quote:AMSTERDAM - Het Meldpunt Discriminatie Amsterdam heeft vorig jaar flink meer meldingen van ongelijke behandeling van homo's ontvangen.
NU.nl/Cord Beckmann
Het waren er 134, tegenover 73 in 2006. Dat blijkt uit het donderdag verschenen jaarverslag van het meldpunt.
Volgens een woordvoerster wordt de toename voor meer dan de helft veroorzaakt doordat ChristenUnie-politica in Amsterdam-Zuidoost Yvette Lont haar partij vorig jaar opriep praktiserende homoseksuelen uit bestuursfuncties te weren.
Oh noes!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
*wacht op Klit
Christenen. Het ergste volk op deze planeet. Samen met al dat andere reli gespuis.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik roep op om alle gelovigen te weren uit bestuursfuncties.
Wat een onzin weer.
uhuhquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:44 schreef SG-sam het volgende:
Wat een bullshit, ik ken geen een gelovige die Homo's afkeurt. Zal wel iets typisch Amerikaans zijn ipv Christelijk.
Nee hoor, komt hier ook genoeg voor bij Christenen. Zowel bij de zwaar'n als bij bijvoorbeeld Evangelischen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:44 schreef SG-sam het volgende:
Wat een bullshit, ik ken geen een gelovige die Homo's afkeurt. Zal wel iets typisch Amerikaans zijn ipv Christelijk.
Doe je oogjes nou maar open.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:44 schreef SG-sam het volgende:
Ik ken er geen een die het goedkeurt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:44 schreef SG-sam het volgende:
Vind het nogal schokkend dat je de NSB zo positief neerzet. Freak.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Doe je oogjes nou maar open.
Het is gewoon NSB tuig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |