Goedemorgen iedereen en veel plezier idd Jillquote:Op maandag 23 juni 2008 08:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb mn apepakkie aan en op naar de bruiloft!
als je bellen leuk vind mag je langs komen, heel de dag bellen om garantie te claimen naar verschillende grote merkenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef becky27 het volgende:
ik ben totaal niet geconcentreerd dus ik zit me ook te vervelen, en verveel andere met lange e-mails van mij
naaah geen zin in.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je bellen leuk vind mag je langs komen, heel de dag bellen om garantie te claimen naar verschillende grote merken![]()
Want het is vandaag extreem druk
Als het weer een beetje mee werkt en ik zondag niet al te brak ben...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:11 schreef Elegy het volgende:
Gaan er nog mensen naar Parkpop?
dat bedoel ik, het ligt aan weer en zo.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:14 schreef Elegy het volgende:
Ik zit te twijfelen. Racoon, Moke en Sheryl Crowe lijken me leuk, maar om daar u een hele dag voor op dat terrein rond te hangen vind ik ook weer niks.
Idd, als het lekker weer is wil ik best even langsgaan maar verder, mwah. Ik vind het geen probleem om alleen naar een concert te gaan (doe ik wel vaker) maar om nou in mijn eentje op zo'n terrein rond te hangen is ook wel erg Remi.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef becky27 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, het ligt aan weer en zo.
Jou wil ik altijd wel meeten!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:15 schreef Atreidez het volgende:
Er was toch een den haag meet met Parkpop
Neem je ze toch meequote:Op maandag 23 juni 2008 16:37 schreef becky27 het volgende:
wilde het net opperen tot mijn pa en ma belde, wij komen gezellig op visite aankomende zondag
zou best kunnen hoor, zeker mijn pa, die vind het wel prima, ware het niet dat ze volgens mij op tijd naar huis moeten om koetjes te melkenquote:
Waarop jij reageerde met: dat wordt inderdaad gezellig, want ik ben naar Parkpop! Drinken staat in de koelkast!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:37 schreef becky27 het volgende:
wilde het net opperen tot mijn pa en ma belde, wij komen gezellig op visite aankomende zondag
ze hebben een sleutel dus ze kunnen altijd binnen, zal een briefje voor ze achterlatenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop jij reageerde met: dat wordt inderdaad gezellig, want ik ben naar Parkpop! Drinken staat in de koelkast!
oeh wat leuk, je bent een echte boere meidquote:Op maandag 23 juni 2008 16:39 schreef becky27 het volgende:
[..]
zou best kunnen hoor, zeker mijn pa, die vind het wel prima, ware het niet dat ze volgens mij op tijd naar huis moeten om koetjes te melken
Het plan is nog niet rond of mevrouw heeft alweer een smoes verzonnenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:37 schreef becky27 het volgende:
Het is dat ik zelf ook voor becky had gekozen als ik tussen haar en jou kon kiezen, maar anders was ik nu heel verdrietig geweest...quote:Op maandag 23 juni 2008 17:09 schreef Atreidez het volgende:
Het plan is nog niet rond of mevrouw heeft alweer een smoes verzonnen
Nou, dan maar met Airwin
Vipkaartjes voor een gratis iets??quote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef RATMEN het volgende:
Als het een beetje meezit heb ik VIP kaartjes voor Parkpop.
Ehm ja? Enne wat dacht je van www.parkpop.nlquote:Op maandag 23 juni 2008 23:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Vipkaartjes voor een gratis iets??.
Ik weet niet eens wie er optreden eigenlijk.
Wat dacht je van VIP ruimtes voor het podium, vrije toegang backstage, gratis drank en dergelijke? Een gratis festival kost een hoop geld aan sponsoring en de sponsors moeten natuurlijk goed in de watten gelegd worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:03 schreef zeemonster het volgende:
Ik wist niet dat er voor gratis evenementen zoals parkpop ook vipkaartjes bestonden , en wie er optreden merk ik of hoor ik vanzelf wel
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:14 schreef m@x het volgende:
Meneer: waarom moeten we jou aannemen?
Ik: Omdat ik de beste ben.....
en dit is zo ongeveer het enige wat ik me goed kan herinneren van het gesprek maar ben bang dat ik daar als een waanzinnige heb zitten zwammen
Goedzo! succes in de volgende ronde!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:39 schreef m@x het volgende:
[..]Als enige door naar de volgende ronde. Kennelijk viel het toch mee met het gezwam
M@x, gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:39 schreef m@x het volgende:
[..]Als enige door naar de volgende ronde. Kennelijk viel het toch mee met het gezwam
Gefeliciteerd m@x!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:39 schreef m@x het volgende:
Nee gelukkig niet. Was getuige/ceremoniemeester. Enige aandrang om ooit te trouwen was ineens verdwenen toen ik zag hoeveel er geregeld moest wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:22 schreef becky27 het volgende:
jill-rmc, was jij de bruid??
Ik ben eind februari getrouwd en ik vond het reuze meevallen. Nou moet ik wel zeggen dat ik alles wat geregeld moest worden bij de ceremoniemeester heb neergelegd, daar is die persoon tenslotte ook voor. Is goed bevallen en ik zou het zo weer doen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee gelukkig niet. Was getuige/ceremoniemeester. Enige aandrang om ooit te trouwen was ineens verdwenen toen ik zag hoeveel er geregeld moest wordenVoor mij wordt het een retourtje Las Vegas of een hele hele hele goede weddingplanner die alles doet
Nog steeds gepikeerd dat je niet tot de 'chosen few' behoorde?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:18 schreef Atreidez het volgende:
Tja, als je niemand uitnodigd dan snap ik dat t makkelijk is
Yup, ik heb je nog nooit zo netjes achteruit zien rijden...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef Atreidez het volgende:
Oh gaaf! Bij Toor zeker
En niet gepikeerd hoor, ik wou alleen even aangeven dat een bescheiden bruiloft makkelijker te regelen is
Dat moet ik even overleggen met mijn vrouw...quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:49 schreef Atreidez het volgende:
Ik moet binnenkort ff me zonnebril ophalen trouwens.. Wat dacht je van een biertje bij de strandtent vanavond?
Het mag!quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:10 schreef AirwiN het volgende:
Dat moet ik even overleggen met mijn vrouw...Inclusief een hapje eten?
AirwiN zit onder de plak.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet ik even overleggen met mijn vrouw...![]()
dat ambu meisje is blond begin 20 en heeft een dochtertje?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef Atreidez het volgende:
Oh gaaf! Bij Toor zeker
En niet gepikeerd hoor, ik wou alleen even aangeven dat een bescheiden bruiloft makkelijker te regelen is
Ook goed... Nog voorkeur voor een strandtent?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:16 schreef Atreidez het volgende:
Nee van DelftDus helaas ook_gek..
En Air, ehh, alleen drinken eigenlijkOok goed? Kan er om een uur of half 8 al zijn evt..
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
Als ik op tijd klaar ben met eten, briefing en filerijden (niet noodzakelijk in die volgorde) wil ik ook wel komen. Ik lees vanavond wel waar en hoelaat precies, evt. via pm?
PM maar even... Je weet hoe bang ik ben voor vreemden...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:18 schreef AirwiN het volgende:
Ook goed... Nog voorkeur voor een strandtent?
Ik mag niet mee?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
PM maar even... Je weet hoe bang ik ben voor vreemden...
Ik ga hem alleen even zijn zonnebril terug geven onder het genot van een biertje. Daar hoeft wat mij betreft geen meet van te worden gemaakt... Niks persoonlijks, zelfsquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga hem alleen even zijn zonnebril terug geven onder het genot van een biertje. Daar hoeft wat mij betreft geen meet van te worden gemaakt... Niks persoonlijks, zelfsbecky
zou ik weigeren...
Ik verwijs je door naar RATMEN en harem, die gaan het binnenkort oppakken!quote:
Okies, ik wacht afquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar RATMEN en harem, die gaan het binnenkort oppakken!
Nah, ik ga wel film kijken vanavond, moet Titanic nog afzien, ben ik gisteren mee begonnen maar viel halverwege in slaapquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:37 schreef ook_gek het volgende:
elegy en becky zullen wij dan maar een mini meet doen :p
Tja, het is en blijft een vrouw natuurlijk. Die zijn per definitie onbetrouwbaar. Dat ligt vast in de genen...quote:
ik zit zo , vanaf half zes of zo, op het Plein, dus schuif maar aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, het is en blijft een vrouw natuurlijk. Die zijn per definitie onbetrouwbaar. Dat ligt vast in de genen...
Dat durf ik niet...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef becky27 het volgende:
ik zit zo , vanaf half zes of zo, op het Plein, dus schuif maar aan zou ik zeggen![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef becky27 het volgende:
tttttssssssssssssssssssssss beetje mij beoordelen zonder daar een voorafgaand onderzoek voor te plegen. Dus ook niet betrouwbaar
Absoluut...quote:
Het was best fris in die wind ja... En de zee kwam behoorlijk ver opzetten...quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:51 schreef ook_gek het volgende:
volgens mij is het heeel erg koud om nu op een terrasje te zitten
quote:Hier wil ik even op reageren.
4.5 week geleden, stond er een nederlands meisje bij de tram halte in Ypernburg ( Den Haag)te wachten op de tram, op dat moment komen er 5 marokanen naar haar toe en stellen haar inderdaad de vraag!
Verkracht worden of een smile. Dat miesje ( 18jaar) zei smile en zij hebben haar inderdaad helemaal open gesneden van oor tot oor!! Dit
is echt geen grap. het meisje is een vriendin van mijn vrienin, ik heb gezien hoe zij er uitzag, drie dagen na het vooval. het ziet er niet uit! wees AUB op je hoede!! ze slaan hun slag op nederlands meisjes en jongens stuur dit aub door!! It's true!!!
Smilie-bende Let op.
Er is een bende aan de gang, genaamd: smily-bende. Ze komen overal. Ze hebben al zover mij bekend is, slachtoffers gemaakt in Antwerpen en
Bergen op zoom, Roosendaal en nu ook zelfs in Halsteren en Vlaardingen. Wat doet de smilie-bende??
Ze pakken meisjes (zo rond 16/20 jaar) en stellen haar de vraag: Glimlach door het leven of verkracht worden. Zodra je kiest voor
glimlach door het leven, snijden ze je mond open in de vorm van een glimlache en ze strooien er zout is, zodat je heel je leven een litteken hebt.
Dit is geen grap!!!
Pas op, het zijn ongeveer 6 maroks.
Stuur dit door naar zoveel mogelijk meisjes (eventueel jongens) zodat ze het weten!!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:13 schreef zeemonster het volgende:
Goedenavond, ik word tanteMijn zusje krijgt een babietje en ik ben er erg blij mee
Zo dat wilde ik even kwijt
.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik blijf me bij dat soort dingen altijd afvragen waarom mensen die zooi toch altijd doorsturen?
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:13 schreef zeemonster het volgende:
Goedenavond, ik word tanteMijn zusje krijgt een babietje en ik ben er erg blij mee
.
dan wil ik suiker oom wordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:13 schreef zeemonster het volgende:
.
En het mooie is, gezien de omvang van Erica Terpstra snapt iedereen meteen dat je daar niet zomaar omheen kan rijden in een nauw straatje...quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Duidelijk WTF momentje zo vroeg op de ochtend en een mooie te laat kom reden: “Ja sorry, maar ik kon de straat niet uit, Erica Terpstra stond in de weg.”
Wat geven ze je veel informatie. Je nu die baan al beloven, je laten weten dat je de enige kandidaat bent.... Je kunt met gerust hart de salarisonderhandelingen ingaan, daar valt wat te halen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:01 schreef m@x het volgende:
Gefeliciteerd tante zeemonster
Ik was afgelopen week te voorzichtig. Dacht ik eerst nog dat mijn nieuwe baan zou staan of vallen met de assessment die ik nog moet doen, blijkt nu dat die assessment alleen bedoeld is om mijn ontwikkelpunten vast te leggen. De baan heb ik zowiezo
ze is een geboren en getogen hagenees. Ze woont bij lee towers in de flatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:09 schreef Atreidez het volgende:
Was t niet Sugar Lee Hooper met een pruikIk heb Terpstra nog nooit gezien in de buurt, en nooit van gehoord ook... Hooper on the other hand.
Iedereen gefeliciteerd trouwens met behaalde sollicitaties en raakgeschoten.. nouja, jullie begrijpen me wel
claudia?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:48 schreef Atreidez het volgende:
Joh! Ik zal t eens aan Claudia vragen dan
Claudia Huizer, es ff kijken of ze Hyves heeft...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:45 schreef Atreidez het volgende:
Jah, Lee ze dochter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |