abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59513185
Gewoon weer dat "B-elftal" opstellen. De "A-spelers" hebben we fit nodig als we weer tegen Italie moeten.
Watch me work it, I'm perfect.
pi_59513252
Ik denk niet dat Rusland in staat is om Nederland onder druk te zetten zoals Frankrijk dat wel wist te doen. Denk dat Nederland zijn eigen spel kan spelen en dat de Russen het van de counter moeten hebben.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59513322
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Bovendien speelt hij frisser wanneer hij komt invallen en dan is hij veel bepalender. In principe is hij natuurlijk basisspeler ten koste van Kuyt ofzo, maar dan moet hij wel echt wedstrijdfit zijn en ritme hebben
Daarnaast denk ik dat het niet verkeerd is om Kuyt op Zhirkov te zetten. Dat is toch wel een van de gevaarlijkste spelers bij de Russen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_59513324
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:26 schreef RayMania het volgende:
Ik denk niet dat Rusland in staat is om Nederland onder druk te zetten zoals Frankrijk dat wel wist te doen. Denk dat Nederland zijn eigen spel kan spelen en dat de Russen het van de counter moeten hebben.
Ik ben erg benieuwd hoe Oranje zich houdt als het wellicht na een geslaagde counter van de Russen achter komt te staan. Dat hebben we nog niet meegemaakt dit tournooi.
pi_59513371
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd hoe Oranje zich houdt als het wellicht na een geslaagde counter van de Russen achter komt te staan. Dat hebben we nog niet meegemaakt dit tournooi.
Dat is afwachten, maar toch denk ik dat dat tegen Rusland minder problematisch zou zijn dan tegen bijvoorbeeld Italie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:31:44 #156
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_59513402
Ik heb veel meer vertrouwen in dit Oranje dan laatste paar jaren het geval is geweest. Ik geloof niet dat dit Oranje gaat zweefteven bij deze wedstrijd en al met het hoofd bij de volgende wedstrijd zit. Ik denk ook niet dat er sprake zal zijn van onderschatting, zeker niet bij een ploeg met Guus Hiddink als coach. Ik verwacht een geconcentreerd Oranje dat het op teamgeest, maar ook op individuele uitspattingen van Rusland wint. Tegen Roemenië is al gebleken dat het 'B-elftal' dit kan, ik verwacht dat het 'A-elftal' dit nog veel beter kan.

Ik heb er vertrouwen in
I spoke proper England since I was a children.
pi_59513442
We moeten het niet overdrijven, maar Rusland tegen Zweden was wel wat anders dan Rusland tegen Spanje. En Zweden was eerder gewoon in evenwicht met Spanje, zelfs met een halve Zlatan.

Ik ben het zowaar met die randdebiel Hugo Borst eens: NL en Rusland zijn beide het sterkst waar de ander het zwakst is: aanval --> verdediging. Maar NL heeft een veel diepere selectie, dus gewoon die Russen een half uurtje laten uitrazen in de 1e helft en daarna zelf uitlopen naar 8-3
  donderdag 19 juni 2008 @ 11:35:24 #158
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_59513481
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:33 schreef Soul79 het volgende: 8-3
I spoke proper England since I was a children.
pi_59515252
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:28 schreef Hankster het volgende:

[..]

Was gister al te zien tegen Zweden. Einde van beide helften hadden ze toch wel hele duidelijke inkak momentjes. Ze verloren duidelijk de concentratie, werden vermoeider; de scherpte ging er snel vanaf.
Dat kan NL toch ook gewoon overkomen? Zou niet de eerste keer zijn dat een Oost Europees land fysiek sterk is
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59515331
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef navigator het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor, Griekenland, Zwitserland, Oostenrijk zijn allemaal topteams, ik ben blij dat we die niet meer tegenkomen!
Het is maar net hoe je het kwalificeert. Oostenrijk is inderdaad zeer matig, ik was dat gastland al vergeten. Zo'n land komt natuurlijk nooit door de kwalificatie heen. Een Europees kampioen zwak noemen slaat natuurlijk nergens op. En Zwitserland heeft ook meer in zn mars dan ze hebben laten zien.
Zwak zijn landen als San Marino.
Dat je Rusland in één adem noemt met Oostenrijk (ze zijn volgens jouw immers allebei zwak). Zegt m.i. voldoende over je voetbalkennis. Rusland is echt wel stukken beter dan Austria.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:51:21 #161
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59517407
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef Longmen het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het kwalificeert. Oostenrijk is inderdaad zeer matig, ik was dat gastland al vergeten. Zo'n land komt natuurlijk nooit door de kwalificatie heen. Een Europees kampioen zwak noemen slaat natuurlijk nergens op. En Zwitserland heeft ook meer in zn mars dan ze hebben laten zien.
Dat je Rusland in één adem noemt met Oostenrijk (ze zijn volgens jouw immers allebei zwak). Zegt m.i. voldoende over je voetbalkennis. Rusland is echt wel stukken beter dan Austria.
Ga je daar serieus op in?
Rusland heeft een aardig team, maar gaat het denk ik niet redden tegen de Europees Kampioen in spe.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_59517536
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Zal er ook aan liggen wanneer dit gebeurd. Als je in de eerste helft achter komt, denk ik niet dat ze in paniek zullen raken en gewoon volgens plan zullen spelen. Maar als zoiets in het laatste kwartier gebeurd, dan moet je wel rustig kunnen blijven.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59517663
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:51 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ga je daar serieus op in?
Rusland heeft een aardig team, maar gaat het denk ik niet redden tegen de Europees Kampioen in spe.
Hangt er toch vanaf in wat voor flow zo'n wedstrijd komt. Het lijkt niet logisch maar je weet het nooit.
pi_59517925
3-1 Nederland!
pi_59518030
Het is natuurlijk een open deur om te zeggen dat Nederland het minst goed af is met de winnaar van de wedstrijd Rusland-Zweden. Maar ik vond Rusland gisteren inderdaad behoorlijk goed voetballen. Bij vlagen geniale acties; alleen schort het nog aan de afronding.

Nederland moet de Russen vooral NIET aan voetballen laten toekomen. Dat betekent dus onmiddelijk storen in de opbouw en voorkomen dat ze de lange bal naar voren kunnen spelen, zoals gisteren regelmatig gebeurde. Een Nederland dat zo subliem speelde tegen Italië en Frankrijk moet op zich van dit Rusland kunnen winnen, maar onderschatting is een groot gevaar.
pi_59519590
quote:

[..]

heb je Griekenland zien spelen, dat was zwak. Europees kampioen of niet.
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:56:20 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59519718
Ik denk niet dat de spelers Rusland gaan onderschatten. Wij wel allemaal, maar de spelers niet.

Dus die winnen gewoon met 3-1, wat uiteindelijk maar aangeeft dat het Nederlandse volk gelijk had en het een makkie wordt. Oftewel, iedereen heeft gelijk. Wat een feest.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:58:27 #168
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59519768
Lubos Michel dus de scheidsrechter. Hopelijk houdt hij het niet te kort.
pi_59520399
quote:
Van Basten gunt het Guus
LAUSANNE - ,,Ik gun het Guus van harte'', zei de Nederlandse bondscoach Marco van Basten donderdag in een eerste reactie op de tegenstander in de kwartfinale, Rusland. Hij sprak daarnaast van een moeilijke tegenstander.
,,Na een aarzelend begin is Rusland heel goed gaan voetballen op dit toernooi. Het is een offensief ingesteld elftal, met technisch vaardige spelers.''
Nederland geldt, voor het eerst in het toernooi, als de favoriet. ,,Ik denk dat onze groep daarmee kan omgaan'', zei Van Basten.
(ANP)
pi_59520432
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
Nederland was tegen Roemenië toch ook wel al de favoriet hoor.
pi_59520520
quote:

[..]

Je lult maar wat want ik heb nooit gezegd dat Rusland zwak is. Ze zijn echter niet goed genoeg om Nederland te verslaan en dat is wat anders.
Ik begin trouwens wel zo langzamerhand aan jouw voetbalkennis te twijfelen
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_59520543
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:58 schreef Trancelocator het volgende:
Lubos Michel dus de scheidsrechter. Hopelijk houdt hij het niet te kort.
Die floot van de week een pot helemaal dood, ben vergeten welke.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_59520853
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:23 schreef navigator het volgende:

[..]

Die floot van de week een pot helemaal dood, ben vergeten welke.
quote:
De Franse bondscoach Raymond Domenech reageerde na afloop woedend op het optreden van Michel. ,,De scheidsrechter heeft Italië de overwinning cadeau gedaan'', foeterde hij.
Hij floot verder nog de regenwedstrijd tussen Zwitserland en Turkije.
pi_59521014
hmz dan ben ik in de war met een ander, het overschot fluit ook gewoon kut. Als je toch die de Bleeckere weer zag stuntelen. Fluit die imbeciel komend seizoen weer in de Eredivisie? Hoog tijd om met dat experiment te kappen dan.
pi_59521095
Ben vooral angstig voor Michel's assistent Roman Slysko. Die heeft nog weleens moeite het verschil te zien tussen een corner of een doeltrap.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')