Zou mooi zijn idd, maar het blijft overheid en zit nu al zo ongeveer aan het maximum van mijn toekomstige aanloopschaal. We shall see....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:37 schreef XL het volgende:
[..]
Wat geven ze je veel informatie. Je nu die baan al beloven, je laten weten dat je de enige kandidaat bent.... Je kunt met gerust hart de salarisonderhandelingen ingaan, daar valt wat te halen.
Ik ben ook een bn'erquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:15 schreef ook_gek het volgende:
in scheveningen wonen toch wel best veel bekende nederlanders
Lee tower
dinand van kane
erika terpstra
sugga lee
opa harmsen uit gtst
dj charly lownoise
pronti en calmani ( de mannen achter de venga boys)
Mini en maxi
En dat is alleen nog maar scheveningen
en ook:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:15 schreef ook_gek het volgende:
in scheveningen wonen toch wel best veel bekende nederlanders
Lee tower
dinand van kane
erika terpstra
sugga lee
opa harmsen uit gtst
dj charly lownoise
Mini en maxi
En dat is alleen nog maar scheveningen
Ey, ga jij es Wii-enquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:39 schreef becky27 het volgende:
heb een tijdje terug Daan Schuurman nog de weg gewezen dus die zal er wel niet wonen![]()
Ja die woont daar ergens.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:24 schreef soapie het volgende:
Ik kwam van de week Bas Muys in Voorburg tegen...
Doe je een wit T-shirt aan? Dan kom ik kijken...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:33 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen!! wat een butweer, heb tennistoernooi vandaag
Hahaha , pff het is zeker butweer en dan moeten wij naar kinderparkpopquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je een wit T-shirt aan? Dan kom ik kijken...
Bijna goed, de mannen achter "Alice Deejay"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:15 schreef ook_gek het volgende:
Dat is eigenlijk een duo, en hoewel ze wel muziek maken in Scheveningen (studio van Charlie Lownoise) woonde die tot 2 jaar terug nog in Den Haag/Rijswijk, ik kwam er nog weleensquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Deepack (Hardstyle DJ)
pronti en calmani zaten ook achter de vengaboys. En zo goed als de helft van de cd van alice deejay is gemaakt door dj isaac. Die heeft daar ook veel aan mee gewerkt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Bijna goed, de mannen achter "Alice Deejay"
[..]
Dat is eigenlijk een duo, en hoewel ze wel muziek maken in Scheveningen (studio van Charlie Lownoise) woonde die tot 2 jaar terug nog in Den Haag/Rijswijk, ik kwam er nog weleens![]()
Verder in Scheveningen hebben we nog ;
Casper van Bohemen (ouwe frits uit gtst)
Sjakie van Flodder
en van een kennis hoorde ik; Nol uit Sam Sam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |