Weet wie bruce wil-is?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lig nog steeds dubbel door 3FM Ekstra Weekend van afgelopen vrijdag:
- ik geloof dat ik Van Per-Sie
- is dat die Andere Ooijer?
- is Sneij-Der?
- als ik maar van Ed-Win
- Dirk heeft ook een broer, BroeKuijt
dank, dank![]()
Dat heb je hè, als je radio Alanis.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Weet wie bruce wil-is?
Wist jij dat jij op Justin Timer-leek?
en zo zijn er nog wel meer, maar die weet ik neit meer
I know you missed me, honeyquote:
Jah 4 hele postsquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:37 schreef tripack het volgende:
je merkt hetze post het hele topic vol!!
quote:
Je moet toch wat verzinnen, niks mis mee hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef Californium het volgende:
![]()
En sorry voor de TT....Vond mijn cornflakes vanmorgen lekker
Ze waren heerlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet toch wat verzinnen, niks mis mee hoor
Ben blij dat je er van genoten hebt
Ik eet ze nooit
En nu zit je aan je kingsize-bureau?quote:
We zijn niet anders gewendquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Helaas heb i khet te druk om hier echt te zijn vandaag
Ik ook...Dus vandaar dat ik het vorige topic ook zei dat ik wegging...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Helaas heb i khet te druk om hier echt te zijn vandaag
Nee....Op stage nuquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:41 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu zit je aan je kingsize-bureau?
[..]
We zijn niet anders gewend![]()
Een uurtje. Ben verdomme de hele middag wegquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Vermaak je je tenmisnte weer een uurtje of zo
Succes alvast, want vergeet het door m'n brakke hoofd vast wel weer
Is pas om 3 uur, ben nog 2,5 uur op stagequote:
Hoezo de hele middag dan? zolang tentamen is het toch niet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Een uurtje. Ben verdomme de hele middag weg![]()
Hoop dat ik voor zessen thuis ben
Half 1 tot 1: Bus naar Goesquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoezo de hele middag dan? zolang tentamen is het toch niet?
morgen Cuequote:
Dus nog steeds maar een uurtje tentamenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
Half 1 tot 1: Bus naar Goes
Tot 5 voor half wachten op de trein. Kwart voor in Vlissingen, 2 uur op de HZ.
Om 3 uur tentamen, tot half 5. En dan weer terug
Oh, en als ik met de auto zou gaan moet ik om 2 uur pas weg
Ja, je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus nog steeds maar een uurtje tentamen
Morgen triquote:
jaah verder wel goed..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen tri
hmmheb echt totaal geen zin vandaag, en wil gewoon slapen.. maarja
hoest daar? op je moeheid na?
Op dit moment eerlijk gezegd niet echtquote:
dat is alleen de moeiheid enzulks whehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op dit moment eerlijk gezegd niet echt..
niet zo'n sociaal wezen op het moment..
Ach tis beetje van alles.. maakt ook niet uit..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
dat is alleen de moeiheid enzulks whehehe
kopje thee?
HULDEquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
JAAAAAAAA ik ben klaaaar met mijn scriptie youhoeeee!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een 6,5 voor mijn rapport, oke, ietsje mager, maar een 8 voor mijn verdediging. Jippieeeee! Ze vroegen best lastige vragen, en vragen van het soort die je niet verwacht, maar hey, ik heb het gehaald.
Ik ben zo blij dat ik klaar ben! Nog 1 vak afronden en dan heb ik een diploma, hoe vet!
Ik wilde even mijn vreugde met jullie delen hihi.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een 6,5 voor mijn rapport, oke, ietsje mager, maar een 8 voor mijn verdediging. Jippieeeee! Ze vroegen best lastige vragen, en vragen van het soort die je niet verwacht, maar hey, ik heb het gehaald.
Ik ben zo blij dat ik klaar ben! Nog 1 vak afronden en dan heb ik een diploma, hoe vet!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is lekker rustigquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
de ene collega is de komende 2 weken nog op vakantie en voor de ander is morgen de laatste werkdag, die heeft een nieuwe werkgever gevonden...
dus ik zit 2 weken alleen op het kamer hier![]()
uhmz glaasje water dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach tis beetje van alles.. maakt ook niet uit..
Nee dank je, geeft zo'n vaag gevoel in je maag
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem zo wel wat soep..quote:
ook lekkerquote:
Perfecte tijdquote:
Dat is balen, ik neem er zo 2, max 3 op een dagquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
ook lekker![]()
hmm volgens mij hebben ze hier geen soep meer.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:
junkiequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is balen, ik neem er zo 2, max 3 op een dag
Echt wel!quote:
ow je had dus afkickverschijnsellenquote:
Nee hoor, dat heb ik pas wanneer ik rond 1 uur nog geen soep heb gehadquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef tripack het volgende:
[..]
ow je had dus afkickverschijnsellen![]()
JA, gefeliciteerd! (Beter laat dan nooit...toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:28 schreef Leinonlein het volgende:Allemaal bedankt voor de felicitaties
![]()
Toch wel een opluchting moet ik eerlijk zeggen! Nu nog een weekje stage en dan vakantie![]()
Hoe is het hier?
tot 5 juli officieel maar ik heb nog een week verlofdagen over ofzo. Stageverslag afgelopen vrijdag ingeleverd. Volgende week dinsdag eindgesprek.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:36 schreef MvdZ het volgende:
Ah, je bent wel te porren om wat te posten
Hoever ben je al met stage? Bijna klaar / ..?
Nice,quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
tot 5 juli officieel maar ik heb nog een week verlofdagen over ofzo. Stageverslag afgelopen vrijdag ingeleverd. Volgende week dinsdag eindgesprek.
Klinkt alsnog spannend... Beide dingen die je nog moet krijgen zijn toch redelijk cruciaal lijkt mequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:40 schreef Fastmatti het volgende:
Dit weekend vertrek ik dus naar Singapore. Kan haast niks meer misgaan. Behalve dan dat ik mijn e-tickets nog niet heb en mijn werkvisum nog steeds niet rond is.
Ach, de reservering staat heb alleen de tickets nog niet. Werkvergunning is in principe rond alleen ontbrak er een brief. Zal allemaal wel goedkomen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:42 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Klinkt alsnog spannend... Beide dingen die je nog moet krijgen zijn toch redelijk cruciaal lijkt me
WAT!quote:
WTF!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:59 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/161(...)hrouz_overleden.html
Hhihi dankjewellllquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:33 schreef MvdZ het volgende:
[..]
JA, gefeliciteerd! (Beter laat dan nooit...toch?)
Hier is het rustig, dus je bent zeer welkom![]()
Ga je daar stage lopen ofzo? Vetquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:40 schreef Fastmatti het volgende:
Dit weekend vertrek ik dus naar Singapore. Kan haast niks meer misgaan. Behalve dan dat ik mijn e-tickets nog niet heb en mijn werkvisum nog steeds niet rond is.
Jaquote:
Omgquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:59 schreef jna het volgende:
[..]
verantwoordelijkheid vind ik eerder positief te noemenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja
Mooiste is nog dat alles geregeld is, vlucht, hotel/appartament, vaccinaties, auto, etc. Nadeel is wel 12u per dag werken en een echte verantwoordelijkheid.
6quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
verantwoordelijkheid vind ik eerder positief te noemen. Maar 12 uur per dag werken is echt wel te veel van het goede haha. Werk je dan 4 dagen per week ofzo?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:59 schreef jna het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Die jongen speelt de beste wedstrijden van z'n leven op een toernooi waar ie eigenlijk kansloos voor was om in de selectie te komen.quote:
en zoiets beïnvloedt natuurlijk het hele team!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Die jongen speelt de beste wedstrijden van z'n leven op een toernooi waar ie eigenlijk kansloos voor was om in de selectie te komen.
En dan krijg je dit...
Voor mij de generale repetitie. Kijken of ik de werkdruk/tijden en het reizen aankanquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:18 schreef MvdZ het volgende:
Oef, dat wordt zwaar!
is er ook 1 vrolijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:28 schreef Bravebart het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeiemiddag
Sorryquote:
Laten we hopen dat het op zo'n manier wordt beinvloed dat ze allemaal een stapje extra willen doen, winnen en de overwinning opdragen aan zijn dochtertje. Natuurlijk is dit verschrikkelijk, maar de kans is groot dat dit de groep nog dichter bij elkaar brengt. Zeker met die hele "pak je kinderen erbij als we winnen"-stemming.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en zoiets beïnvloedt natuurlijk het hele team!
HOIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:15 schreef Yesse het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Wat ga je daar precies doen dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Voor mij de generale repetitie. Kijken of ik de werkdruk/tijden en het reizen aankan
Goed! Zit nu thuis, net open dag op de EUR gehad (sociologie) en nu schoolwerk aan het maken. En ik hoop dat het snel af isquote:
Zal ik doenquote:
Hoe was de open dag?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goed! Zit nu thuis, net open dag op de EUR gehad (sociologie) en nu schoolwerk aan het maken. En ik hoop dat het snel af is
dat zou ik zeer waarderenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ik doenIk zal me in het vervolg niet meer zo luid en ongegeneerd uitlaten in bijzijn van andere mensen
Ja wel leukquote:
Meui!quote:
quote:
Ben ik aan het doen lieverdquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet jij niet leren![]()
Ga jij eens leren
Cuequote:
quote:
Wat zieligquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:59 schreef jna het volgende:
[..]
Aawwwwquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef Bravebart het volgende:
Bij de sociologie voorlichting zaten er meer vrouwen in dat zaaltje dan nu in de hele Bieb
Werken aan het aanleggen van een oliepijpleiding. Uiteraard het engineeringsdeel. Ik hoop dat ik zoveel mogelijk op site kan zijn en zo min mogelijk op kantoor. We zullen wel zien hoe het uitpakt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat ga je daar precies doen dan?
quote:
Addicted?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
Wat zijn jullie stil geweest![]()
Ik ben er weer ff, zit op school nu
Dat is waar, wordt je niet zo afgeleidquote:
Het waren 2 hele mooie dagen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef MvdZ het volgende:
Zometeen beoordelings gesprek met m'n bedrijfsbegeleider. Had het formuliertje zien liggen en ik heb hoge punten![]()
Ben benieuwd wat 'ie te zeggen heeft!:D
Wat goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef MvdZ het volgende:
Zometeen beoordelings gesprek met m'n bedrijfsbegeleider. Had het formuliertje zien liggen en ik heb hoge punten![]()
Ben benieuwd wat 'ie te zeggen heeft!:D
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Haha! Hopelijk komt er wat meer uit dan dat
Bedankt:)quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Alvast veel succes met je gesprek
Precieeeesquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is waar, wordt je niet zo afgeleid
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef jna het volgende:
Kennen jullie mannen dat. Dat als je ff aan je ballen wilt krabben je iets te hard richting beneden gaat en jezelf in je ballen slaat?
Iddquote:
Goed bezigquote:Alleen nog verslag verbeteren en samenvatting schrijven
Behoorlijk heftigquote:
Bij spontane jeuk, een soort 'schrikachtige' reactie waarbij je net iets te lomp bent...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef jna het volgende:
Kennen jullie mannen dat. Dat als je ff aan je ballen wilt krabben je iets te hard richting beneden gaat en jezelf in je ballen slaat?
dat heb ik dus echt nog nooit gehadquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef jna het volgende:
Dat dacht ik dus ook toen ik het zagquote:
quote:
Weet niet of ik het zo knap vind. Het zal me niks verbazen als de klap pas later komtquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef Jipje het volgende:
Maar hij gaat dus wel verder met het EK? Knap... Ook zeker knap van zn vrouw!
Neequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef jna het volgende:
Ja idd. Ik kan ook best begrijpen dat hij het toernooi wil willen voor zn dochtertje!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet of ik het zo knap vind. Het zal me niks verbazen als de klap pas later komt
Waarschijnlijk wel. Maar dan nog vind ik het knap dat ze zegt dat ze deze weken nog even alleen afkan. Want volgens mij zien die mensen elkaar gewoon echt bijna niet gedurende deze periode. Ik kan me voorstellen dat je na zo'n verlies niet alleen wilt zijn...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet of ik het zo knap vind. Het zal me niks verbazen als de klap pas later komt
*aai over de bolquote:
Is het dan geen extra grote teleurstelling als het niet lukt?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja idd. Ik kan ook best begrijpen dat hij het toernooi wil willnnen voor zn dochtertje!
Zou wel mooi zijn ja. Al hoop ik dat de (buitenlandse) pers Boulahrouz even met rust laat..quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja idd. Ik kan ook best begrijpen dat hij het toernooi wil willen voor zn dochtertje!
Je edit weer te snelquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:38 schreef Jipje het volgende:
Ik heb het niet in mn ballenwel ooit op andere plekken
maar dat is natuurlijk lang niet zo pijnlijk
Dat zal altijd achteraf zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:38 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Is het dan geen extra grote teleurstelling als het niet lukt?
quote:
Hey cool, waar ga je dat doen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja wel leukIk moet nog wel een jaar maar zoals het er nu voorstaat ga ik schakeljaar sociologie en daarna een master sociologie doen : D
Gaaf toch, het is sowieso een hele onderneming waar je een hoop van kunt leren, ongeacht hoe het uitpakt. Klinkt in ieder geval allemaal erg spannend. Blijf je daar nog wat langer om te reizen? Want doordeweeks zal daar weinig tijd voor zijn zeker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Werken aan het aanleggen van een oliepijpleiding. Uiteraard het engineeringsdeel. Ik hoop dat ik zoveel mogelijk op site kan zijn en zo min mogelijk op kantoor. We zullen wel zien hoe het uitpakt.
Succes pilieequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
Zo mensen, ik ga ff tentamen Logistiek maken. Gaat m niet worden, maar toch
Tot straks / vanavond
Veel succesquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
Tot straks / vanavond
Dus geen herkansing over 2 wekenquote:Hallo .......,
Ik wil toch blijven bij datgene wat we besprken hebben, namelijk de herkansing pas in augustus te doen, na de vakantie. Dit ook omdat formeel in een rapportvergadering (8 juli) wordt vastgesteld welke herkansingen er zullen zijn en voor wie en het schooljaar dan op zijn allerlaatst loopt.
Kun je me nog aangeven om welke herkansingen het gaat?
Met vriendelijke groet,
succesquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
Tot straks / vanavond
Jeejquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb mn stageverslag afHij ligt nu bij mijn stagebegeleider op stage om hem door te lezen en evt aan te vullen.. dan maandag/dinsdag dat veranderen en volgende week inleveren bij stagedocent (van school)
Ik hoef alleen nog een samenvatting en morgen de verbeteringen van thuis door te voerenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:48 schreef Californium het volgende:
[..]
JeejMijn hopelijk definitieve versie ligt ook bij mijn stagebegeleidster
PB! Jij had het toch laatst over het boek "The Unduchables"? Ik heb die gisteren gekocht, en ik lig elke keer in een scheur. Te grappig gewoonquote:
Oké, ik kan het beamen. Het scriptie verdedigen valt inderdaad heeeel erg mee. Ga je zeker wel redden, als je maar achter je eigen rapport en denkwijzen staatquote:
Ik ken het...Samenvattingenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog een samenvatting en morgen de verbeteringen van thuis door te voeren
Samenvatting...
Een samenvatting van je stageverslag?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog een samenvatting en morgen de verbeteringen van thuis door te voeren
Samenvatting...
Voor de inleiding van EEN verslag moet toch altijd een samenvattingquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Een samenvatting van je stageverslag?
Spannend is het zeker. Stap straks helemaal alleen in het vliegtuig en als ik daar dan aankom moet ik daar gaan zoeken naar een chauffeur met een bordje met mijn naam eropquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey cool, waar ga je dat doen?
[..]
Gaaf toch, het is sowieso een hele onderneming waar je een hoop van kunt leren, ongeacht hoe het uitpakt. Klinkt in ieder geval allemaal erg spannend.
Nee. Oorspronkelijk was het plan om daarma zes maanden naar Houston te gaan om af te studeren. Daardoor had ik geen zin om er nog even een reis achteraan te plakken. Maar van het afstuderen in het buitenland zie ik toch af.quote:Blijf je daar nog wat langer om te reizen? Want doordeweeks zal daar weinig tijd voor zijn zeker.
Ja als je het een beetje profi wil brengen wel jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor de inleiding van EEN verslag moet toch altijd een samenvatting
Tenzij het lezen, dacht ik echt.. zijn we zooo erg!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
PB! Jij had het toch laatst over het boek "The Unduchables"? Ik heb die gisteren gekocht, en ik lig elke keer in een scheur. Te grappig gewoon.
Aah op die manierquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor de inleiding van EEN verslag moet toch altijd een samenvatting
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb mn stageverslag afHij ligt nu bij mijn stagebegeleider op stage om hem door te lezen en evt aan te vullen.. dan maandag/dinsdag dat veranderen en volgende week inleveren bij stagedocent (van school)
Cool toch, ik vind het wel stoer hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:56 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Spannend is het zeker. Stap straks helemaal alleen in het vliegtuig en als ik daar dan aankom moet daar gaan zoeken naar een chauffeur met een bordje met mijn naam erop![]()
[..]
Nee. Oorspronkelijk was het plan om daarma zes maanden naar Houston te gaan om af te studeren. Daardoor had ik geen zin om er nog even een reis achteraan te plakken. Maar van het afstuderen in het buitenland zie ik toch af.
Communicatie is ook de reden dat ik er vanaf zie. Het is toch lastig als de universiteit aan de andere kant van de wereld zit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Cool toch, ik vind het wel stoer hoor!. Hoewel alleen vliegen altijd zo saai is, bleh.
Hoezo zie je ervan af? Ik kan het me wel voorstellen want ik heb nogal wat problemen ondervonden, zeker als het op communicatie aankomt.
Tot nu toe vind ik nog niet alles écht erg, sommige dingen zijn ook wel positief, sommige dingen overdreven. Maar overal zit een kern in. Liet het stukje over Koninginnedag zien aan collega´s, die vonden het allemaal erg geinig.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tenzij het lezen, dacht ik echt.. zijn we zooo erg!!
Over Nederland en Nederlanders, inclusief gebruiken, vooroordelen, meningen. Echt supergrappig, maar ik hem hem nog niet uit dus wellicht komt er nog meerquote:
Absoluut, ik heb de nodige miscommunicaties gehad waarvan het uiteindelijk altijd de schuld van de student is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Communicatie is ook de reden dat ik er vanaf zie. Het is toch lastig als de universiteit aan de andere kant van de wereld zit.
Hey gefeliciteerd joh! Super!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:05 schreef MvdZ het volgende:
Zo! Eindgesprek gehad; Hij was erg positief! Inzicht en kennis waren goed, samenwerking met de mensen binnen het bedrijf waren goed. Het was niet zo dat niemand me kende dus ik was goed 'doorgedrongen' in de organisatie. Ik mocht wat meer met planning en doelstellingen werken (Waarom lukt het me altijd zonder plannging?)
Hij sloot af met: Je deed het allemaal verrekte goed!
Mijn dag is in ieder geval goed!
Over koninginnedag gesproken:quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik nog niet alles écht erg, sommige dingen zijn ook wel positief, sommige dingen overdreven. Maar overal zit een kern in. Liet het stukje over Koninginnedag zien aan collega´s, die vonden het allemaal erg geinig.
[..]
Over Nederland en Nederlanders, inclusief gebruiken, vooroordelen, meningen. Echt supergrappig, maar ik hem hem nog niet uit dus wellicht komt er nog meer.
Het kwam ook wel eens voor dat werknemers de stagaires niet eens kenden. Zo van "Heeft hij hier rondgelopen? Nooit gezien" (redelijk groot bedrijf)quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Absoluut, ik heb de nodige miscommunicaties gehad waarvan het uiteindelijk altijd de schuld van de student is.
[..]
Hey gefeliciteerd joh! Super!
Maar dat je collega´s je kennen is toch wel logisch?. En dat van planningen, tsja, daar scoorde ik ook slecht op. Zal wel studenten eigen zijn denk ik zo...
Nu feestje vanavond?.
Sterker nog, hij is verplicht bij ons op schoolquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja als je het een beetje profi wil brengen wel ja
Het boek is geschreven door als ik het goed heb 2 Amerikanen die iets van 20 jaar in Nederland wonen.. dus alle stereotype Nederlandse trekken worden heel humoristisch belicht.quote:
hjaha.. gelukkig is dat engels niet bij ons verplicht..quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is verplicht bij ons op schoolEn ik mag em ook nog vertalen in het engels, zodat ik een engels certificaat krijg bij mijn diploma
Logisch, een samenvatting van een verslag is net zo essentieel als de paginanummering of het gebruik van alinea'squote:Op donderdag 19 juni 2008 15:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is verplicht bij ons op schoolEn ik mag em ook nog vertalen in het engels, zodat ik een engels certificaat krijg bij mijn diploma
John Fealey over de Albert Heijn is pasquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
John Fealey over de Albert Heijn is pas![]()
Krijg je dat zo makkelijk voor elkaar? Mijn hele thesis is in het Engels en ik krijg helemaal niks extraquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:16 schreef Jipje het volgende:
[..]
vooral dat stukje over bag en zâââkjequote:Op donderdag 19 juni 2008 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Die is hier gister of eergister nog langsgekomen
![]()
no banana my friend!
Goed dat je me herinnert, dat stond ook nog op mijn lijstje van vandaagquote:
Mooi hequote:Op donderdag 19 juni 2008 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vooral dat stukje over bag en zâââkje
"dead old woman, 2 guilders"
De Amsterdam Internet Exchange lag eruit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
oooh een dag te laat voor het wereldrecord!!
Is google alleen bij mij stuk trouwens??
Of gewoon onbetaalde levenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedemiddag dames en heren van het onderbetaalde leven!
ik zag het ook.. alleen bij mij was het google en dat werkte bij iemand anders wel en bij hem werkte nu.nl niet terwijl die bij mij dan weer wel werkte. Was nogal gekquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:18 schreef jna het volgende:
[..]
De Amsterdam Internet Exchange lag eruit.
Meestal is hier op de SC ook wel te merken dat het terrecht is dat jullie on- dan wel onderbetaald aan het werk zijn en daarin geef ik jullie groot gelijk!quote:
Nazi's als oudersquote:
quote:
quote:Om Firefox nog een extra snelheidsboost te geven kun je het volgende doen.
1) In the URL bar, type "about:config" (w/o quotation mark)
2) In the filter box, type "network.http.pipelining" and change the value to TRUE.
3) In the filter box, type "network.http.proxy.pipelining" and also change the value to TRUE.
4) In the filter box, type "network.http.pipelining.maxrequests" and change the value to a higher # (either 20 or 30).
5) Right-click anywhere and select NEW then INTEGER. Name it "nglayout.initialpaint.delay" and set its value to 0.
6) Right-click anywhere and select NEW then Boolean. On the first prompt, type: "network.http.pipelining.firstrequest". On the second prompt, set it to ‘true’.
7) CLOSE FireFox and RESTART.
jup.. bij mij staat alles er nog in in ieder gevalquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:23 schreef The_Dean het volgende:
Als ik FF 3 installeer, behoud ik dan wel al mijn snelkoppelingen en favoriete links?
Lang verhaal, nu ff geen zin in.quote:
Dan ga ik het er ook op wagen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup.. bij mij staat alles er nog in in ieder geval
ik herken hier ook een deel van mezelf in. mijn ouders willen, op mijn 22e nog steeds, controle hebben over mijn leven. ook bij mij is het vooral mijn moeder. ze gunnen mij weinig vrijheid en verantwoordelijkheid, dus die neem ik gewoon zelf. haar manier van leven en dingen doen is de juiste, als iemand het anders doet, is het per definitie fout.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lang verhaal, nu ff geen zin in.
Maar het komt er op neer dat mijn ouders [vooral mijn moeder] en op mij tegen heeft. Alles wat ik doe/bedenk/wil word gekeerd, verboden, uitgelachen, afgesnauwd en dergelijke, kortom, niks is goed, en niks mag.
En vanmiddag maar weer eens een knallende ruzie gehad. Ik wou graag naar een concert vanavond, en dat staat al half jaar vast, vaak genoemd hier dat ik er zin in had, nooit wat gekeerd, denk dat gaat goed. Kom ik net thuis, snel even douchen, vraagt moeders waarom ik nu al douche, en of ik weg moet ofzo. Ik zeg ja, Delft, dat optreden [cd presentatie] immers, heb het er al een half jaar over.
Niks daarvan, wist ik niet, maar je gaat er ook niet heen, ben je gek!
Dacht ga lekker toch, wil ik net de sleutel van de auto pakken, weg
Nu ben ik benieuwd hoe ik morgen op het werk ga komen.
Rest bespaar ik jullie, topje van de ijsberg.
oooooooooooooooooooooooooow, dat is maar 41 dagen laterquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:00 schreef PieterBas het volgende:
Ik stuur 9 mei een e-mail over mijn Zweedse cijferlijst.. en krijg vandaag pas een reactie![]()
Ja, maar volgens mij heb ik dat mailtje veel eerder gestuurdquote:
Nou het moest naar de cijferadministratie van Inhollandquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooow, dat is maar 41 dagen later
het is tenslotte helemaal naar Zweden en terug
Waarom zou je het nu niet kunnen dan, er zijn tig studenten die het doen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wil zelf, wanneer ik (financieel) wat onafhankelijker ben, ook weg uit huis en m'n eigen stekkie. en dat gaat waarschijnlijk met een jaartje wel gebeuren
ik ben geen student meer, werk al sinds september 40 uur per weekquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom zou je het nu niet kunnen dan, er zijn tig studenten die het doen!
lekker bezigquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou.. ben m'n huissleutel EN fietssleutel vergeten mee te nemen vanmorgen.. heel slim, dus kon niet naar huis fietsen.. gelukkig nog met de laatste collega naar huis kunnen rijden (want ook geen portemonnee/geld voor de bus). gelukkig iemand net thuis..
alleen morgen nu nog met de bus naar het werk om m'n fiets op te halen
Niet echtquote:
maar dan moet je niets vergeten morgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet echt
Maar goed morgen alleen naar het werk en het is weer helemaal opgelost
Haha.. komt goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:25 schreef nicomart het volgende:
maar dan moet je niets vergeten morgen¤
quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:47 schreef The_Dean het volgende:
Blûahh.
Teruglezenquote:
Jammerquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
Die rust hier![]()
Ik ben er iig weer![]()
Tentamen was m weer net niet, zal wel een 4,5 zijn
[..]
Teruglezen
hoiquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet onverwacht
Maar waar is iedereen toch?![]()
Doen ze het vanavond mss niet, en kun jij lekker slapenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:08 schreef Yesse het volgende:
Waarom houden ze buiten een toeter festijn?
Iemandquote:
jij, ik en Yessequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen ze het vanavond mss niet, en kun jij lekker slapen
[..]
Iemand![]()
quote:
Iedereen z'n poule ingevuld?quote:
Heeeujquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:21 schreef Bravebart het volgende:
Heyz.
nee voetbal is belangrijker dan slapenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen voetbal dus, maar vroeg naar bed![]()
Je kan beter je vinger.....quote:
uiteraardquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
nee voetbal is belangrijker dan slapen
Zoek niet verder: http://3fm.stimpy.nu/Nederland-Frankrijk/quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE gaat ff uitzendig van Ekstra Weekend van afgelopen vrijdag zoeken
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond Portugel tegen (zoals dhr. Ekdom altijd graag mag zeggen) DEUTSCHLAND!!!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
De BHVer (nouja bijna) is gearriveerd!
Ik bedoelde meer van: weet ikquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:41 schreef nicomart het volgende:
kijk eens wat voor ontzettend gaafs ik heb gemaakt
je kan 2 getallen bij elkaar optellen!!
http://www.motormaniak.com/rpc/client.html
nee php ken ik wel.. alleen moest ik een voorbeeldje maken voor een zogenaamde RPC.. dat iets naar de server werd gestuurd.. dat daar wordt gebeurd met die data en dat dat dan weer terug naar de client gaat.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van: weet ik
[..]![]()
![]()
PHP aan het leren?
Bart moest nog kokenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Bart reageert niet meer, dus ik hoop dat je op tijd bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |