Wou ik ook...maar wist niets leuksquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Piles het volgende:![]()
Ik dacht ik maak m niet vol want Cali wil vast openen
Tis wel een kantje in mn conclusiequote:
De scheiding van de 2 onderwerpen viel wel mee. Zoals je al aangeeft heeft het veel met elkaar te maken. En daarbij, in de inleiding vermeld je het ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Heyy milou tnx![]()
Maar je vond de opbouw opzich ook wel oke? Die scheiding tussen de twee onderwerpen ondanks het toch veel met elkaar te maken heeft?
Hehe, die conclusie is wel een probleemkindje hequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:43 schreef Jipje het volgende:
Tis wel een kantje in mn conclusie
Volgens mijn begeleidster moest ik zorgen dat als iemand alleen de inleiding en de conclusie leest, het begrijpelijk is... Dus ja, dat is wel samenvattend dan
Nog 45 minutenquote:
Tis een ramp...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hehe, die conclusie is wel een probleemkindje he
Dat is wel een goede tip van haar
Ik typ vandaag iets meer in mn verslag dan hier ja... Maar ik moet het dan ook af hebben vrijdag...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
Mag ik zeggen dat jullie best stil zijn vandaag
School, portfolio al best ver. Nog even en hij is gewoon zowat afquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
Zorg er dus maar voor dat ze er beide goed uit zien, en dan komt het helemaal goedquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tis een ramp...
Maar die tip was, want ik hoef niet te verwachten dat alle beoordelaars tijd hebben om het hele verslag te lezen
Neequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zorg er dus maar voor dat ze er beide goed uit zien, en dan komt het helemaal goed
Voel jij je al helemaal afgekicktquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
Jij bent aan het afkicken, dus dat soort 'zinloze' posts horen er niet te zijn danquote:
Ik ga hem ook zeker onthoudenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies
Maar tis ook wel een tip aan de rest hier, van die conclusie
Beetjequote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij bent aan het afkicken, dus dat soort 'zinloze' posts horen er niet te zijn dan
Kom op Piles, doorzettenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje
[..]
Ik ben nu ff gestopt met afkicken, want ik heb geen zin meer
Misschien kun je van die soort nicotine-pleisters kopen om van Fok! af te kickenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben nu ff gestopt met afkicken, want ik heb geen zin meer
Ok, dan gaan we nog ffquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
Kom op Piles, doorzetten
Zou een gat in de markt zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef Milou__ het volgende:
Misschien kun je van die soort nicotine-pleisters kopen om van Fok! af te kicken![]()
Briljant hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Afkicken, maar alleen wanneer je daar zin in hebt, zucht
Ja. Dat noemen ze een banquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien kun je van die soort nicotine-pleisters kopen om van Fok! af te kicken![]()
Oeeh kunnen we dat niet gaan aanvragen bij de mods..handtekening actie ofzo, bij 10 of meer dat hij dan gebant kan worden?quote:
Dat zou idd een optie zijn, maar ik vind dat ik gewoon moet kunnen posten, maar dan een stuk minderquote:
Ik zie dat maar als iets positiefsquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh kunnen we dat niet gaan aanvragen bij de mods..handtekening actie ofzo, bij 10 of meer dat hij dan gebant kan worden?
En wat ga je in die tijd doen dan?quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh kunnen we dat niet gaan aanvragen bij de mods..handtekening actie ofzo, bij 10 of meer dat hij dan gebant kan worden?
Proberen nog een puntje weg te strepen: voorwoordquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wat ga je in die tijd doen dan?
Het voorwoord moet wel lukken dacht ik zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Proberen nog een puntje weg te strepen: voorwoord
Lezen en mn tekeningen controleren wil ik vanavond thuis proberen te doen. En dan hopelijk morgen eens een keer vroeg naar huis
haha ik loop ook al de hele dag te verlangen naar Chocolaquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Probleem: Piles maakt gewoon een kloon aan: Piles2
@ Milou: door jouw UI heb ik nu ineens in chocola.... En dat heb ik niet bij me...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha ik loop ook al de hele dag te verlangen naar Chocola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chocolat... rrrrrrrrrrrrraaaarrrgh...![]()
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Piles in het kwadraat? Dan zit dit topic helemaal vol met Pilesjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Probleem: Piles maakt gewoon een kloon aan: Piles2
@ Milou: door jouw UI heb ik nu ineens in chocola.... En dat heb ik niet bij me...
Ik nu ook, bedankt hèquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
haha ik loop ook al de hele dag te verlangen naar Chocola
Stiekem zitten hier maar 4 mensen, de rest is een kloon van mijquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:16 schreef PieterBas het volgende:
Piles in het kwadraat? Dan zit dit topic helemaal vol met Pilesjes
Precies, daarom ook: probleemquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Piles in het kwadraat? Dan zit dit topic helemaal vol met Pilesjes
Ja, pilie staat niet elke dag op de eerste plaats, maar hij neemt de hele top 100 voor zn rekeningquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Stiekem zitten hier maar 4 mensen, de rest is een kloon van mij![]()
En stiekem ben je ook Tong80 he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik nu ook, bedankt hè![]()
[..]
Stiekem zitten hier maar 4 mensen, de rest is een kloon van mij![]()
Zoiets jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:19 schreef Milou__ het volgende:
Ja, pilie staat niet elke dag op de eerste plaats, maar hij neemt de hele top 100 voor zn rekening![]()
Nee, dat niet. Hij is mijn grote voorbeeldquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef jna het volgende:
En stiekem ben je ook Tong80 he?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, pilie staat niet elke dag op de eerste plaats, maar hij neemt de hele top 100 voor zn rekening![]()
Dad!!!, Tom Cruise won't come out of the closet!!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
http://www.scientology.it/?locale=nl_NL
De 21 verplichtingen.. Best wel grappige filmpjes.
Ik zou het mss wel halen jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:22 schreef Jipje het volgende:
![]()
Kan iemand me even opvegen? Stiekem denk ik namelijk dat het gewoon nog werkelijk zo kan zijn ook nog![]()
Bedankt coachquote:Sorry Piles, no offence
alsnog gefeliciteerd danquote:
Feli Piliquote:
Ik moet er nog 111(na dezequote:3.888 (gemiddeld 34 per dag)
zie je morgen! 10 uur hequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Op na de 30.000![]()
En ik ga naar huis. Tot morgen![]()
Ik wil dat het half 6 is....quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:27 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, ik heb geen zin meerHet is hier warm en ik ben gaar
doei doei Cuequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga er trouwns ook vandoor, wss tot vanavond en anders tot morgen![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
5 uur, of nog beter: volgende week vrijdagquote:
Maak daar maar half 7 vanquote:
daaaag!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee johquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:34 schreef Jipje het volgende:
Ow. Is nu iedereen weg?
Hey kloonquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Blûahh.
onee, hoe had ik het kunnen bedenkenquote:
Teruglezenquote:
Geniaalquote:
Waar ergens?quote:
Deze pagina is wel voldoende denk ik...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar ergens?
En zo bedoelde ik het niet, heb zelf een dipje![]()
Ah, checkquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage SC# 516 Waar Cali's creativiteit op is.. en verder
Steek em in de hensquote:
Iedereen heeft zn instellingen anders hè, dus dat werkt nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:45 schreef Jipje het volgende:
Deze pagina is wel voldoende denk ik...
Je gaat goed Jipjequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:48 schreef Jipje het volgende:Voorwoord klaahaar!
wordt alleen nog wel drie keer aangepast denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |