Zo'n vette track..jammer dat Noisecontrollers hem nooit meer draaienquote:
Dat piano stukje is magisch jaquote:
Ik zocht eerst revival X, toen dacht ik dat deze het wasquote:
net een nieuwe set gemixt, als er interesse is dan trek maar aan de bel. Neem aan dat dat wel gewoon mag van de modjes?quote:1. The Hunter - Beauty and the Beat (Technoboy remix)
2. Noisecontrollers - Marlboro Man
3. Brainkicker vs. Noisecontrollers - Always Black
4. Outsiders - Maneater
5. Alpha Twins - Sick MF remix
6. Corleone - Tower of Terror
7. A-Lusion - Voodoo
8. Outsiders - Origination
9. 2 Best Enemies - Les Drums
10. D-Block & S-te-fan - Evolutionz
11. Marlon S meets Digital Punk - Bringing da funk
12. Alpha Twins - Nowhere to hide
13. Tuneboy - I Will Growl
14. The Prophet - Outburst
15. Sebulba - Shut It Down
Dit is een dikke plaat. vind ik danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:16 schreef 16meter het volgende:
Dikke tracklist, alleen die Sebulba plaat ken ik niet maar heb wel paar echte bagger releases gehoord daarvan.![]()
Knal hem op LSDB! (zippyshare)
De link hier posten..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:10 schreef LeonH het volgende:
net een nieuwe set gemixt, als er interesse is dan trek maar aan de bel. Neem aan dat dat wel gewoon mag van de modjes?
Of je kijkt gewoon op de bekende sites waar het wél mag (en nog geen enkele waarschuwing o.i.d. hebben gehad van welke instantie dan ook) in tegenstelling tot de moraalridders van FOK!.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
De link hier posten..nop srry. Ook zelfgemaakte mixjes worden niet toegestaan, je bent dan nog steeds bezig met het verspreiden van andermans (auteur-rechtelijk)beschermd materiaal.
*knock on woodquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef mstx het volgende:
Of je kijkt gewoon op de bekende sites waar het wél mag (en nog geen enkele waarschuwing o.i.d. hebben gehad van welke instantie dan ook)
quote:in tegenstelling tot de moraalridders van FOK!.
Hier hetzelfde.. vind ze niet zo geweldig, eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:51 schreef no1uknow het volgende:
Vind Voodoo en Guidelinez niet zo heel erg bijzonder eigenlijk. Valt me een beetje tegen van A-Lusion.
quote:Headhunterz_and_Wildstylez_presents_-_Project_One-CD-2008-Preview
Project One - Life Beyond Earth
Project One - The World Is Yours
Project One - Fantasy or Reality
Project One - Best of Both Worlds
Project One - Numbers
Project One - Halfway There
Project One - The Story Unfolds
Project One - The Art of Creation
Project One - It's a Sign
Project One - Rate Reducer
Project One - Raiders of the Sun