Van Basten vond het gras gewoon goed, dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef crv het volgende:
COUNTDOWN: 22 UUR TE GAAN.
De grasmat heeft de duitsers overleeft en heeft vandaag bij kunnen komen.
[ afbeelding ]
Nee, hij zal zeggen dat hij met Rusland de revelatie van het toernooi, want dat zijn we tenslotte, wel even van de mat gaat vegenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:58 schreef GieJay het volgende:
WAt zit die hiddink zich toch gigantisch in te dekken.. Tegen zweden al en nu begint ie weer te zeiken.. Hij zag toch zelf ook wel dat rusland gewoon goed speelde, hij heeft die excuses toch helemaal niet nodig..
lekkere business jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 06:48 schreef crv het volgende:
COUNTDOWN: Nog 15 uur te gaan.
bij mij kriebelt het al aardig, was al om 5 uur wakker![]()
Nog een kwartiertje en dan land de eerste vlucht van Transavia op Basel, ik zal even naar ze zwaaien![]()
Voor diegene die hun hoed vergeten zijn, sinds gisteren zijn ook in Basel oranje hoofddeksles te koop
[ afbeelding ]
ja heeft ie het over de champions league.. wie won de uefa cup nog maarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:58 schreef GieJay het volgende:
WAt zit die hiddink zich toch gigantisch in te dekken.. Tegen zweden al en nu begint ie weer te zeiken.. Hij zag toch zelf ook wel dat rusland gewoon goed speelde, hij heeft die excuses toch helemaal niet nodig..
"De eerste dag van de zomer is een officiële feestdag die elke lente in IJsland wordt gehouden om de komst van de zomer te vieren."quote:
Verpest 't nu nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 08:51 schreef FJD het volgende:
[..]
"De eerste dag van de zomer is een officiële feestdag die elke lente in IJsland wordt gehouden om de komst van de zomer te vieren."
Zeg dat maar tegen Guusquote:
Ik zie een paar langharige dames die gaan never nooit een coupe de marco scheren wanneer Nederland de finale haalt. Kortom; leuk concept maar niet haalbaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:37 schreef Stienn het volgende:
Overigens een leuke site dit www.coupemarco.nl!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |