abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59514836
Ik ga binnenkort aan een stage beginnen. Onbetaald. Ik ontvang echter ook nog een WAJONG-uitkering. Wordt deze beëindigd als ik een stage heb?

Op de site van UWV kon ik echter niks vinden .
pi_59514978
Volgens mij niet, maar weet het niet zeker.
pi_59515102
Geen probleem lijkt mij, ik werk al 2 jaar bij verschillende bedrijven (onbetaald) met een WAJONG-uitkering.
Dit is alleen maar positief, zo doe je een stukje werkervaring op en kan het UWV zien hoe je functioneert in een werkomgeving.

Wel even melden natuurlijk.
pi_59515173
Fucking hell, hier kan ik zo boos om worden.

Je kan blijkbaar werken en als nog een uitkering trekken, ga eens ff gewoon aan de slag!!!!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59515230
Kan, want stagecontracten zijn uitdrukkelijk geen arbeidscontracten. Hoewel het best zo kan zijn dat de stagevergoeding in mindering gaat op je uitkering, maar dat hangt ook een beetje af van de hoe legaal de werkgever alles wil doen.

Eigenlijk moet je even met het UWV bellen.
pi_59515382
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 12:30 schreef DroogDok het volgende:
Fucking hell, hier kan ik zo boos om worden.

Je kan blijkbaar werken en als nog een uitkering trekken, ga eens ff gewoon aan de slag!!!!
Nou nee, want dan zal ik inmiddels wel ergens een vast contract gekregen hebben...

"nou jongen, je hebt goed je best gedaan het afgelopen half jaar, maar helaas kunnen wij je niet de begeleiding geven die je nodig hebt"
pi_59515458
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 12:38 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Nou nee, want dan zal ik inmiddels wel ergens een vast contract gekregen hebben...

"nou jongen, je hebt goed je best gedaan het afgelopen half jaar, maar helaas kunnen wij je niet de begeleiding geven die je nodig hebt"
Wat een gelul, als je kan werken moet je werken, desnoods gedwongen en niet nodeloos op de zak van de maatschappij teren.

Door gevallen als jij en TS wordt die hele WAjong binnenkort afgeschaft. Jullie zitten sowieso al op Fok, dus een baantje als tiepmiep kan je blijkbaar aan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 19 juni 2008 @ 12:56:57 #8
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_59515864
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 12:38 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Hamburgers bakken kan iedereen.
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_59515940
Waarom volg je nog school? Je kan toch niets? Stage heb je toch niet nodig want je gaat toch nooit wat doen
pi_59519793
Niet alle wajong uitkeringen zijn onterecht.
pi_59521833
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:59 schreef Schoothondje het volgende:
Niet alle wajong uitkeringen zijn onterecht.
Klopt, maar de WAjong uitkeringen die naar mensen gaan die stage lopen wel.
pi_59522537
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:17 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Klopt, maar de WAjong uitkeringen die naar mensen gaan die stage lopen wel.
Want gedeeltelijk arbeidsongeschikt kan niet?
pi_59523046
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

neen

TS waarom bel je niet gewoon de wajong? heb je tenminste nog een doel voor deze week. als je dat nog kan.
pi_59525350
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar voor het deel dat je kan werken moet je werken, en bij TS krijg ik niet de indruk dat dat de bedoeling is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')