Mwah, ben het daar niet mee eens. Je kan nog steeds in een roes rondlopen en het gevoel hebben dat alles langs je heen gaat na weet ik hoeveel. Ligt echt aan de persoon/situatie. Ik heb zat gevallen daarvan gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel coke je neemt, 1 goede lijn is al voldoende om in 1 klap nuchter te zijn, dat geldt voor bijna iedereen. De hoeveelheid drank maakt niet zoveel uit, coke overheerst ENORM. Dat is alsof je wakker wordt.
had mijn post ook al ge-edit, wilde ingaan op de quote maar werd een heel ander verhaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:32 schreef rene90 het volgende:
Ik ben het totaal met je eens Vandaag dus vandaar dat ik niet echt snap dat je die reactie geeft op de quote. Wat ik met "geloofwaardigheid van de getuigen" bedoel, is dat er drank en drugs in het spel is, wie zegt dat de drugs niet voor de verkrachting is genomen, dit is niet vast te stellen, en zal woord tegen woord zijn.
Het blijven lastige situaties, en gelukkig is het, zoals jij zegt, wel in positieve zin (vind ik dan) verandert ten opzichte van vroeger.
Ik ben nu even benieuwd wat TS heeft gedaan en hoe alles is gegaan.
Heb je het zelf wel eens gedaan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mwah, ben het daar niet mee eens. Je kan nog steeds in een roes rondlopen en het gevoel hebben dat alles langs je heen gaat na weet ik hoeveel. Ligt echt aan de persoon/situatie. Ik heb zat gevallen daarvan gezien.
(En ga nou zeggen dat de kwaliteit in dat geval dan per definitie slecht is, of iets van die strekking...)
Ik verontschuldig me bij deze alvast voor iedereen die niet zomaar klakkeloos alles gelooft wat een alcholdrinkend, cokesnuivend (vast niet voor de 1e keer) meisje op fok plempt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Roquefort het volgende:
Al die reacties die met slimme vragen willen aantonen dat er geen sprake was van verkrachting zijn walgelijk.
Heerlijk zo'n politiek antwoord.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar antwoord ik niet ontkennend op...![]()
Jah, ben benieuwd of ze morgen nog wat zich laat horen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n politiek antwoord.
Anyway, ben wel benieuwd hoe het nu verder is verlopen met TS vandaag. Er vanuitgaande dat het hele verhaal echt was en ze dus inderdaad naar de politie en 't ziekenhuis is gegaan, that is.
Natuurlijk kun je een badkamerdeur weer open doen, maar een badkamer deur die op slot zit open maken terwijl er een man in de weg staat die dat tegen wil gaan gaat niet werken. En vuisten zijn ook een soort wapens natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef speknek het volgende:
Uit de OP is volgens mij wel duidelijk dat ze het ergens stiekem wel lekker vond, vandaar de twijfel of ze zich wel genoeg had verzet. Een badkamerdeur kun je ook weer opendoen, het is niet alsof hij gewapend was.
Het huilen lijkt ook vooral gebaseerd op dat ze een vriendje had en was vreemdgegaan als ik het zo lees.
Je kunt wel gaan lopen doen alsof dat een debiele stelling is, maar dat is het niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dat is dan ook het enige waar het om gaat. Ze zegt nee, stribbelt tegen voor zover ze kan in haar omstandigheid (verwarring, ongeloof, overrompelt, gedronken). Klaar.
Aan sommige reacties te zien zou het onmogelijk zijn verkracht te worden tenzij er wapens of meerdere mannen bij betrokken zijn. Immers, ze kan toch gewoon haar dijen tegen elkaar klemmen![]()
Of het hele verhaal verzonnen (niet geheel ondenkbeeldig) uit verveling om nimmer weer te keren in ons midden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef jpg97 het volgende:
TS is niet eens naar het politiebureau geweest denk ik......
Heeft gewoon haar verhaal hier gedaan, en niet de excuses gevonden om géén aangifte te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:09 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Jij weet dat vast wel, is dat lekker coke na de seks?
coke voor seks lijkt me handigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Of tijdens!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
coke voor seks lijkt me handiger
Ja hoor, je bent verkracht en je opent doodleuk een topique op Fok! Heel geloofwaardig. Wel amusant om te lezen en als verhaal op zich geef ik het dan ook een +1, voor geloofwaardigheid echter een -1.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:09 schreef ruud.nl het volgende:
Lekker lullige reacties voor als het wel waar blijkt te zijn.
ik zou het ook hebben gedaan.. alleen dan in KLBquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:12 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent verkracht en je opent doodleuk een topique op Fok! Heel geloofwaardig. Wel amusant om te lezen en als verhaal op zich geef ik het dan ook een +1, voor geloofwaardigheid echter een -1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |