van jouw, daar mag zo hard aan getrokken worden als men wil![]()
*ding-dong
Alleen jammer van die overduidelijk gejatte Donkey Rolllers kick.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind raiders of the sun ook zo dodelijkdas echt een duister hardstyle nr
And nobody fucks with the Donkeys *IIEEEEEEEEEEEEE AAAHHHHHHHHHHHHHHHHH*quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen jammer van die overduidelijk gejatte Donkey Rolllers kick.
Jij ging toch net weg?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:50 schreef JorzoR het volgende:
hoooooooooi mstx, jij ook hier
its me Jor-D
Ik vind hem wel erg op Immeasurably lijken, ook met die geluidjes er doorheen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik had die donkey kick er niet uit gehaaldhet is toch gewoon een lekkere zware kick niet alleen typisch voor donkeys toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |