Ja het is een aardig elftal maar ik denk toch dat er niks van overblijft als NL al heel snel zou scoren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:14 schreef kraakvandaal het volgende:
Guus heeft een leuk elftal staan en dit gaat hele mooie wedstrijdstrijd worden.
Man, ze verzopen op het veld toen het tijdens Zwitserland-Turkije aan het regenen was. En gister? Geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:52 schreef navigator het volgende:
Ik vind het beleid echt schandalig hoe ze met de velden omgaan, dat vorige veld was zeker niet slechter.
Uurtje of 19:00 denk ik ja. Wil wel mijn favo plekje hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:56 schreef -Willempie- het volgende:
Ik ben al wel een beetje nerveus voor morgen, zit iig bijtijds in de kroeg, uurtje of half 7 denk ik!
Neen, kijk maar;quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:35 schreef Blawh het volgende:
Goed veld of slecht veld, we gaan er helaas met pech uit.
Dicht bij de barquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uurtje of 19:00 denk ik ja. Wil wel mijn favo plekje hebben.
veld is niet zo slecht, oogt alleen zo door de kleurverschillen, maar dat is te wijten aan het feit dat ie nieuw is.quote:
nogmaals: Het veld is helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:23 schreef Scorpie het volgende:
Dat tyfus-veld gaat ons de das omdoen. We verliezen met 2-0.
Vandaar dat gisteren die Moutinho zijn knie verdraaidequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
nogmaals: Het veld is helemaal niet slecht.
Wat bedoel je? Die grasplaggen?quote:
Moutinho verdraaide zijn knie ook omdat hij een duel ongelukkig aanging.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaar dat gisteren die Moutinho zijn knie verdraaide
En Lehmann aan 1 graspolletje een meterslang stuk gras omhoog trok.
En spelers halverwege de 1e helft wisselen qua noppen.
Ja, dat kwam door het o zo goede veld.
Onzin, in de herhaling is overduidelijk en zonder enige twijfel te zien dat Moutinho zijn knie verdraaide omdat zijn enkel (en zijn schoen) vast bleven zitten in het zeiknatte en veel te zachte veld.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moutinho verdraaide zijn knie ook omdat hij een duel ongelukkig aanging.
En het is wel vaker zo dat mensen wisselen qua noppen.
Het veld was gewoon uitermate goed bespeelbaar.
de media doet net alsof het perfect was (bijv. hier) maar we konden zien dat het niet zo was. beetje jammer idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onzin, in de herhaling is overduidelijk en zonder enige twijfel te zien dat Moutinho zijn knie verdraaide omdat zijn enkel (en zijn schoen) vast bleven zitten in het zeiknatte en veel te zachte veld.
En mensen wisselen qua noppen omdat het veld dan dus niet goed beloopbaar/bespeelbaar is.
Dus NEE, het veld was niet uitermate goed bespeelbaar, ik durf zelfs te zeggen dat het veld bijna slechter is dan het veld in de Arena.
Tja, zelfs sjimz trapt erin. Erg jammer idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
de media doet net alsof het perfect was (bijv. hier) maar we konden zien dat het niet zo was. beetje jammer idd.
Die verdraaide knie was een aanname van de verslaggever, hij kreeg mi gewoon noppen in zijn scheenbeen en liep later dan ook gewoon het veld weer in...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bovendien heeft Podolski na afloop gezegd dat het veld gewoon niet egaal was en daardoor stroef te bespelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moutinho verdraaide zijn knie ook omdat hij een duel ongelukkig aanging.
En het is wel vaker zo dat mensen wisselen qua noppen.
Het veld was gewoon uitermate goed bespeelbaar.
De uefa slaat de plank dit toernooi volledig mis met het speelschema en de stadions.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Bovendien heeft Podolski na afloop gezegd dat het veld gewoon niet egaal was en daardoor stroef te bespelen.
Maar goed, het is nu even niet anders, hoewel ik het eigenlijk belachelijk vind dat vier kwartfinales in slechts twee stadions gespeeld worden.
Hoezo heb je er dan een hard hoofd in? Rusland is een aanvallende ploeg, zoals de Italianen en Fransen dat waren. Dat ligt Oranje wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:11 schreef Sjtommiej het volgende:
Ik vond de Russen toch bijna 'Nederlands' spelen tegen Zweden.. Ik heb er een hard hoofd in, maar normaalgesproken moet het kunnen! Mochten we in de halve finale weer de Italianen tegenkomen dan ga ik er van uit dat dat het eindstation wordt voor Oranje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |