Daarnaast denk ik dat het niet verkeerd is om Kuyt op Zhirkov te zetten. Dat is toch wel een van de gevaarlijkste spelers bij de Russen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Bovendien speelt hij frisser wanneer hij komt invallen en dan is hij veel bepalender. In principe is hij natuurlijk basisspeler ten koste van Kuyt ofzo, maar dan moet hij wel echt wedstrijdfit zijn en ritme hebben

Ik ben erg benieuwd hoe Oranje zich houdt als het wellicht na een geslaagde counter van de Russen achter komt te staan. Dat hebben we nog niet meegemaakt dit tournooi.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:26 schreef RayMania het volgende:
Ik denk niet dat Rusland in staat is om Nederland onder druk te zetten zoals Frankrijk dat wel wist te doen. Denk dat Nederland zijn eigen spel kan spelen en dat de Russen het van de counter moeten hebben.

Dat is afwachten, maar toch denk ik dat dat tegen Rusland minder problematisch zou zijn dan tegen bijvoorbeeld Italie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe Oranje zich houdt als het wellicht na een geslaagde counter van de Russen achter komt te staan. Dat hebben we nog niet meegemaakt dit tournooi.

quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:33 schreef Soul79 het volgende: 8-3

Dat kan NL toch ook gewoon overkomen? Zou niet de eerste keer zijn dat een Oost Europees land fysiek sterk isquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:28 schreef Hankster het volgende:
[..]
Was gister al te zien tegen Zweden. Einde van beide helften hadden ze toch wel hele duidelijke inkak momentjes. Ze verloren duidelijk de concentratie, werden vermoeider; de scherpte ging er snel vanaf.

Het is maar net hoe je het kwalificeert. Oostenrijk is inderdaad zeer matig, ik was dat gastland al vergeten. Zo'n land komt natuurlijk nooit door de kwalificatie heen. Een Europees kampioen zwak noemen slaat natuurlijk nergens op. En Zwitserland heeft ook meer in zn mars dan ze hebben laten zien.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef navigator het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, Griekenland, Zwitserland, Oostenrijk zijn allemaal topteams, ik ben blij dat we die niet meer tegenkomen!

Ga je daar serieus op in?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het kwalificeert. Oostenrijk is inderdaad zeer matig, ik was dat gastland al vergeten. Zo'n land komt natuurlijk nooit door de kwalificatie heen. Een Europees kampioen zwak noemen slaat natuurlijk nergens op. En Zwitserland heeft ook meer in zn mars dan ze hebben laten zien.
Zwak zijn landen als San Marino.
Dat je Rusland in één adem noemt met Oostenrijk (ze zijn volgens jouw immers allebei zwak). Zegt m.i. voldoende over je voetbalkennis. Rusland is echt wel stukken beter dan Austria.

Zal er ook aan liggen wanneer dit gebeurd. Als je in de eerste helft achter komt, denk ik niet dat ze in paniek zullen raken en gewoon volgens plan zullen spelen. Maar als zoiets in het laatste kwartier gebeurd, dan moet je wel rustig kunnen blijven.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe Oranje zich houdt als het wellicht na een geslaagde counter van de Russen achter komt te staan. Dat hebben we nog niet meegemaakt dit tournooi.

Hangt er toch vanaf in wat voor flow zo'n wedstrijd komt. Het lijkt niet logisch maar je weet het nooit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga je daar serieus op in?
Rusland heeft een aardig team, maar gaat het denk ik niet redden tegen de Europees Kampioen in spe.

heb je Griekenland zien spelen, dat was zwak. Europees kampioen of niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het kwalificeert. Oostenrijk is inderdaad zeer matig, ik was dat gastland al vergeten. Zo'n land komt natuurlijk nooit door de kwalificatie heen. Een Europees kampioen zwak noemen slaat natuurlijk nergens op. En Zwitserland heeft ook meer in zn mars dan ze hebben laten zien.
Dat je Rusland in één adem noemt met Oostenrijk (ze zijn volgens jouw immers allebei zwak). Zegt m.i. voldoende over je voetbalkennis. Rusland is echt wel stukken beter dan Austria.

quote:Van Basten gunt het Guus
LAUSANNE - ,,Ik gun het Guus van harte'', zei de Nederlandse bondscoach Marco van Basten donderdag in een eerste reactie op de tegenstander in de kwartfinale, Rusland. Hij sprak daarnaast van een moeilijke tegenstander.
,,Na een aarzelend begin is Rusland heel goed gaan voetballen op dit toernooi. Het is een offensief ingesteld elftal, met technisch vaardige spelers.''
Nederland geldt, voor het eerst in het toernooi, als de favoriet. ,,Ik denk dat onze groep daarmee kan omgaan'', zei Van Basten.
(ANP)

Je lult maar wat want ik heb nooit gezegd dat Rusland zwak is. Ze zijn echter niet goed genoeg om Nederland te verslaan en dat is wat anders.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef Longmen het volgende:
[..]

Die floot van de week een pot helemaal dood, ben vergeten welke.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:58 schreef Trancelocator het volgende:
Lubos Michel dus de scheidsrechter. Hopelijk houdt hij het niet te kort.

quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:23 schreef navigator het volgende:
[..]
Die floot van de week een pot helemaal dood, ben vergeten welke.
Hij floot verder nog de regenwedstrijd tussen Zwitserland en Turkije.quote:De Franse bondscoach Raymond Domenech reageerde na afloop woedend op het optreden van Michel. ,,De scheidsrechter heeft Italië de overwinning cadeau gedaan'', foeterde hij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |