Dit is niet typisch overheid hoor. Wat mij altijd blijft verbazen zijn die freelancers die soms al een tiental jaren binnen 1 organisatie werken. Met name in projectmanagementfuncties, dan krijg je freelancers die denken dat ze zichzelf hetzelfde als intern personeel kunnen gedragen en een afdeling waarvan de halve inboedel weer geen groeikansen krijgt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:55 schreef becky27 het volgende:
[..]
die zogenaamde taakstellingen bij de overheid altijd, vaste/ tijdelijke krachten eruit, dure externen erin, raaaaarrrrrrr
maar ach, zo ben ik ook binnengekomen, dus ik heb niet te klagen
Als je een echte interimmer bent, dan is het tegen je eigen principe om feitelijk meer dan een jaar te blijven zitten in dezelfde functie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:16 schreef XL het volgende:
[..]
Dit is niet typisch overheid hoor. Wat mij altijd blijft verbazen zijn die freelancers die soms al een tiental jaren binnen 1 organisatie werken. Met name in projectmanagementfuncties, dan krijg je freelancers die denken dat ze zichzelf hetzelfde als intern personeel kunnen gedragen en een afdeling waarvan de halve inboedel weer geen groeikansen krijgt.
Wat beweegt de manager dan. Je hebt goedkope mensen die graag vooruit willen met de carriere en dan krijg je een freelancer op de automatische piloot die al 6x iets heeft laten mislukken binnen de organisatie en die knakker kost het vijfvoudige.
maar als stervensdure consulant mag ik daar natuurlijk niet over klagen.
Freelancers zijn niet zo van de principes is mijn ervaring.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als je een echte interimmer bent, dan is het tegen je eigen principe om feitelijk meer dan een jaar te blijven zitten in dezelfde functie.
Een echte interimmer maakt zichzelf overbodig!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:57 schreef RATMEN het volgende:
Als je een echte interimmer bent, dan is het tegen je eigen principe om feitelijk meer dan een jaar te blijven zitten in dezelfde functie.
ik zou zeggen: ga je gang!! ik ga iig een squashballetje meppen in Delftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef RATMEN het volgende:
Mmm lekker gegeten! Heerlijke wijn gedronken .. en nu heb ik zin om te stappen en weer een keer heerlijk dronken te worden. Ben toch net min of meer beter
.
Waarom moeten we jou aannemen?....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:14 schreef m@x het volgende:
Meneer: waarom moeten we jou aannemen?
Ik: Omdat ik de beste ben.....
en dit is zo ongeveer het enige wat ik me goed kan herinneren van het gesprek maar ben bang dat ik daar als een waanzinnige heb zitten zwammen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik zou zeggen: ga je gang!! ik ga iig een squashballetje meppen in Delft
Weet jij dan wel waar in Den Haag veel Duitsers voetbal kijken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:55 schreef Charisma het volgende:
hallo zeemonster , Becky en alle die die me nog kennen![]()
ja ik had het lekker en ook een beetje niet wnat mot gehad met mijn liefje, maar dat komt omdat ik niet de makkelijkste ben op deze wereld
ik ben namelijk gewend om heel veel alleen te doen en alles alleen op te lossen, tja en daar kunnen sommigen niet tegen
en als je een weerwoord hebt dan ook niet
enfin, we zijn weer samengsmolten tot een eenheid en dat is weer fijn![]()
heee RATMEN , nog plannen , wanneer komje je rose bij me afhalen ?
Becky . hoe veer ben je ben je met je huis ? ik heb nog geen kans gehad om nar het klustopic te gaan kijken, shame on me![]()
m@x heb je het gehaald met je soli?
ik ben duits maar ik heb een schijt aan voetbal , dus mij zie je niet zappen naar hardlopende mensen achter een bal aan![]()
veel plezier morgen met russland tegen holland ( nou dat weet uik dan dan nog wel )![]()
Becky , even de ongewenste vlaggetjes wegknippen hihi![]()
Volgens mij is het gemiddeld genomen ALTIJD slim om je als Duitslandfanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:47 schreef XL het volgende:
Misschien is het trouwens ook verstandiger nu de Turken de tegenstanders zijn om je als Duitslandfan wat gedeisd te houden.
Heb jij ook een leuk feestje gehad?quote:
Hmm, dat had ik ook gewildquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef becky27 het volgende:
nee niet eens, lag er wel laat in maar heb heerlijk uitgeslapen, ws nodig blijkbaar
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:44 schreef Elegy het volgende:
Oh dat, niks van gemerkt. Zat weer eens films te kijken
Dat was veul spannenderquote:
Ik heb Duitsland als winnaar in mn poulequote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Volgens mij is het gemiddeld genomen ALTIJD slim om je als Duitslandfangedeisd te houden ...
Ik fietste vanochtend om 7 uur vanuit Kijkduin terug naar Bezuidenhout, over de Laan van Meerdervoort. Het opkomende zonnetje in mijn gezicht, jas over het stuur, het was heerlijk fris ochtend warmquote:Op zondag 22 juni 2008 15:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik heb Duitsland als winnaar in mn poule
Finale Rusland - Duitsland.
Pfff het is benauwd en klef...echt niet het soort weer wat je wil hebben als je de hele dag in het zuiderpark gaat hangen...nouja iig beter dan regen.
John Mayer
plezier!!quote:Op maandag 23 juni 2008 08:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb mn apepakkie aan en op naar de bruiloft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |