abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59526613
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:26 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

linkje??

(of open gewoon deel 2!!)
Zou deel 4 moeten zijn dan.

Atheïsten.
Atheïsten #2
Atheïsten (De Trilogie!)
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:29:57 #77
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59526643
Zelfsch ik, een overtuigd atheïst, wordt zelfsch ziek van de gelovigenbash-topiques!
pi_59526664
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ja. Boeit mij lekker wat er allemaal over die Ajax verzonnen is.
je bent voor een club vernoemd naar een mannenneuker, dat maakt jou praktisch een homo.
underground forever baby
pi_59526712
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:30 schreef Laton het volgende:

[..]

je bent voor een club vernoemd naar een mannenneuker, dat maakt jou praktisch een homo.
Whaha, wat?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:32:17 #80
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_59526729
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef RickoKun het volgende:
Zelfsch ik, een overtuigd atheïst, wordt zelfsch ziek van de gelovigenbash-topiques!
Oh my gosh!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:32:56 #81
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_59526754
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:30 schreef Laton het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen

Airhead
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_59526815
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Whaha, wat?
leg dat maar eens uit aan die immateriele wolk waar je in gelooft.
underground forever baby
pi_59526845
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Laton het volgende:

[..]

leg dat maar eens uit aan die immateriele wolk waar je in gelooft.
Een immateriële wolk? Wat brabbel je allemaal gast.
pi_59526890
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:07 schreef Taurus het volgende:

[..]

Je mag je eigen openbaring en relatie met God hebben. De bijbel is niet door God geschreven, en ook niet in deze tijd. Mensen beleven religie totaal verschillend, ben ik van overtuigd. Jij vindt het hypocriet, maar als een persoon zelf een 'verbond' met God heeft gesloten, ook als hij zelf homoseksueel is, doe je daar weinig aan. En die man is toch echt christelijk, vindt hij zelf, en velen met hem waarschijnlijk.
Als iemand beweert dat je volgens de bijbel moet leven omdat er op een of andere manier goddelijk gezag aan verbonden is, en vervolgens beweert dat homoseks best OK is, dan is ie volgens mij aan het marchanderen.
quote:
Juist. Die persoon zelf valt iets kwalijk te nemen, niet het christendom an sich (dat kan ook niet).
Het christendom is best wat kwalijk te nemen hoor. Het punt is dat als christenen en niet christenen naast mekaar leven dat je dan niet christelijke denkwijzen moet opleggen aan anderen via de staat, maar andersom ook niet. Voor de rechten van homo's opkomen is heel wat anders dan van christelijke partijen eisen dat ze er enthousiast over zijn en praktiserende homo's in hun midden opnemen.
quote:
Nee, jij vindt het een keuze en benadert religieuzen dus ook met die instelling (je mag ze er op aanspreken). Voor veel gelovigen is het een waarheid. Ik heb geen keuze in aanvaarden dat een boek die voor me ligt een boek is. Ik zie het boek immers liggen, het bestaat. Op dezelfde wijze kunnen gelovigen aanvaarden en het als waarheid zien dat (er een) god bestaat. Dat maakt het geen keuze.
Ik heb ook gekozen afvallige te worden. Die keus kan een ander ook maken. Het hoeft niet van mij, maar je hebt er macht over met je hersens, itt bijvoorbeeld huidskleur. Dan vind ik dat je daar op aangesproken mag worden.
quote:
Het helpt dus mijns inziens nooit gelovigen aan te spreken op hun denkbeelden. Vaak zit dat vast zonder ruimte voor twijfel (daar je dan god in twijfel trekt, en dat is rammelen aan de fundamenten van je bestaan). Het enige wat je dus kan doen als je niet erg enthousiast bent over bijvoorbeeld een religieuze partij in de politiek is er niet op stemmen.
Idd, en als ze vrouwen of homo's willen weren is dat ook prima.
quote:
Zo simpel is het. We kunnen en gaan en mogen partijen die door religies beinvloedt zijn niet verbieden. Dat zou namelijk inhouden dat ik - als ik die partijen wil verbieden - claim de waarheid in pacht te hebben, en die heb ik logischerwijs niet.
Precies, en politiek correct Nederland maakt zich dus precies aan datgene schuldig waaraan christenen zich eeuwen schuldig hebben gemaakt, ze staan andersdenkenden niet toe. En dat is net zo eng, het maakt niet uit uit welke hoek het komt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_59526893
underground forever baby
pi_59527066
TS is moslim?
pi_59527162
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:42 schreef MetalSonic het volgende:
TS is moslim?
ga wow spelen man
underground forever baby
pi_59527481
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zou deel 4 moeten zijn dan.

Atheïsten.
Atheïsten #2
Atheïsten (De Trilogie!)
Er kwam ook een Alien 4 na de Alien trilogie..
  donderdag 19 juni 2008 @ 21:52:19 #89
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59532424
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef RickoKun het volgende:
Ga naar de kerk of zo.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')