Wou ik ook...maar wist niets leuksquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Piles het volgende:![]()
Ik dacht ik maak m niet vol want Cali wil vast openen
Tis wel een kantje in mn conclusiequote:
De scheiding van de 2 onderwerpen viel wel mee. Zoals je al aangeeft heeft het veel met elkaar te maken. En daarbij, in de inleiding vermeld je het ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Heyy milou tnx![]()
Maar je vond de opbouw opzich ook wel oke? Die scheiding tussen de twee onderwerpen ondanks het toch veel met elkaar te maken heeft?
Hehe, die conclusie is wel een probleemkindje hequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:43 schreef Jipje het volgende:
Tis wel een kantje in mn conclusie
Volgens mijn begeleidster moest ik zorgen dat als iemand alleen de inleiding en de conclusie leest, het begrijpelijk is... Dus ja, dat is wel samenvattend dan
Nog 45 minutenquote:
Tis een ramp...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe, die conclusie is wel een probleemkindje he
Dat is wel een goede tip van haar
Ik typ vandaag iets meer in mn verslag dan hier ja... Maar ik moet het dan ook af hebben vrijdag...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
Mag ik zeggen dat jullie best stil zijn vandaag
School, portfolio al best ver. Nog even en hij is gewoon zowat afquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
Zorg er dus maar voor dat ze er beide goed uit zien, en dan komt het helemaal goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tis een ramp...
Maar die tip was, want ik hoef niet te verwachten dat alle beoordelaars tijd hebben om het hele verslag te lezen
Neequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zorg er dus maar voor dat ze er beide goed uit zien, en dan komt het helemaal goed
Voel jij je al helemaal afgekicktquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
Jij bent aan het afkicken, dus dat soort 'zinloze' posts horen er niet te zijn danquote:
Ik ga hem ook zeker onthoudenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies
Maar tis ook wel een tip aan de rest hier, van die conclusie
Beetjequote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij bent aan het afkicken, dus dat soort 'zinloze' posts horen er niet te zijn dan
Kom op Piles, doorzettenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje
[..]
Ik ben nu ff gestopt met afkicken, want ik heb geen zin meer
Misschien kun je van die soort nicotine-pleisters kopen om van Fok! af te kickenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben nu ff gestopt met afkicken, want ik heb geen zin meer
Ok, dan gaan we nog ffquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
Kom op Piles, doorzetten
Zou een gat in de markt zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef Milou__ het volgende:
Misschien kun je van die soort nicotine-pleisters kopen om van Fok! af te kicken![]()
Briljant hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Afkicken, maar alleen wanneer je daar zin in hebt, zucht
Ja. Dat noemen ze een banquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien kun je van die soort nicotine-pleisters kopen om van Fok! af te kicken![]()
Oeeh kunnen we dat niet gaan aanvragen bij de mods..handtekening actie ofzo, bij 10 of meer dat hij dan gebant kan worden?quote:
Dat zou idd een optie zijn, maar ik vind dat ik gewoon moet kunnen posten, maar dan een stuk minderquote:
Ik zie dat maar als iets positiefsquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh kunnen we dat niet gaan aanvragen bij de mods..handtekening actie ofzo, bij 10 of meer dat hij dan gebant kan worden?
En wat ga je in die tijd doen dan?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh kunnen we dat niet gaan aanvragen bij de mods..handtekening actie ofzo, bij 10 of meer dat hij dan gebant kan worden?
Proberen nog een puntje weg te strepen: voorwoordquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat ga je in die tijd doen dan?
Het voorwoord moet wel lukken dacht ik zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Proberen nog een puntje weg te strepen: voorwoord
Lezen en mn tekeningen controleren wil ik vanavond thuis proberen te doen. En dan hopelijk morgen eens een keer vroeg naar huis
haha ik loop ook al de hele dag te verlangen naar Chocolaquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Probleem: Piles maakt gewoon een kloon aan: Piles2
@ Milou: door jouw UI heb ik nu ineens in chocola.... En dat heb ik niet bij me...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha ik loop ook al de hele dag te verlangen naar Chocola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chocolat... rrrrrrrrrrrrraaaarrrgh...![]()
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Piles in het kwadraat? Dan zit dit topic helemaal vol met Pilesjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Probleem: Piles maakt gewoon een kloon aan: Piles2
@ Milou: door jouw UI heb ik nu ineens in chocola.... En dat heb ik niet bij me...
Ik nu ook, bedankt hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha ik loop ook al de hele dag te verlangen naar Chocola
Stiekem zitten hier maar 4 mensen, de rest is een kloon van mijquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:16 schreef PieterBas het volgende:
Piles in het kwadraat? Dan zit dit topic helemaal vol met Pilesjes
Precies, daarom ook: probleemquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Piles in het kwadraat? Dan zit dit topic helemaal vol met Pilesjes
Ja, pilie staat niet elke dag op de eerste plaats, maar hij neemt de hele top 100 voor zn rekeningquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Stiekem zitten hier maar 4 mensen, de rest is een kloon van mij![]()
En stiekem ben je ook Tong80 he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik nu ook, bedankt hè![]()
[..]
Stiekem zitten hier maar 4 mensen, de rest is een kloon van mij![]()
Zoiets jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:19 schreef Milou__ het volgende:
Ja, pilie staat niet elke dag op de eerste plaats, maar hij neemt de hele top 100 voor zn rekening![]()
Nee, dat niet. Hij is mijn grote voorbeeldquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef jna het volgende:
En stiekem ben je ook Tong80 he?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, pilie staat niet elke dag op de eerste plaats, maar hij neemt de hele top 100 voor zn rekening![]()
Dad!!!, Tom Cruise won't come out of the closet!!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
http://www.scientology.it/?locale=nl_NL
De 21 verplichtingen.. Best wel grappige filmpjes.
Ik zou het mss wel halen jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:22 schreef Jipje het volgende:
![]()
Kan iemand me even opvegen? Stiekem denk ik namelijk dat het gewoon nog werkelijk zo kan zijn ook nog![]()
Bedankt coachquote:Sorry Piles, no offence
alsnog gefeliciteerd danquote:
Feli Piliquote:
Ik moet er nog 111(na dezequote:3.888 (gemiddeld 34 per dag)
zie je morgen! 10 uur hequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Op na de 30.000![]()
En ik ga naar huis. Tot morgen![]()
Ik wil dat het half 6 is....quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:27 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, ik heb geen zin meerHet is hier warm en ik ben gaar
doei doei Cuequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga er trouwns ook vandoor, wss tot vanavond en anders tot morgen![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
5 uur, of nog beter: volgende week vrijdagquote:
Maak daar maar half 7 vanquote:
daaaag!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee johquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:34 schreef Jipje het volgende:
Ow. Is nu iedereen weg?
Hey kloonquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Blûahh.
onee, hoe had ik het kunnen bedenkenquote:
Teruglezenquote:
Geniaalquote:
Waar ergens?quote:
Deze pagina is wel voldoende denk ik...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar ergens?
En zo bedoelde ik het niet, heb zelf een dipje![]()
Ah, checkquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage SC# 516 Waar Cali's creativiteit op is.. en verder
Steek em in de hensquote:
Iedereen heeft zn instellingen anders hè, dus dat werkt nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:45 schreef Jipje het volgende:
Deze pagina is wel voldoende denk ik...
Je gaat goed Jipjequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:48 schreef Jipje het volgende:Voorwoord klaahaar!
wordt alleen nog wel drie keer aangepast denk ik
Ik heb nog wel een oud koffiezetapparaat staanquote:
Owjaquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen heeft zn instellingen anders hè, dus dat werkt niet
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oud koffiezetapparaat staan
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een oud koffiezetapparaat staan
Tot morgen!quote:
Ik heb wel wat beters te doen 's avonds!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom ben je er nooit meer 's avonds?
Hell no dat ik die filmpjes ga bekijken...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
http://www.scientology.it/?locale=nl_NL
De 21 verplichtingen.. Best wel grappige filmpjes.
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend en een week later wordt het weer keihard ontkend.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:01 schreef Bravebart het volgende:
Frieten zijn nu officieel kankerverwekkend
Ghehe, daar werk ik ook mee
Hoezo nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hell no dat ik die filmpjes ga bekijken...
Blijft een van de beste South Park afleveringen ooitquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Dad!!!, Tom Cruise won't come out of the closet!!!!!
Hier is al jaaaaaren van bekend dat het extreem kankerverwekkend isquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend en een week later wordt het weer keihard ontkend.
Ik zit zelfs op *dit* moment te etenquote:
liever gelukkig en een kort leven dan een zeer alng saai en ongelukkig leven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:01 schreef Bravebart het volgende:
Frieten zijn nu officieel kankerverwekkend
Ghehe, daar werk ik ook mee
Stond ooit een stripje in de krant:quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
liever gelukkig en een kort leven dan een zeer alng saai en ongelukkig leven.
Ik noem het friet ja, maar wat kan mij het verrotten hoe iemand anders het noemtquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:49 schreef nicomart het volgende:
bij jou daar in semi-belgie natuurlijk wel
had je al gegeten? Je doet alsof je honger hebtquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik noem het friet ja, maar wat kan mij het verrotten hoe iemand anders het noemt
Ik snap het toch wel
mja.. dat is dan wel dom in mijn ogen. Ik bestel ook gewoon "patatje met". Dat is volgens mij toch wel gewoon een algemeen begripquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:53 schreef The_Dean het volgende:
Ja, spreek met een Brabandse op msn, die heeft het ook elke keer over frieten in plaats van patat.
Van de zomer:
Klant: "Mag ik een frietje met?"
Snackbar dude: -Ja is goed, met wat?
K: "Gewoon, frietje met..."
S: -Ja, met wat?
K: "Zoals ik het zeg, frietje met."
Dean: "Juh, die man bedoeld gewoon een patatje mayo."
S: -Waarom zegtie dat dan niet gewoon?
Klant dom kijken, toeristen
Het is helemaal geen patatquote:
Hier wel iig. Waarschijnlijk daaro nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. dat is dan wel dom in mijn ogen. Ik bestel ook gewoon "patatje met". Dat is volgens mij toch wel gewoon een algemeen begrip
Dwarse en wereldvreemde Friezen ook altijdquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier wel iig. Waarschijnlijk daaro niet
Ik heb liever Rusland, Zweden speelt te defensief!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
Rusland of Zweden, zegt u het maar!!!
goedenavond
In mijn pouletje heb ik Rusland met 2-1 laten winnen, dus Zweden zal wel winnen of zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
Snap ik, maar weeg zoiets altijd af kwa wat ik voor het land voel, en niet zozeer of je een leuk/goed voetbalploegje hebben.quote:
de poule zegt 1-0 voor ruslandquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, maandagmorgen op crematie.. daarom moest ik ook weg vanmiddag, sterfgeval in de familie.
Tante van mijn moeder, ik ken haar niet zo goed.. maar voor mijn moeder + oma is het wel erg.
Gecondoleerd Kiwi!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, maandagmorgen op crematie.. daarom moest ik ook weg vanmiddag, sterfgeval in de familie.
Tante van mijn moeder, ik ken haar niet zo goed.. maar voor mijn moeder + oma is het wel erg.
Zeker dat Zlatan nu hopelijk 90min gaat spelenquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
Zweden heeft genoeg aan gelijkspel, Rusland moet winnen...
denk dat de Russen niet bij machte zijn om te winnen, ik ga voor winst voor Zweden
Gecondoleerd Kiwiquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
gecondoleerd Kiwiquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Fok!ken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet m wel aan, maar ga niet speciaal kijken
Geen idee wat ik ga doen eigenlijk
Dat doe ik altijd naast ietsquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:42 schreef PieterBas het volgende:
Fok!ken?
Zit er ook dik in hierquote:
Ga je niet halen vanavond zekerquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:42 schreef Jipje het volgende:
God wat ben ik moe...
En ik ben pas op blz 37 van de 120...
Ga lekker naar je bedje toe.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben ook moe.. ga ook voetbal kijken, maar ben benieuwd of ik het volhoud tot het eind.
Neequote:
Zekerquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:46 schreef Jipje het volgende:
Nee![]()
Maar dat geeft. Kan morgen ook nog.
Ik ben namelijk echt goed bezig geweest vandaag
En jij?quote:
Je bent niet heel vaak hier geweestquote:
Nou eh, dat wil ik eigenlijk af hebben als stage klaar is. Dus mss begin ik zondag ofzo eensquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Jipje het volgende:
En jij?
Je was te laatWanneer moet dat verslag van jou af zijn eigenlijk? En wanneer ga je er nou eens mee beginnen?
quote:Nog 10 min, en dan ga ik lekker theeleuten en naar bed...
Niet gepost neequote:
Nee. Hij heeft gewoon mee zitten lezen, maar niet gereageerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je bent niet heel vaak hier geweest
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou eh, dat wil ik eigenlijk af hebben als stage klaar is. Dus mss begin ik zondag ofzo eens
Weltrusten en tot morgen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ga ik over een half uurtje/uurtje ook doen!
Nu iig de pc uit.
Tot morgen
Tis ook een kwestie van principes, zelfbeheersing en controle...quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
Maar ik heb nog eens nagedacht over dat afkicken, en ik denk dat ik er al maar mee ophou. Het is me veel te gezellig, en het interesseert me niks dat ik komende week dan weinig doe. Over 2 weken ga ik toch werken, en heb ik geen internet, dus dan moet het wel
Noem me verslaafd en een slappe zak, het interesseert me niet
Laat ik die nou net niet hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:57 schreef Jipje het volgende:
Tis ook een kwestie van principes, zelfbeheersing en controle...![]()
Dank je, ik ook van jouquote:SLAPPE ZAK!
Addicted, maar wie is het hier ondertussen nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
Maar ik heb nog eens nagedacht over dat afkicken, en ik denk dat ik er al maar mee ophou. Het is me veel te gezellig, en het interesseert me niks dat ik komende week dan weinig doe. Over 2 weken ga ik toch werken, en heb ik geen internet, dus dan moet het wel
Noem me verslaafd en een slappe zak, het interesseert me niet
Toen je ging werken bedoel je? Dan kun je niet anders, dus daar ben ik ook echt niet ongerust in.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:01 schreef The_Dean het volgende:
Dude, je red het wel. Dat afkicken is echt niet zo moeilijk hoor, ik had ook nergens last van
Ik zeg er gelukkig nog geen afspraken voor af, en zover gaat het ook zeker niet komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:00 schreef PieterBas het volgende:
Addicted, maar wie is het hier ondertussen niet
Tja. Die kun je ook kwekenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat ik die nou net niet hebben
Dus dat schema gaat ook niet werken bij mij
Maar misschien begin ik morgen wel, kijken wat voor werk ik nog meer heb
Maar heb 's middags ook tentamen, dus dan ben ik er sowieso niet
[..]
Dank je, ik ook van jou![]()
Zou mooi samen gaan, spieren en principes kwekenquote:
Leg ik nog wel eens uit, maar niet hierquote:Tuurlijk, ik ook van jou. Daarom doe ik ook zo mn best voor je.... Maar volgens mij wil je gewoon niet geholpen worden
Ik zeg er ook niks voor af hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
Ik zeg er gelukkig nog geen afspraken voor af, en zover gaat het ook zeker niet komen.
Maar ik kan niet werken en Fok!ken tegelijk
Klopt, dat had ik ook hoor. Als je gaat werken gaat het stukken moeilijker, maar ook allemaal andere dingen aan je hoofd. Je denkt er bijna niet meer aan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Toen je ging werken bedoel je? Dan kun je niet anders, dus daar ben ik ook echt niet ongerust in.
Maar ik zit nu op stage achter de pc, en dus 2 klikken weg van Fok!. Dan kan ik het niet laten
[..]
Ik zeg er gelukkig nog geen afspraken voor af, en zover gaat het ook zeker niet komen.
Maar ik kan niet werken en Fok!ken tegelijk
Nee, maar er zijn/waren mensen hier op Fok! die dat wel dedenquote:
Precies, daarom ga ik gewoon lekker 2 weken zo door, en daarna zie ik welquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:06 schreef The_Dean het volgende:
Klopt, dat had ik ook hoor. Als je gaat werken gaat het stukken moeilijker, maar ook allemaal andere dingen aan je hoofd. Je denkt er bijna niet meer aan.
Nee!!!quote:
Hier is het altijd gezelligquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:18 schreef Milou__ het volgende:
Halloooo,
ik kwam even kijken of het hier savonds ook gezellig is
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef Milou__ het volgende:
haha dan is hier zeker niemand![]()
Of alleen jij pilie?
Iddquote:
Ja hoor, ga je half vijf dan ook even terugzwaaien?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Truste
Zwaai je morgenochtend vroeg nog ff naar ons
[..]
Idd
Neh, dat doe ik om 8 uur dan wel weerquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor, ga je half vijf dan ook even terugzwaaien?
Slaapsequote:
Tot morgenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:36 schreef Milou__ het volgende:
Jongens, ik ga ook.
Ben er morgen rond kwart over 8 weer![]()
Truste, en tot morgenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:36 schreef Milou__ het volgende:
Jongens, ik ga ook.
Ben er morgen rond kwart over 8 weer![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
De laatste dame verlaat het topic, en het is gelijk stil. Toeval?![]()
Ik ga iig nog ff gamen
Doe ik morgen welquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:46 schreef Piles het volgende:
Geniet dan ff van dat bureau![]()
Slaap lekker, en tot morgen![]()
Blijft wel spannend zo..quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:50 schreef nicomart het volgende:
oh nee kut.. had 0-0 voor rusland-zweden en 1-0 voor spanje..
Ik loop niet echt uit op je PB
zeker leukquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Blijft wel spannend zo..
G. Fawkes komt ook aardig in de buurt
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:13 schreef Piles het volgende:
13. 140 Piles
22. 110 Bravebart
23. 109 PieterBas
27. 094 Cuegirllie
28. 093 Jipje
30. 091 tripack
58. 069 Milou__
63. 065 Yesse
66. 064 Californium
Hard gefietst? Is goed voor je =]quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik er ook niet ben
Oh, en gadverdamme, mn rug is nat
Het waait veel te hard...
[..]![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:18 schreef MvdZ het volgende:
Hard gefietst? Is goed voor je =]
Nog een ochtendje, en dan is het weekendquote:Overigens wordt het vroeg opstaan steeds moeilijker, morgen nog en dan....VAKANTIE![]()
Valt me tegen van jequote:
Jij vertegenwordigt ons in de top tienquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik er ook niet ben
Oh, en gadverdamme, mn rug is nat
Het waait veel te hard...
Ik sta 13e in de top tien, ook knapquote:
5 kilometer, maar wel in een kwartiertje als het ff kanquote:Moet je ver fietsen dan?
Dank u, ga ik nodig hebbenquote:
Milouuuquote:
Ik bedoel normaalquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik sta 13e in de top tien, ook knap![]()
[..]
Oh okequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Rustig maar
Vandaag en morgen ook geen top 10 denk ik, of ik moet 's avonds veel inhalen
Coolquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:28 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben er vandaag trouwens ook niet..
Mag een dagje mee met de buitendienst
Goedemorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:30 schreef Jipje het volgende:
Goedemorgen allemaal!
En tot vanmiddag!
weer hard aan het werk
Goeiemoggelquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:40 schreef MvdZ het volgende:
Gehehe debiteuren crediteuren ftw!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:44 schreef MvdZ het volgende:
[debiteuren]Een soort vrouwen met snor lopen daar rond...Beetje van die juffrouw Jannie achtige types, gehehehe[/crediteuren]
Haaaiquote:
Kijk je 'm?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lig nog steeds dubbel door 3FM Ekstra Weekend van afgelopen vrijdag:
Volgens mij heb je meer gekeken dan ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens ook zo'n Oostduitse schredder op het werk?
Ik ken ze allemaal als het goed isquote:
Storm heeft een schredder gekocht. Jos en Edgar snappen 'm niet, maar noemen het gewoon een papierversnipperaar. Storm beledigd en molt dat ding door te laten zien dat er complete dossiermappen en telefoonboeken in kunnenquote:Oostduitse schredder?
Goedemorgenquote:
Ja, ik ben je niet vergetenquote:30
Hmm ja, ik ben er nog niet helemaal uit wie er moet winnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond Portugal - Duitsland
Hup Poturgal!
Haha, te briljant! Ik heb ze langgggg niet allemaal gezienquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal als het goed is![]()
[..]
Storm heeft een schredder gekocht. Jos en Edgar snappen 'm niet, maar noemen het gewoon een papierversnipperaar. Storm beledigd en molt dat ding door te laten zien dat er complete dossiermappen en telefoonboeken in kunnen
Stiften ken je wel toch? Dat is echt de bestequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef MvdZ het volgende:
Haha, te briljant! Ik heb ze langgggg niet allemaal gezien
"KUT POEDEL!!!"quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijk je 'm?
Oh, en Martin Gaus bellen om te vragen wat een tackle is
En dat geluidje als er iemand getackled werd
Ehm, dat linkje dat ik te straks plaatste.. dat was het filmpje van stiftenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Stiften ken je wel toch? Dat is echt de beste![]()
Ge-wel-digquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:03 schreef ReMcOrE het volgende:
"KUT POEDEL!!!"
"martin, laat die hond met rust"
Kleine klote lettertjes ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:04 schreef MvdZ het volgende:
Ehm, dat linkje dat ik te straks plaatste.. dat was het filmpje van stiften
AF!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ge-wel-dig
Was jammer dat er dinsdag geen commentaar was
Maar gelukkig kunnen we deze nog vaak genoeg terugkijken
Succesquote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
bah ik ben brak![]()
echt lekker geslapen, maar nog steeds enorm moe
Mijn stelling: Zodra je 's ochtends een wekker moet zetten, slaap je per definitie te kortquote:Ik ken het
Ik slaap altijd lekker, maar het is altijd te kort volgens mij
jah ken het gevoelquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken het
Ik slaap altijd lekker, maar het is altijd te kort volgens mij
Was ook jarenlang mijn instellingquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:18 schreef MvdZ het volgende:
Mijn stelling: Zodra je 's ochtends een wekker moet zetten, slaap je per definitie te kort
Anders is de avond helemaal veel te kortquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
jah ken het gevoelen je gaat altijd te laat naar bed op zulke momenten
Ligt niet aan jou, maar ik durfde het niet te postenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:28 schreef tripack het volgende:
ligt het aan mij of is het hier verdomd rustig??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |