Nou nee, want dan zal ik inmiddels wel ergens een vast contract gekregen hebben...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:30 schreef DroogDok het volgende:
Fucking hell, hier kan ik zo boos om worden.
Je kan blijkbaar werken en als nog een uitkering trekken, ga eens ff gewoon aan de slag!!!!
Wat een gelul, als je kan werken moet je werken, desnoods gedwongen en niet nodeloos op de zak van de maatschappij teren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:38 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nou nee, want dan zal ik inmiddels wel ergens een vast contract gekregen hebben...
"nou jongen, je hebt goed je best gedaan het afgelopen half jaar, maar helaas kunnen wij je niet de begeleiding geven die je nodig hebt"
Hamburgers bakken kan iedereen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:38 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nou nee, want dan zal ik inmiddels wel ergens een vast contract gekregen hebben...
"nou jongen, je hebt goed je best gedaan het afgelopen half jaar, maar helaas kunnen wij je niet de begeleiding geven die je nodig hebt"
Klopt, maar de WAjong uitkeringen die naar mensen gaan die stage lopen wel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:59 schreef Schoothondje het volgende:
Niet alle wajong uitkeringen zijn onterecht.
Want gedeeltelijk arbeidsongeschikt kan niet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:17 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Klopt, maar de WAjong uitkeringen die naar mensen gaan die stage lopen wel.
neenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Want gedeeltelijk arbeidsongeschikt kan niet?
Tuurlijk, maar voor het deel dat je kan werken moet je werken, en bij TS krijg ik niet de indruk dat dat de bedoeling is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Want gedeeltelijk arbeidsongeschikt kan niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |